Hikayeye devam ediyorsan şanslısın demekdir. Okumaya devam et
İyi okumalar...
-"mia neyin var?"
-"hoseok bay jeon beni öptü ve taehyung bizi gördü."
-"ne ciddi olamazsın seni öptü."
-"off tae ise bağırıp çağırdı."
-"aranız düzelir."
Kapıda duyduğum ses ile arkamı döndüm tae öfkeliydi.
-"mia benimle geliyorsun."
-"t-taehyung."
-"konuşma!"
Kolumdan tutup odasına sürüklerken çok sert olduğu ve sinirli olduğu belliydi bu onu daha çekici yapıyordu. Aklıma gelen fikir onu sakinleştirmeye yeterdi sanırım.
-"taehyung nereye?"
-"odama"
Kapıyı hızla kapattı ve beni duvarla rasına aldı.
Çok heyecanlanmışdım ve iyice yaklaştı bende siniri geçsin diğe boynundan tutup kendime çekip dudaklarına yapıştım. Yaptığım şeye şaşırmış olmalı ki ilk karşılık vermedi daha sonra karşılık vermeye başladı.Dudaklarını kendi dudaklarımdan çekip gülümsedi.
-"beni seviyor musum?"
-"hayır"
-"niye öptün o zaman?"
-"sakinleş diğe."
Yüz ifadesi düşmüşdü onu kullandığımı düşüne bilir bu yüzden hiçbirşey demeden yerine geçti.
-"çıka bilirsiniz bayan park"
Kendi odama gittim ve biraz düşündüm. Acaba ondan hoşlanıyor muydum? Sonradan aklıma gelen dosyaları almak için bay jeon'un odasına gittim girmek için tıkladım. Ama ses yokdu. Kapıyı araladığımda jungkook bir kız ile öpüşüyordu.
-"çok özür dilerim"
Koşarak uzaklaşırken arkamda duyduğum o ses jungkook'a aitdi.
-"mia bekle!"
Onu dinlemedim ve odama girdim o-o beni öpmüş ardından başka bir kızla mı öpüşüyordu? Sanırım kalbim kırılmışdı. Ona nefret beslemeyecektim ama sevgide beslemeyecektim.
Sekreter dosyaları getirmişdi bunları halledip bay jeon'un odasına götürecektim ama bana çok fazla geldiği için taehyung'u yanıma çağırmıştım.
-"aişh çok yoruldum."
-"bende öyle"dedi tae bıkkın bir sesle