31.bölüm

227 34 0
                                    

Vote sevgililerim❤️

Şimdi ne yapacaktım? Kararsız kalmışdım ya alacaktım ya da almayacaktım.

-"andrea uyan sana!"

Sessizce kendi kendime konuşuyordum. Tekrar eğildim, tokat atmaya başladım onu uyandırmaya çalıştım.

-"andrea...?"

Tanrım bu çok zor!

Sanırım tek çare taehyung'dan yardım istemekdi. Yavaşça kapıya ilerledim elimi kapıya atmam ile taehyung çoktan açmışdı.

-"aa a-aşkım?"

-"noluyor? Bu adam kim?!"

-"ahh tamam anlatacağım...amerikaya gittiğimde arkadaş olduğum biri ama daha sonra bana aşık oldu ben kabul etmesemde peşimi bırakmadı koreye döndüm ve beni araştırıp şirkete gelmiş bana sarkıntılık ediyordu hızla ittirince başını raflara çarptı ve yarım saattir onu uyandırmaya çalışıyorum."

Nefes almadan bir çırpıda söylediğim uzun cümle nefesimi kesmişdi.

-"mia...nefes al."

Derin bir nefes aldım ve tuttum.

-"mia...mia...? Bıraka bilirsin."

-"iyi bir an bemi öldürmeye çalıştığını sandım."

Ağzından küçük bir kahkaha çıkmışdı. Tereddütle gülümsedim ve andrea'ya geri döndüm.

-"tae...bunu ne yapacağız?"

-"sanırım böyle uyanır."

Yanıma çöktü ve elini havaya kaldırıp andrea'ya güçlü bir tokat attı.

-"t-taehyung napıyorsun?"

-"ayıltmaya çalışıyorum."

-"adam böylemi ayıltılır?!"

Yavaşça tokat atıyordum tae elimi tutup daha sert yapıştırdı.

-"aahh, benim elim acıdı!"

Kare gülüşünü sundu ve avuç içimi öptü.

-"tamam, gel şunu götürelim."

-"iyi."

Taehyung ile andrea'nın bacaklarından ve kollarından tutup odadan dışarı çıkardık

-"huh? Şimdide adam mı öldürdünüz?"

Andrea'nın ellerini bırakıp ellerimi önde kenetledim.

-"senide öldürmemizi istemiyorsan defol buradan yeri!"

-"m-mia napıyorsun adamın başı çarptı!"

-"oh! Özür dilerim."

Tekrar ellerini tuttum ve şirketten çıkarıp arabaya soktuk ve hastanenin yolunu tuttuk.

...

-"ona birşey olursa hapise girerim polisler beni alır seni göremem kaşıkla duvarda gün sayarım seni çok özlerim taehyung polisler beni götürecek."

-"1.böyle birşey olmayacak 2.si konuşurken nefes al çok hızlı konuşuyorsun."

-"tamam."

 orange blossom JJK AND KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin