7.bölüm

520 53 3
                                    

7.bölüme hoşgeldiniz. Bu bölüme kadar okuyan herkese teşekkürler. Okumaya devam et

İyi okumalar...

Belimi saran iki el ile taehyung'un saçlarını okşadım.

-"senden hoşlanıyorum."

Evet ondan hoşlanıyordum beni delice öpmesi çok hoşuma gidiyordu sadece korkuyordum. Üzülmekden...üzmekten. Bu düşüncelerimi bir kenera bırakıp taehyung'un uyanmasını izliyordum.

-"günaydın tae."

Cevap vermeden yatakdan kalktı ve lavoboya gitti böyle davranması benim kalbimi kırıyordu. Onu beklemeye başladım

-"tae hala benle küs müsün?"

-"....."

-"böyle davranma lütfen."

-"nasıl davranmamı beklerdiniz bayan park?"

Ona yaklaştım sarılacakken geri çekildi.

-"bana dokunma!"

-"taehyung hayır!"

Beni dinlemeden çıkıp gitmişdi. Bende çok geçmeden üstümü giyip şirketin yolunu tutmuştum.

-"bayan park bugün daha da suratsızsınız."

-"hoseok beni rahat bırak anlamıyorum bana çok sert davranıyor."

-"ah ona ağır birşey mi dedin?"

-"hayır sadece onu ben öptüm ama beni seviyormusun dediğinde hayır dedim."

İşte şimdi anlıyordum buna kırılmışdı

-"hoseok anladım hemen yanına gitmeliyim."

Adımlarımı hızlandırdım ve taehyung'un odasına direk girdim ama keşke girmeseydim y-yiren ile öpüşüyordu. Kapıyı fark edince kafasını bana çevirdi ama umursamadan onu tekrar öptü.

Üzgün bir şekilde özür dileyip çıktım.
Ağlamamak için zor duruyordum. Yanıma gelen bay jeon çenemden tutup kendisine bakmamı sağladı.

-"neyin var mia?"

-"h-hiç."

Dayanamayıp göz yaşlarımı serbest bıraktım.

-"bay jeon....kendimi aldatılmış hissediyorum."

-"gel benim odama sana kahfe ısmarlayayım."

-"teşekkürler."

Bay jeon elimi tuttu ve beni odasına götürdü onu hala sexy buluyordum ama hoşlanmıyordum. Ve yine o sexy tavrını takındı.

-"şimdi anlatmak istemiyorsan zorunda değilsin."

-"hiç konuşasım yok."

Kahfelerimizi içtikden sonra ben dışarı çıktım ve jimin de asansörden çıkıyordu.

-"hey mia!"

-"efendim?"

-"çok durgunsun neyin var?"

-"hayal kırıklığı diğelim."

-"aa bu arada topluca yemek yiyeceğiz bu yüzündeki asıklığı silsen iyi olur."

-"kimler olucak?"

-"ben, hoseok, yiren, taehyung-"

-"üzgünüm orada olamayacağım."

-"ya lütfen beni kırma."

-"jimin sen benim en yakın dostumsun. Yanlız kalmak istiyorum. Kimseyle konuşmak istemiyorum."

 orange blossom JJK AND KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin