13.bölüm

323 38 2
                                    

İyi okumalar...

Vote🌈
Yüzümün yalanmasıyla uyanmayı çok özlemiştim funcy'de böyle yapıyor özlemimi gideriyordu. Ama aklımdan gitmeyen taehyung ve jungkook'du. Hala ne yapacağımı bilmiyorum. Ya ikiside vazgeçmezse? O zaman ne yapacağım ya kalbimin gitmek istediği kişiye gideceğim ya da...hiçbirini seçmeyeceğim.

İşe geç kaldığımı anlayınca yatakdan kalktım ve üstümü giydim.

Hafif bir makyaj yaptıkdan sonra funcy'yi evde bırakıp şirkete gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hafif bir makyaj yaptıkdan sonra funcy'yi evde bırakıp şirkete gittim.

♣️

Asansörün tuşuna bastım açılan kapıda içeride bay jeon'un olduğunu gördüm içeri geçip 5.kata bastım. Odalarımız aynı kattaydı ve bu iyi birşey. Bay jeon'un sexy bakışlarını üstümde gezdirdiğini hissede biliyordum gözleri mavi elbiseme takılmıştı aynadan baktığımda dudağını kıvırmış hala bana bakıyordu. Kata vardığımızda direk odama geçtim. Tabi benim şapşallar durur mu? Yanıma koştular.

-"günaydın mia"

-"günaydın kızlar."

-"dün olanlar çok tuhaf değil mi?"dedi soo bin

-"nesi tuhaf soo bin alt tarafı iki erkek benim için kavga ediyordu."

Bir anda gülmeye başlamaları. İrkilmeme sebep oldu.

-"mia ya kendini şanslı hissetmelisin."dedi sofia

-"ne şanslı hissedicem ya öbürüne şans versem diğeri üzülüyor ben ne yapayım?"

-"haklısın."dedi yiren

İçeri giren hoseok soo bin'in elinden tutup dışarı çıkardı. Sanırım hoseok'un ona bir sürprizi var daha sonra jimin ve sofia yoongi ve yiren gitmişdi sap gibi kalmıştım. Yanlarına gitsem de mal gibi onlara bakıcaktım bu yüzden çalışmaya karar verdim.

-"mia girebilir miyim?"

-"gel taehyung."

Karşıma oturdu ve bir bana bir elindekilere baktı.

-"sana doğum günü hediyeni vermeye geldim."

Sessiz kalmıştım yanıma yaklaştı ve saçlarımı çekip kulağımdaki deliğe küpeleri takıyordu.

-"çok zarif duruyor."

-"teşekkürler taehyung."

-"taehyung!"

Jungkook arkadan gelip önümüzde dikildi.

-"j-jungkook...."

-"çık dışarı taehyung!"dedi jungkook

-"ya jungkook bi sakin olun."

-"jungkook dün mia'ya çıkma teklifi ettim oda kabul etti artık bizi rahat bırak!"

-"NE?! B-ben birinizin bendem vazgeçmesini bekleyeceğim dedim kabul etmedim.!"

-"hıh keşke birde dürüst olsan."dedi jungkook

Başımın dönmesi ile ikiside aynı anda koluma yapıştı.

-"bırak onun kolunu!"

-"asıl sen bırak tae."

-"İKİNİZDE BIRAKIN BEN SİZİN ARANIZDA KALMAKDAN BIKTIM ANLADINIZ MI? BIKTIM YA BİRİNİZ BENDEN VAZGEÇİCEK YA DA İKİNİZİDE SEÇMEYECEĞİM!"

Bu bağırışlarıma ikiside susmuş sadece birbirlerine öfke dolu bakıyorlardı. Taehyung odadan gidince jungkook yanıma geldi ve yanağımı okşadı.

-"benim olucaksın. Sen bana aitsin."

Ona tuhaf bakışlarımı yollarken dudaklarıma yaklaştı kafamı yana çevirdim yanağımı öptü daha sonra eliyle yüzümü kendine çevirip öptü.

-"çok yorulma bebeğim."

Yine tek kalmıştım. Odamdan çıkıp kafe terya'ya indim bizimkiler oradaydı. Yanlarına gittim.

-"selam çocuklar."

-"selam mia."

Şaka amaçlı hoseok ile uğraşıyordum kızların hepsi erkeklerin koluna girdi ve sahiplendi.

-"tamam dokunmuyorum. Şimdi böyle olduk değil mi? Sevgilisi olan çekip gitti. Bana bakın kızlar siz yokken bu çocukların yanında ben vardım şimdi sevgili oldunuz çocukluk arkadaşlarımı elimden alıyorsunuz. Her neyse bir daha size yaklaşmam dolaşın birlikde 6 kişi kafa kafaya verin."

Arkamı dönüp gittim arkamdan bağırmıyorlardı bile vericek cevapları olmadığı içindir umarım. Odam geri döndüm ve hoseok'un kolyesini çantama attım. Sadece taehyung'un küpeleri bendeydi.

Kafa dağıtmak istiyordum ama kimle gidecektim.
♣️
Jungkook'u yanıma aldım ve kafa dağıtmak için bir kafeye girdik.

-"beni seçmene sevindim."

-"jungkook şimdi aşk meşk konuşacak halde değilim kızlar çocukluk arkadaşlarımı elimden aldı birde trip yapıyorlar yakınım diğe."

-"boşver ya gelip geçicilermiş demekki."

-"artık umrumda değiller."

Jungkook ve ben birlikde takılıyorduk sürekli beni arıyorlardı ama açmıyordum. Jungkook'u da arıyorlardı ama ona da izin vermiyorum.

-"açma!"

-"mia bırakır mısın? belki önemli birşey."

-"beni seviyorsan açma eğer önemli olduğunu düşünüyorsan gideriz yeterki onlarla iletişim kurma."

-"seni seviyorum...O zaman gidelim"

Jungkook ile şirkete geldiğimizde herşey yolundaydı. Bir sıkıntı yokdu. Asansöre binmemiz ile asansör durdu.

-"olamaz."

-"korkma mia ben yanındayım."

Jungkook bana sarıldı ve başımı okşadı ve sürekli "korkma" gibi cümlüler kuruyor beni sakinleştiriyordu.

-"eğer öpersem sakinleşir misin?"

-"hayır."

-"heyecanlanır mısın?"

-"SİNİRLENİRİM!"

-"tamam bayan park sakin olun."

Gülümsedim ve düğmelere basmaya başladım aynı zamanda da bağırıyordum.

-"KURTARIN BİZİ BURADA KALDIK!"

Bir kaç saat asansörde kaldık. Taehyung'un sesini duyunca sevinçden hafifçe zıplamaya başladım.

-"mia?! Kurtaracağım seni"

-"taehyung kurtar bizi!"

-"başka kim var?"

-"jungkook."

-"hemen hallediyorum."

Birkaç dakika daha bekledik ve asansör hareket edince mutlulukdan jungkook'a sarıldım ama kapılar açıldı ve....

Yazar
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Az çok tahmin ediyorsunuzdur kimin olduğunu. Neyse umarım sevmişsinizdir.

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 orange blossom JJK AND KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin