27.bölüm

251 37 9
                                    

Jungkook ile kore'ye vardığımda ilk önce evime gittik eşyaları mı yerleştirdikden sonra şirkete giriş yaptık.

-"hazır mısın?"

-"evet, hazırım."

Yavaşça içeri girdik ve üs kata çıkmak için asansöre bindik.

-"buraya kimin için geldin? Ben ısrar ettiğim için mi yoksa kendin mi istedin?"

Jungkook'un bu sorusuna karşın ne cevap vereceğimi bilmiyordum.

-"aslında, ikiside."

-"peki, benle hala sevgili misin?"

-"jungkook, bunları daha sonra konuşsak nasıl olur?"

Asansörün kapısı açıldığında koşarak kızların odasına girdim. Suratıma bakarken şoku atlatıp bana sıkıca sarıldılar. Onlarsız bir hayatı düşünemiyorum bile.

-"seni çok özledik bir daha gidersen döverim!"

-"tamam gitmeyeceğim."

Ayrıldıkdan sonra sofia imalıca bakarak.

-"sanırım birini görmen gerek."

-"kim?"

-"taehyung."

-"anladım, tamam gidiyorum."

-"ona iyi davran mia sen gittikden sonra çok kötü oldu."

-"tamam yiren gidiyorum."

Yavaş adımlarla taehyung'un odasının önüne geldim, derin bir nefes aldıkdan sonra kapıyı tıklattım.

-"girme!"

Yavaşça kapıyı açıp suratımı içeri soktum.

-"ben de mi giremem?"

Direk ayağa fırladı ve kapıyı açıp içeri soktu. Hala eski taehyung'du sadece çok yıpranmışdı.

-"sen gelebilirsin."

-"taehyung, ben jungkook ile yakın arkadaş olduğunuzu bilmiyordum. Benim yüzümden aranız çoook açıldı."

-"sorun değil ben onunla aramı düzeltmeye çalışıyorum."

-"buna sevindim."

Aniden bana sarılınca bende kollarımı ona sardım. Kokumu içine çekerken yavaşça ayrıldım.

-"şimdi gitmeliyim, daha sonra görüşürüz."

Kocaman gülümseyip yanağıma bir öpücük bıraktı. Bende ona gülümsedim ve odasından çıktım tabi ki hoseok, jimin ve yoongi'yi görücektim.

-"selam çocuklar."

-"MİA!"

Üçüde gelip sıkıca sarıldı.

-"seni çok özledik."

-"biliyorum, biliyorum üzgünüm bir daha gitmeyeceğim."

-"gidersen ne yapacağımı biliyorsun mia."

-"jimin!"

Gülüştükden sonra jungkook'un yanına tekrar döndüm. Masasında oturup telefonu ile uğraşıyordu.

-"artık konuşa biliriz."

Aya kalktı ve bana yaklaşıp belime sarıldı. Burnumun içini dolduran kokusu beni deli etmeye yeter de artar bile.

-"biz en iyi çiftiz, asla ayrılmayız."

-"belli olmaz jungkook belki şu an konuşacağımız şey bizim ayrı kalmamızı karar kılıcaktı."

 orange blossom JJK AND KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin