9.bölüm

366 46 3
                                    

İyi okumalar...

Heyecan ile yatağımdan fırladım ani baş dönmelerim olsa da kendimi toparlıyordum. Hazırlandım ve aşşağı indim.

 Hazırlandım ve aşşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Annem sofrayı hazırlıyordu. Ama burası benim evim neden benle kalıyorlar ki?

-"günaydın anne."

-"günaydın kızım."

Sofraya geçtim ve çubuklarımı elime alıp yemeğe başladım. Hızlıca yedikden sonra annemi öpüp şirkete gitmek için metroyu beklemeye başladım.

♣️

Şirkete adımı mı attım ve şimdi den sofia yiren soo bin beni tutmuş odama sürüklüyordu. Jungkook ise bizi cam duvarlı odasından izliyordu.

Beni koltuğuma oturtup karşıma geçtiler.

-"kızlar sakin olsanız."

-"olmaz yine komaya girebilirsin."dedi soo bin

Kızları seviyordum ama beni görmeyen en yakın arkadaşlarım var hoseok ve jimin ayağa kalktım ama başım döndü ve masaya tutundum. Sofia koşarak yanıma geldi diğerleride

-"nereye gidiyorsun?"dedi sofia sorar gözlerle

-"hoseok ve jimin'i görmeliyim."

Kendimi toparladım ve hoseok'un odasına girdim.

-"mia?!"

Yanıma yaklaşan hoseok sıkıca sarılırken jimin gelip hoseok'u ittirdi ve bana sarıldı.

-"jimin-ah yeter tamam."

-"söylesene komadayken ne gördün?"

-"aynı şeyler sadece bay kim köpekdi ve benle yaşıyordu beni öptü ve insana dönüştü sonra ise sevgili olduk."

Bu anlattığıma kahkaha ile gülen jimin ve hoseok'a pis bir bakış attım ve odadan çıktım karşıdan gelen bay kim beni görünce gözleri faltaşı gibi açıldı.

-"mia sen uyanmışsın."

-"evet bay kim."

Bana yaklaştı ve sarıldı. ayrıldıkdan sonra dengemi sağlayamadım başım dönüyordu. Bay kim belimden kavradı ve beni odama götürdü.

-"kızlar mia'nın başı dönüyor bir kaç gün ona dikkat edin lütfen."

Kızlar evet anlamında başlarını salladılar ve bana döndüler.

-"kızım burada olanları görmen lazım dı."dedi yiren.

-"ne oldu ki?"

-"bay kim ve bay jeon senin için kavga ettiler."dedi soo bin

Yüzündeki o çapkın gülümsemeyi sunmuştu bana bir planları var gibiydi.

-"ne işler çeviriyorsunuz?"

 orange blossom JJK AND KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin