15.bölüm

309 38 1
                                    

İyi okumalar...

Sabah erkenden uyandım. Ama benden önce uyanan biri vardı "taemin" aşşağı indim ve yanına yaklaştım.

-"günaydın taemin"

Yandan bana bakıyordu birşeyle uğraştığı açıktı eline baktım yumurtayı soymaya çalışıyordu. Elindeki yumurtayı aldım ve kalçamın kenarı ile onu ittirdim.

-"çekil bakalım ufaklık."

-"bana ufaklık mı dedin?"

-"evet."

-"tamam kabul ediyorum sen soy ben ise funcy ile ilgileneyim."

-"tamam"

Sofrayı kurdukdan sonra taemin'i izlemeye başladım funcy ile oynuyordu.

-"hadi sofra hazır."

-"geliyoruz."

Yemeğimizi yedikden sonra funcy' nin mama kabını ve su tasını doldurdum. İkişer tane koymuştum bütün gün evde yokum sonuçta.

-"mia ben şirkete gidiyorum."

-"sen ne zaman iş buldun?"

-"dün geldim sizin şirkete ama sen beni fark etmedin."

-"tamam git hadi bende arkandan geliyorum."

Taemin gittikden sonra üstümü giymek için yukarı çıktım telefonumu elime aldığımda jungkook'dan cevapsız aramalar vardı hemde..42 tane. Neden bilmiyorum ama onların hepsiyle iletişimi mi kestim. Onlara kaba davrandım bu yüzden orada sadece taemin ile konuşacağım.

 Onlara kaba davrandım bu yüzden orada sadece taemin ile konuşacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyindim ve funcy'yi öpüp metroya geldim hemen binip şirkete gittim.

♣️

-"mia mia mia."

-"ödümü koparttın taemin."

-"biliyormusun odalarımız yan yana."

-"sahi mi?"

-"hadi gidelim."dedi taemin

Kolumdan çekiştirerek asansöre bindirdi. İkimiz çocukluğumuzdan beri yakındık bu yüzden fiziksel temas yapabiliyorduk arada.

♣️

İkimizde odalarımıza geçmişdik taemin odama gelip duruyordu. Tekrar gelmişdi.

-"mia?"

-"efendim taemin."

-"masan çok dağınık toplamama izin ver."

-"hayır taemin odana git toplantı için hazırlan."

-"ne toplantısı?"

-"puma markası var ya? Onunla toplantı yapacağız bana ayak uydur yeter."

-"tamam gidip defter ve kalemimi alayım."

Taemin gittikden sonra puma'nın şirketi gelmişdi. Toplantı salonuna geldiğimizde ben jungkook'un arkasındaydım ve not tutuyordum. Taemin ise derin gamzeli olan kim namjoon'un asistanıydı ve not tutuyordu.

♣️

-"off yazmak ellerimi ağrıttı."

-"biliyorum alışırsın."

Taemin ile odadan çıkarken arkamdan seslenen kişiye baktım.

-"mia...ben dün asansörde sö-"

-"hayır, haklıydınız şimdi etrafımda kimse yok taemin dışında. Size bağırıp aramızı açtığım için üzgünüm çok fazla diyalog kurmamaya çalışın."

-"mia bekle!"

Onu dinlemeden taemin ile odama geldik.

-"hey neyin var?"

-"birşey yok."

-"bak mia bana anlata bilirsin."

-"iyi...onlara bağırdım. Ve aramızı açtım ama böyle olsun istemiyordum gerçekten."

-"aişh seni nasıl üzerler?!"

-"sorun yok artık çokta umrumda olmadıklarını biliyorum beni önemsemiyorlar şuraya bak o kadar yakın arkadaşlarım bana sırt çevirdi."

-"onlar küçük insanlar sen ise onlardan üstünsün bu yüzden küçük şeyleri kafana takma."

-"iyiki yanımdasın."

Yanıma yaklaştı ve sıkıca sarıldık. Kafa dağıtmak için dışarı çıkıyorduk ki. Diğerlerini gördüm güzelce eğleniyorlardı. Beni gören yiren ayağa kalktı hepsi bana bakınca taemin açıma girdi.

-"elimi tut."

-"taemin."

-"tut sadece dediğimi yap."

Elini tutmuşdum yanımıza yaklaşan yiren bize yetişemeden ondan uzaklaştık.

Yazardan...
Yiren oflayarak yerine geçer.

-"off biz onunla kavgalıyız..haklı olmasına rağmen burada onsus eğlenebiliyoruz."

-"birde sen hoseok dertlerini sana anlatıp sakinleşirdi ama şimdi sende yoksun onun yanında. Ayrıca taehyung ve jungkook ile de kavgalı yanında sadece o çocuk var."dedi jimin

-"dostum biz onun çocukluk arkadaşlarıyız sizlerde yakın arkadaşlarısınız. Bizim onun yanında olmamız gerek."dedi hoseok

-"boşversene."dedi sofia

O sırada...

-"acaba seni kaybettikleri için üzgünler mi?"

-"banane boşver artık şunları konuşmayalım."

Kafamı kapıya çevirmem ile yanında kızla el ele olan bir adet taehyung vardı. Demek pes etti. Yanına yaklaştım.

-"demek pes ettin."

-"evet şimdi bizi rahatsız etme!"

-"yürü gidelim mia"dedi taemin

Mia kötü bir bakışla gülümsedi ve şirkete döndü

-"off çok işim var."

-"taemin benim bir işim var geliyorum."

-"tamam."

Jungkook'un odasına girdim ve konuşmaya başladım.

-"hala bana aşık mısın?"

Yazar
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Neden böyle bir yerde kestim bilmiyorum ama bu bölüm pek içime sinmedi.

Neyse oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum sizleri seviyorum.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 orange blossom JJK AND KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin