19.bölüm

277 45 7
                                    

İyi okumalar...

Vote🌈

Sabah, jungkook'un beni öpmesiyle uyandım. Ben uyanınca dudaklarımdan ayrılıp saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı.

-"günaydın sevgilim."

-"günaydın jungkook."

Elini çekti ve arkasını döndü. Niye böyle davrandığını anlamamışken kafamı boynuna yerleştirdim.

-"jungkook n'oldu?"

-"yok birşey."

-"emin misin?"

-"ben seni günaydın sevgilim diğe kaldırayım sen bana günaydın jungkook'de."(ergen jungkook ile bu sabah)

-"ahaha buna mı takıldın?"

-"evet."

-"tamam bir dahakine öyle söylerim sevgilim."

-"tamam iyi olur."

-"hadi kalkalım"

Yatakdan doğruldum ve mutfağa girdim birşeyler hazırlıyordum. Belimi hızla saran el jungkook'a aitdi. Boynumu emerken dirseğim ile dürtüyordum.

-"sevgilim rahat dur."

Dedim ve hafifçe güldüm. Ama beni umursamayıp emmelerini öpücüğe dönüştürmüşdü.

-"hmm en iyi kahfaltı."

-"öyle miyim?"

-"hayır en güzel şey kahfaltıdır anlamında dedim."

Dirseğimi karnına geçirdim ve adımlarımı salona yönelttim.

-"ya aşkım şakaydı."

Umursamadan diğerlerini kaldırmaya çalışıyordum. Bugün hafta sonuydu ve hepimiz evdeydik. Jungkook yanıma geldi ve sarıldı ben onu tekrar ittirdim. Aşşağı inen yirenin yanına koştum.

-"ne çok uyudunuz be!"

-"bağırma be mia"

Yiren sinirliydi yoongi de aşşağıya indi onunda suratında sinir vardı. İkisi salona geçip ayrı koltuklara oturdu.

-"hey neyiniz var?"

-"beyfendiyi uyandırdım diğe atarlanıyor."

-"off bir susun lan!"diğe çıkıştı suga

-"TABİ BEN HİÇ ÇEKİLMİYORUM"

-"bir sakin olun."dedim

-"bak görüyor musun? Sen bana atar yapıyorsun ama ben böyle değilim."dedi jungkook

-"evet daha odunsun."

Mutfağa geçip sofrayı hazırladım jungkook tekrar geldi ve belime sarıldı yanağımdan öptü ama ona fazla pas vermiyordum.

-"hala küsmüsün?"

-"sen kimsin sana küsücem?"

-"çok yakışıklı kaslı zeki ve sexy biriyim ayrıca sevgilin yani şanslı hissetmelisin."

-"çok şanslıyım ya ama bir şeyi unuttun."

-"haklısın çok iyi sevişirim."

-"aişh hayır tam bir ODUNSUN!"

-"ayıp oluyor ama sevgilim."

♣️

Hepimiz yemeğe dalmışdık yoongi ve yiren hala küstü birbirlerine bakmıyorlardı bile. Jungkookla biz küsüs ama hala bana sırnaşıyordu. Sülük gibi davranıyor.

 orange blossom JJK AND KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin