Vote🌈
-"taehyung...?taehyung....TAEHYUNG!"
Kapıdan içeri giren taehyung endişe ile gözlerini belertti.
-"iyi misin?"
-"evet, seni merak ettim."
-"kahfaltı hazırladım haydi aşşağıya gel."
Yatakdan kalktım ve taehyung'u takip etmeye başladım. Arkasını dönüp elimi tuttu ve hızla aşşağıya indirdi.
-"voov tae sofra harika görünüyor."
-"senin için hazırladım."
-"sen çok tatlısın ama."
Kahfaltı yaptıkdan sonra şirkete gittik.
-"bayan mia...biri sizi görmek istiyor."
Kulağıma söylediği şey meraklanmama sebep olmuş taehyung'u bir şekilde atlatmayı düşünüyordum
-"taehyung, benim bir kaç işim var hayatım ben önden gidiyorum."
-"tamam."
Önden eun ile hızla asansöre bindik.
-"kim beni görmek istiyor?"
-"isminin andrea olduğunu söyledi."
-"aişh...tamam benim odama çağır ve eğer biri benim odama gelmeye kalkarsa engelle."
-"peki bayan mia."
Hızla odama geçtim. Gerginlikden dudağımı ısırıyordum. Sürekli "yanlış bir şey yaparsa? Taehyung bizi görürüse?"
Sürekli bunları düşünüyordum.Bir anda içeri girince boğazımı temizledim.
-"merhaba andrea."
-"merhaba mia...demek burada çalışıyorsun gucci."
-"evet b-beni nasıl buldun?"
-"küçük bir araştırma hmm şu kumral çocukla mı sevgilisin? Diğeri değil miydi?"
-"andrea sen-"
-"şşş ben herşeyi biliyorum. Sakin ol birşey yapmayacağım sadece seni merak ettim."
Yavaşça yaklaştığında "yaklaşma" diğerek çıkıştım. Kollarımdan kavrayıp kendine bastırdı
-"bırak beni!"
-"hayır"
-"TAEH-"
-"bağırma!"
Hızlı ve kuvetlice onu ittirdim ama bir şeyler ters gitmeye başladı. Çünkü andrea kafasını arkadaki raflara vurmuşdu yere düşen bedenini izlerken hareket etmediğini kavramışdım.
-"olamaz, ne yaptım ben?!"
Hemen yanına çöktüm ve nabzına baktım yaşıyordu. Ayağa kalkıp volta atmaya başladım. Kapının arkasındaki sesler daha çok endişelenmemi sağlamışdı.
-"mia içeride mi eun?"
-"evet, ama içeri kimseyi almamam için beni uyardı."
-"ben sevgilisiyim çekil."
-"biliyorum bay kim hatta bütün basın ama içeri alamam."
Evet taehyung içeri girmek istiyor şimdi bir düşünelim onu içeri alırsam ne olur?
Olumlu düşün.1 bana yardım ede bilir ve andrea'yı uyandıra bilir.
2 andrea'yı görürse kim olduğunu sora bilir kavga ederiz ben tokat atarım ve ayrılırız!
Şimdi ne yapacağım?