16.bölüm

299 36 1
                                    

İyi okumalar...

-"şeyy...."

Jungkook cevap vermiyordu yanına yaklaştım ve kafasını avuçlarım içine aldım ve dudaklarına yapıştım şok olmuşdu ama kısa sürede karşılık verdi yavaşça kalktığı koltuğu geri ittirmişdi. Elini belime yerleştirdi ve yavaşça aşşağı yukarı haraket ettriyordu.
Bende arkadan saçlarını okşuyordum.
Yavaşça ayrıldığımda konuştu ve nefesi dudaklarıma çarptı.

-"seni seviyorum."

-"hmm o zaman bir ilk...benimle çıkar mısın jungkook?"

-"hıh...düşüneyim...."

-"hey neyi düşüneceksin!?"

-"tamam şakaydı senle çıkarım mia...ama hani birimizin pes etmesini bekleyecektin?"

-"bugün taemin ile kafeye gitmişdim taehyung bir kızlaydı el ele tutuşuyorlardı."

-"hmm tamam o zaman sevgilim bir öpücük daha ala bilirmiyim?"

-"aa hayır..."

-"hey!"

-"iyi ya gel buraya."

Gülüyorduk ona yaklaşıp öptüm

-"şimdi gitmem gerek sonra görüşürüz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-"şimdi gitmem gerek sonra görüşürüz."

-"görüşürüz."

Jungkook'un odasından çıktım ve kendi odama geçtim. Her zaman ki işlerimizi hallettik çok sakin geçiyordu. Ta ki taehyung odama girene kadar.

-"hani pes etmemizi bekleyecektin!"

-"Bana bağırma! Sen pes ettin taehyung kafede ki kız-"

-"kıskandırmak içindi ama AAAĞĞĞ! Boşversene!"

-"taehyung bekle!"

Koşarak odamdan çıktı peşinden koşuyordum dışarı çıkınca karşı kaldırıma geçti bende onun peşinden koştuğum için dikkat etmiyordum en son hatırladığım şey taehyungun koşarak yanıma gelmesiydi. Ondan sonrası karanlık.

♣️

Hastanenin kokusu ile gözlerimi araladım etrafımda yiren soo bin sofia hoseok taehyung jimin yoongi taemin ve jungkook vardı.

-"t-taehyung."

-"efendim? Söyle birtanem."

-"sevgilime birtanem diyemezsin!"

-"kesin şunu!"dedim

-"tamam söyle mia."dedi taehyung

-"b-ben yanlış anladığım için özür dilerim."

-"tamam önemli değil yaşa yeter bana kime şans verirsen ver ben seni hep sevicem."

-"teşekkürler."

Jungkook yanağımı öpmüş elimi tutuyordu.

-"mia...biz özür dileriz hem suçlu olup hemde sana trip yapmamız hataydı."dedi soo bin

-"tamam sorun değil affettim."

-"şimdi çıkın sevgilim rahat kafasını dinlesin."

Tae jungkook'a burun kıvırarak odadan çıktı. Jungkook beni kontrol edip duruyordu arada sırada öpüyordu da.

-"jungkook yeter ama çok öptün."

-"olsun biraz daha öpeyim."

Dedi ve tekrar nazikçe öptü.

-"ben buradan ne zaman çıkacağım?"

-"sabret aşkım birkaç gün buradasın."

-"iyi ama sen yanımda olacaksın değil mi?"

-"tabiki."

♣️

Hastaneden çıkmıştım araba hafifçe çarptığı için çabuk çıkmıştım ama hala biryerlerim ağrıyordu. Evdeydim funcy ile birlikde dinleniyordum.

Kapı çalmıştı açmaya gittim bu taehyungdu  endişe ile beni tutup koltuğa oturttu.

-"daha iyi misin?"

-"iyiyim tae."

-"aişh hepsi benim suçum!"

-"hayır senin suçun değil daha dikkatli olmalıydım."

-"olsun....neyse sen iyisin ya."

-"ben jungkook ile sevgili olduğum için üzgünüm tae."

-"onu seviyor musun?"

-"şey...bak bunu sana söyleyemem."

-"neden?"

-"kalbin kırılacak ve ben senle aramın açılmasını istemem."

-"anladım seviyorsun."

-"tae banle aranı açma lütfen. Ben sen bana soğuk davranınca üzülüyorum."

Taehyung ayağa kalktı bileğinden tuttum o sırada evin yedek anahtarına sahip olan jungkook içeri girdi.

 orange blossom JJK AND KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin