Evet canolar ben geldim.
❤ Umarım beğenirsiniz iyi okumalar ❤
"Ağzını kırdığımın çocuğu ver onu."
Evet şu an Vatan ile kavga ediyorduk. Şaşırdık mı ? Tabikide hayır. Ne kadar ateşkes ilan etsek de yine kavga ediyoruz . Saat 7.20 artık günlük rutinim haline geldi.
Vatanla kavga et, etmezsen öleeersin.
"Vatan onlar en sevdiğim küpelerim. Başlarım senin sevdiğin kıza. Git kendin yeni al, onu hediye et ya. Paranı harcamaya mı korkuyorsun cimri porsuk."
"Bu küpeler onun tam zevkine göre. "
"Valla olum o kızı bu eve bir gelin getir nasıl görümcelik yapıyorum bak."
"Sen şimdi bu küpeleri bana veriyor musun, vermiyor musun? Eğer vermezsen zili çalan ilk kişiye iç çamaşırlı fotonu gösteririm."
Dur şu an düşünüyorum annem bakkala gitti babam uyuyor. Bu bilgiler bana kesinlikle lazım zaten.
Belki annem gelir. Çok mantıklı annem görürse bir şey olmaz, hatta Vatan'a terbiyesiz der."Vermiyorum küpeleri."
"Sen bilirsin."
"Dur zil çalmadan önce bana göster. Çok merak ettim fotoyu."
O fotoğrafı gösterirken hemen telefonu onun elinden alacaktım sonra da fotoları silecektim nihahaaha.
Ama Vatan benden iki metre öteye gidip öyle gösterdi fotoğrafı.
"Ya ben göremiyorum ama ."
"Sen beni kandırabileceğini mi sanıyorsun ?"
"Evet."
Vatan göz devirip telefonu cebine kattı.
Yalnız çok seksi çıkmışım ayol.
Vatanla koltuğa oturup zilin çalmasını bekledik. Ve sonunda zil çaldı. Tabi Vatan durur mu koşturdu. Kapıyı açtığında ben şok oldum.
Sizce kim ?
Sütçü Abdurrahman amca
Vatanla birbirimize bakıyorduk. Ağzımı oynatarak 'Bu olmaz.' dedim.
"Ne olmaz kızım sütlerimi mi beğenmiyorsunuz aşk olsun valla."
"Yok Abdurrahman amca beğeniyoruz. Ben başka bir şey için şey ettim onu."
Allahtan Vatan insaflı davranıp göstermedi ama tehlike geçmiş değil, şu an bir başka zili bekliyoruz. Ve zil çaldı.
Bu sefer koşturarak ben açtım kapıyı.
Allahım ben ne günah işledim
yarabbim.Karşımda Kaan vardı. Sen ne alaka koçum ?
Vatan görmesin diye hemen Kaan'ın yüzüne kapıyı kapattım.
"Kimdi o ?"
"Hiç kimse."
"Ya çekil şuradan."dedi ve kapıyı açtı. Kaan yine aynı yerinde şaşkınca bakıyordu.
"Ooo sen kimsin? Ablamın manitası mı?"
"Hayır biz sadece arkadaşız ablacım."dedim.
"Ablan peşimden koşturuyor da ben yüz vermiyorum."dedi Kaan.
"Yalan atma pislik. Şu tipine bak, bok gibisin. Sana mı bakacağım ben ?" Az sonra çarpılıyorum gençler.
"Çatlak "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYICIK
HumorGülmek istiyorsan, koş ! Tamamen eğlenmek ve sizleri güldürmek amaçlı yazılmıştır. Mizah kitabı seviyorsan seni kitaba beklerim. Çok güleceksin ama cringelenebilirsin yawrum...O yüzden okuma jsndndn ••••• Masaya geçip karşılıklı oturduk. Kaan poşett...