1K OLMUŞUZ ÇOK MUTLUYUM OY VEREN VERMEYEN HERKESE TEŞEKKÜRLER.Ama oy verseniz daha iyi olur çünkü bin okuma 90 küsür oy var bu benim canımı çok sıktı oy sınırı koymak istemiyorum o yüzden bir saniyenizi ayırıp oy verirseniz sevinirim.
❤İYİ OKUMALAR❤(multide mert)
Uyandığımda kendimi yatağımda buldum. Elimi yüzümü yıkayarak aşağı indim. Annem koltukta oturmuş telefon bakıyordu.
"Günaydın kraliçem."
Bana bir bakış atıp telefona geri baktı.
"Bir şey mi oldu ?"
"Dünkü geceyi nasıl unutayım Rüya ? Allah'tan baban yoktu yoksa fena olurdu."
"Hatırlamıyorum."
Odama gittim. Başımı iki elimin arasına alarak düşünmeye başladım evet küçük küçük kesitler geliyordu.
En son Mert gelmişti ve Kaan'ın düşmanıydı ama sonrası yok.
Hayır şimdi hatırladım.
Ben naptım böyle...
Bir gün önce
"Rüyaaa kalk hadi."
Boğuk boğuk sesler duyuyordum. Kimin söylediklerini çıkaramadım.
"Uyandı işte."
"Noldu bana ? Cehennemde miyim ?"
"Hayır dünyadasın bayıldın."
"Biz kaçarız o zaman kader de sarhoş zaten. "-serkan
"Ben seninle gelmeyeceğim ozan ile gideceğim ben."-kader
"Ozan da benimle gelecek Kader."-serkan
Serkan Kader'i zorla arabaya bindirmiş ve gitmişlerdi Aleyna'yı da annesi çağırmıştı şu an sadece Kaan Mert ve ben vardık.
"Rüya hadi gel seni bırakayım."-kaan
"Hayır ben bırakırım."-mert
"Ben bırakırım."-kaan
Ortalarına atıldım ve konuşmaya başladım.
"Biliyorum çok tatlı, güzel ve seksi bir kızım ama benim için birbirinizi öldürmenize değmez."
İkisi de şaşkınlıkla bana bakıyordu.
"Tamam sen bırak."-kaan
"Hayır hayır sen bırak."-mert
"Sayıştırma yapalım çıkan beni bıraksın. "
Sayıştırmayı yaptım ve Kaan çıktı. Mert bana görüşürüz dedikten sonra gitmişti.
"Hadi yine iyisin seni ben bırakacağım."dedi ve arabaya doğru yürüdü.
Ben ise olduğum yerde duruyor onun gidişini seyrediyordum.
Bir anda neden bilmiyorum ama onun gittiği ters yönde koşturmaya başladım.Allah'tan spor ayakkabı giymiştim he.
"Rüya nereye gidiyorsun?"
Cevap vermeden koşturmaya devam ettim.
"Demek oyun istiyorsun. O zaman dua et yakalanma, yoksa çok pis olur."dedi ve o da koşturmaya başladı.
Kahkahalarla koşmaya devam ettim. Adım seslerinden bana yaklaştığını fark etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYICIK
HumorGülmek istiyorsan, koş ! Tamamen eğlenmek ve sizleri güldürmek amaçlı yazılmıştır. Mizah kitabı seviyorsan seni kitaba beklerim. Çok güleceksin ama cringelenebilirsin yawrum...O yüzden okuma jsndndn ••••• Masaya geçip karşılıklı oturduk. Kaan poşett...