13- "Öpeyim de geçsin."

5.8K 370 225
                                    

YANLIŞLIKLA BU BÖLÜMÜ SİLDİM VE YENİDEN YAZMAK ZORUNDA KALDIM. AĞZIMA SIÇMK İSTİYORUM. BİR DE BÖLÜMÜ UNUTMUŞTUM BAZI DEĞİŞİKLİLER YAPTIM. O KADAR OY VE YORUM GİTTİ MK.

BU BÖLÜM NORMALDE ON İKİDEN SONRA OLMASI GEREKİYOR AMA ON YEDİDEN SONRA OLDU DÜZELMİYORDA

NEYSE BEN BU BÖLÜMÜ SİNİRLİ BİR ŞEKİLDE YAZDIĞIM İÇİN BEĞENMEDİM. AMA UMARIM SİZ BEĞENİRSİNİZ.

İYİ OKUMALAR <3

Sabah telefonumun sesi ile uyandım.

Bay sapık arıyor...

"Günaydın ayıcık, yastık kafandaki bitlerden rahatsız oldu, uyan da rahat etsin."

"Kaan sabah sabah ağzına sıçmamı istemiyorsan sus."

"Ağzıma sıçmanı değil de öpmeni istiyorum."

"Bende sana nah diyorum."

"Aaa niye bu dudakları arzulayan o kadar kişi var. Sana bir şans veriyorum bence bunu bir düşün."

"Düşünüyorum.Hayır."

"Peki sen bilirsin sonra 'Kaan beni öp' diye yanıma gelme."

"Sus artık amk."

"Beni çok özlediğini biliyorum. Bu yakışıklıyı kim özlemez ki. Seni daha fazla hasretimle gebertmemek için görüntülü arayacağım."

"Hayı-" Tamamlayamadan yüzüme telefonu kapattı.

Bay sapık görüntülü arıyor...

Tipime bakmadan açtım.

"Bismillahirrahmanirrahim."

Ne ya o kadar kötü müyüm ? Aynaya baktım,saçlarım kabarmış gözlerim şişmiş ölü gibi bir halim vardı.

"Ne var ya ? Ben uyandığımda senin gibi tatlı olamıyorum."-rüya

"Orası kesin. Şu tipe bak. Evlat olsan sevilmezsin 31 olsan çekilmezsin."

Dediği şeyle gözlerimi kocaman açtım.

"Kaan bugün sana laf koymayacağım. Çay koyacağım;gel,iç,insanlık gör."diyip telefonu yüzüne kapattım.

Dediği şeye gerçekten çok sinir olmuştum.

Okula hazırlanmaya başladım. Üniformalarımı giyip saçımı iki yandan topuz yaptım.

Ay çok tatlı oldum.

Kahvaltımı yapmak için aşağı indim. Vatan bana tip tip bakıyordu.

"Rüya boynuzların çıkmış. Kim boynuzladı seni ?"

"Komik misin sen ?"

Hemen kahvaltımı yaptım ve geri odama çıktım. Biraz telefon bakmaya karar verdim.

Bay sapıktan 13 arama 23 mesaj

Yuh amk

bay sapık: Lan özür dilerim şaka yaptım.

bay sapık: Yoksa sen her halinle güzelsin

bay sapık: Rüya ?

bay sapık: Ö

bay sapık: Z

bay sapık: Ü

bay sapık: R

bay sapık: D

bay sapık: İ

bay sapık: L

AYICIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin