Někdy prostě život není fér. Já měla vždy, prakticky vzato, vše na co jsem si mohla vzpomenout. Jenže ani věci nemohli nahradit rodičovskou lásku, kterou nám táta zapomněl dávat, jakmile nastoupil na místo ředitele organizace.
Pohled třetí osoby
Po celé organizaci nyní houkaly výstražné sirény. Všude panoval zmatek a dva muži v oblecích ihned nastoupili do černého SUV a odjížděli za řešením.
Rozrazili dveře budovy, kde probíhalo jednání a jako velká voda postupovali po dlouhé chodbě až k velkým mahagonovým dveřím.
Otevřeli dveře, i když za sebou slyšeli hlas jedné recepční.
„Chci tedy navrhnout...," pravil zrovna jeden muž u interaktivní tabule, když ho vyrušili muži.
„Pane," pokývl jeden z nich ředitelovi organizace.
„Promiňte, pane, nenechali se zastavit," vydechla uřícená recepční.
„V klidu," kývl a pokynul dvěma mužům, aby k němu přistoupili.
„Pane, máme problém," řekl k němu druhý z mužů. Ředitel si ho přeměřil pohledem, vstal ze svého křesla a s oběma trochu popošel od stolu, aby to neslyšeli ostatní. Mladý Erik Noanel se zamračil a snažil se něco uslyšet.
„Vaše dcera osvobodila vašeho syna..." začal.
„Cože?!" vyhrkl na něj ředitel a pro jednou ztratil svůj klid.
„Ano, ale to není to hlavní," řekl opatrně muž.
„Co?" zeptal se netrpělivě.
„Vysvobodila i Eliota Sunnyho a odjeli neznámo kam," Nastalo hrobové ticho. Oba muži jen čekali, co ředitel řekne. Koukali na jeho kamennou tvář, jak se pomalu zamračila.
„Najděte je," pronesl ledovým hlasem.
Muži jen přikývli a rychlým krokem zase odešli. Ředitel se podíval na Erika Noanela, který se na něj snažil dívat nic neříkajícím pohledem, ale v jeho nitru se měnili různé emoce. Vše slyšel. Co teď bude dělat? Kde je Chiara? Proč to udělala? A proč byl vůbec zavřený Joachim?
Jakmile skončilo jednání, vzal všechny své věci, v klidu se rozloučil se všemi v místnosti a začal volat Chiaře na mobil. Bezúspěšně. A tím se rozhodl. Musí ji najít rychleji, než ti muži. Musí.
ČTEŠ
Možná II.
Teen Fiction"Někteří lidé svou schopnost nikdy neobjevili, jiní svou schopnost tajili a jiní zase svou schopnost využívali." ~~~ Tohle je druhý díl knížky Možná. Jak je známo druhé díly nikdy nejsou tak dobré jako jedničky, ale stejně doufám, že se vám líbit b...