Özür Bölümü

2.6K 42 23
                                    

49.7K insandan özür dilemek istiyorum.

Canım sıkıldığı için Wattpad'e girdim. Bildirimlere baktığımda bu kitaba baya yorum geldiğini gördüm ve yorumlara bakarken bir şekilde hikayeye de göz atmış oldum. 

Yıllar önceki ben. 

Çok salaksın. İnanılmaz cringe bir kişiliğin var. Bölüm sonlarına yazdığın notlardaki şarkı sözlerinin cool olduğunu düşünüyorsun. Beni inanılmaz utandırdın. En ağırı da "kkkk" veya "euheuheuhe" diye gülüyorsun. 

Senin ananıskrm.

Kendine gel amk malı.

Hikayen zaten cringe ötesi. Çok malsın daha nasıl ifade edeyim ki kendimi.

Şimdi bu kitabı okuyan 50K insan sizden ne kadar özür dilesem az. Size yaptığım bu kötülük hayatım boyunca beni kovalayacak. Neyse ki son bölüm 1K bile olmamış. İlk birkaç bölümden ne denli saçma olduğunu anlayan okuyucular kurtaracak bu ülkeyi.

Kitabı hala kütüphanesine ekleyen insanlar var.

Yapmayın.

Bu açıklamadan sonra kitabı okumaya devam etmeyin. Bi bok olduğu yok zaten sevgili oluyorlar sonra Kook geliyor Taekook shipper olduğum için ben Tae ve Kook'u öpüştürüyorum sonra Yoongi ayrılıyor geri dönüyor falan filan.

VAKTİNİZİ BOŞA HARCAMAYIN. 

Bu kitabı(?) okumak yerine gidin dünya klasiklerini okuyun. 

Arkadaşlar bu yazımı ciddiye alın. 

Bazı arkadaşlar için iş işten geçmiş bulunmakta. Siz de hakkınızı helal edin. Kitabı silersem bu açıklama okunmayacak ama açıklamayı ilk sayfaya koyacağım. 

Kendinize iyi bakın ve böyle boktan şeylerle vakit öldürmeyin.



IT'S JUST LOVE// TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin