Dakikalardır sadece öpüştüğüm bedenden ayrılarak kıyafetlerimizi çıkardım. Ben onun kıyafetlerini çıkarırken yüzündeki o tahrik edici gülümsemesi onu becerme isteğimi arttırıyordu. Muhteşem beyaz vücudu ile tamamen çıplak bir şekilde karşımdaydı. Yavaşça üzerine çıkıp köpek pozisyonundan çıkıp üzerine uzandım. Beyaz boynunu morartarak işe başladı. Resmen gel her yerimi mosmor et diye haykıran bedenini ısırıp emmeye başladım. Göğüs uçlarını iki parmağımın arasında ezerken zevk dolu inlemeleri kulaklarımı dolduruyordu. O inledikçe daha fazlasını duymak istiyordum...
Göğüs uçların itibaren yalayarak kasıklarına indim. Yine beyaz ama biraz kızarmış penisi birkaç kez çektikten sonra ağzıma aldım. Yoongi artık zevk dolu çığlıklar atıyordu. Bu beni zevke getirirken elimden geldiğince hızlı bir şekilde penisi vakumluyordum. Öyle ki artık dudaklarım acımaya başlamıştı. Bu yüzden geri çekildim ve penisimi Yoongi'nin ağzına verip ıslanmasını sağladım. Penisi geri çıkardığımda Yoongi'nin ağzından akan salyalar beni baştan çıkarıyordu. Daha fazla oyalanmayıp penisimi dar ve büzüşmüş deliğe ittirdim. Acısından olsa gerek çarşafı dişleyen Hyungumun alışması için biraz bekledim.
Ben hala beklerken Yoongi ani bir hareketle üzerime çıkmış penisimin üzerinde zıplıyordu. Üzerime oturduğu için penisin tamamını almıştı ve poposu toplarıma değiyordu. İki taraflı zevk ile başımı geriye atmışken Yoongi'nin zevk dolu çığlığını duydum. Sanırım zevk noktasını bulmuştum. Penisin üzerinde daha sert zıplamaya başladığında aynı zamanda adımı sayıklıyordu.
"Taehyung! Tae! Uyan artık. Yah kime diyorum!"
Gözlerimi hızla açtığımda üzerime çıkmış bir Jimin ve yanımda beni sarsarak bağıran Yoongi ile karşılaştım.
"Sonunda Taehyung."
Yoongi göz devirip odadan çıktığında Jimin'de kucağımdan kalkıp yatağın yanına geçmişti. Aklıma gelen şeyle hemen yorganı kaldırdım. Gördüğüm şey ise beyaz sıvı ile lekelenmiş bir şorttu.
Tamam bu rüyalar artık çığırından çıkmıştı. Jimin'e döndüğümde gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdığını gördüm. Sıkkınlıkla bir nefes verip banyoya yöneldim. Giderken ise Jimin'e izin vermiştim.
"Gülebilirsin."
Ardından ise duyduğum hayvani anırmalar...
~~~~
Ya ben ne fake şeysi bir birey oldum böyle asdfgty Neyse kardeşlerim sabır diyin ve dua edin... Bölüm kısa oldu çünkü sırf fake atabilmek için yazdım asdfgh Neyse ben yine şarkı sözümü yazıyım... OOO evritaym ay si yu kıde nanül buldemyon