/Yoongi\
Taehyung Jimin ile mesajlaşıyordu bende televizyon izliyordum. Bu sırada zil çalmıştı büyük ihtimalle Hoseok ve Jimin gelmiştir diyerek ayağa kalktım. Benimle birlikte Taehyung'da ayağa kalktı.
"S-sen otur hyung ben açarım." Kaşlarımı çatıp suratına baktım. Kesinlikle bir şeyler karıştırıyordu. Kafamı sallayıp onun arkasını dönmesini bekledim. Taehyung arkasını dönünce son sürat koşup kapıyı açtım. Kapıda siyah saçlı, orta boylu bir genç duruyordu. Çocuk Taehyung gelene kadar kötü bakışlarını sunarken şimdi yüzünde güller açmıştı.
"Ahh... Siktir..."
Bu durumdan yeterince şüphelenmişken arkamdan duyduğum kısık sesli küfürle artık bir şeyler olduğunu anlamıştım. Çocuk beni itip Taehyung'a sarıldı.
"Ah hyung seni çok özledim!!" Taehyung hiç birşey yapmayıp bana suçlu bakışlar atıyordu. Çocuk ondan ayrılıp bana döndüğünde bir kolunu Taehyung'un koluna sarıp konuştu.
"Ya bu kim?" Çocuğun kendini bilmez tavrına sinirlenmiştim tam üzerine doğru gidip konuşacakken Taehyung çocuğun kolunda kurtulup elini omzuma koydu.
"Ş-şey arkad-" Cümlesini bitiremeden benimle göz göze geldi. Daha sonra gözlerini kaçırıp biraz öncekinden daha kısık bir sesle konuştu.
"Arkadaşım. E-ev arkadaşım." Duyduğum şeyle gözlerim ve kaşlarım aynı anda hareket ederken çocuk omuz silkip tekrar Taehyung'a sarıldı. Cidden sinirleniyordum öyle ki gözüm seyirmeye başlamıştı.
"I-ıhm hadi Jungkook sen içeriye geç b-bizde sana bir şeyler hazırlayalım." Çocuk kafasını sallayıp içeriye geçecekti ki geri dönüp Taehyung'un yanağına bir öpücük kondurdu. İşte bu son damlaydı adamım!
"Yah-" Sözüm Taehyung'un eliyle kesilmişti. Arkama geçip beni itekleye itekleye mutfağa getirdi.
"Demek Jungkook ha? Kim bu velet Taehyung?" Taehyung iç çekip bana sarıldı.
"Hyung gerçekten çok üzgünüm. Sana her şeyi açıklayacağım ama o gidene kadar sabret ve bana ayak uydur olur mu?" Bende ona sarıldım ve boynunu öptüm.
Ne var dayanamıyorum işte...
"Eğer seni bir daha öperse onu öldürene kadar döverim Taehyung. Sonra da seni öldürene kadar başka şekillerde severim. Anlarsın ya?" Dediğim şeyle sert yutkunuşunu ben bile duymuştum. Sırıtıp ondan ayrıldım. Dolabın kapağını açıp içinden bir kola çıkardı. Kolayı bardağa koyup yanıma geldi.
"Tekrar özür dilerim hyung." Yanağımı öpüp salona girdi. Bende onun arkasından gidiyordum ki zil çaldı.
"Ah Jimin ve Hoseok gelmiş olmalı hyung." Taehyung'un sesini duyduğumda kafamı sallayıp kapıyı açtım. Jimin içeriden gelen sesleri duyduğunda yutkunup bana baktı. Nefesimi verip gölerimi devirdim.
"Ne olduğunu bilmiyorum ama Taehyung ona ayak uydurmam gerektiğini söyledi. Şimdi... İçeri geçin ve o çocuğu Taehyung'dan uzak tutmama yardımcı olun."