24.december 2013

222 9 0
                                    

Sú Vianoce..... Ležím v posteli a pozerám rozprávku. Čochvíla by som mala ísť ku Kike a k Bibe, potom do kostola po večné svetlo. Obliekla som si staré tepláky, tričko, šedú mikinu, keďže tohtoročné Vianoce sú na blate, obula som si tenisky.

"Mami, idem k Bibe." zakričala som do kuchyne. Vybehla som do relatívne teplého zimného dňa. Odkrokovala som si cestu ku Kike, zazvonila som na zvonček.

"Čavkoo." usmiala som sa na Kiku.

"Čaaaaau." usmiala sa aj ona. "Čo ty tu?"

"Niečo som ti priniesla, ale poďme k Bibe, nech vám to dám obom."
Cestou sme sa rozprávali o bežných hlúpostiach. Zazvonili sme pri bráne, čakali sme, kým nám niekto otvorî.

"Noo?" skríkla z balkónu Biba.

"Biba? Poď von." zakričala na ňu Kika.

"Veď poďte dnu." zakričala zasa späť Biba.

Otvorili sme bránu, vošli sme dovnútra. V predsieni sme sa vyzuli a prešli do obývačky.

"Že šťastné a veselé Vianoce." podala som im darčeky. Obe sa na mňa usmiali. Rozbalili a poďakovali.

"Hej, hádajte kto mi poslal žiadosť na facebook." povedala Biba.

Obe sme na ňu čumeli. Prisahám, fakt ma v tej chvíli nenapadlo, že by to mohol byť Erik.

"Erik." vyslovila meno.

"Áno?" zatiahla Kika.

Na súhlas nám prikývla. "Včera sme si písali...."

"O čom?" nedalo mi a musela som vyzvedať aj ja.

"Len tak.... Niečo išiel robiť na aute, tak išiel off, potom šiel do sprchy a spať."

"No to prrr..." stopla som ju s úsmevom na tvári. "Z kade vieš že šiel do sprchy?"

"Asi že mi to povedal?"

Obzrela som sa na Kiku presne vo chvíli, keď ona hladela na mňa. Pozrela som jej do očí. Musela som sa usmiať nad tým, že sme obe mysleli na jedno. Balil ju. Úplne okato ju balil a ona si to vôbec neuvedomovala.

"Ukáž jeho profil." dožadovala sa Kika. Nahodili sme si jeho profil a listovali vo fotkách.

"On je pekný." prehlásila z ničoho nič Biba.

Určite nie. Pomyslela som si.

Erik vôbec nie je môj typ. Ja mám rada vyšších, hnedookých, s hnedými vlasami padajúcimi do očí, mohli by byť aj nejaké tie tehličky na bruchu. To je môj typ chalanov. Erik je presný opak. Je síce vyšší, má aj hnedé oči, ale má krátke hnedé vlasy, moc vyšportovano nevypadá a podla profilu má aj frajerku. Takže nový objav Bibi je nakoniec sukničkár.

Chcela som jej povedať svoj názor, ale nateraz budem ticho. Sú to ničim nepodložené fakty.

31.december 2013

Silvestrujem s Hanou.

Stojíme aj so Saškou na skale, v ruke lampion šťastia, ktorý ani za Boha nechce vzlietnuť.

"Držto takto a ja pálim." strčila som jej lampion do ruky.

Podstivo držala, zatial čo ja som sa neuspešne pokúšala podpáliť PEPO. Spálila som pár vetvičiek, papier lampiónu, sebe prsty, minula plyn v zapalovači, ale PEPO sa mi horeť nechytilo.

"Ukáž to sem." dostala som do rúk lampion. Zdvihla som ho do výšky, držala som ho tak, aby mohol pri najväčšom šťastí vzlietnuť. Ako inak, ani jej sa nepodarilo pripáliť horlavinu lampionu.

My secret LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat