Dominika: sorry, že som bola včera odporná, ale...to nepochopíš :/
Erik: v pohode...len si nemusela tak vybuchnúť.
Viem, že som nemusela tak vyletieť. Proste som to už viac nevydržala.
Dominika: ona veľmi dobre vie, prečo som tak vyletela...keby som ja bola na jej miesto, tak by som pri nej stála jak piča, len aby niečo nevyviedla. Ona namiesto toho zdrhla,niekam s tebou bez záujmu o mňa. Nemáš najmenšie tušenie, prečo som nechcela zostať sama.
Erik: však ale to ja som ju ťahal preč.
Dominika: to je síce milé, ale ona je svojprávna a mohla ti povedať že nikam nejde :/
Erik: prečo si nechcela zostať sama?
Nečakala som, že práve toto ho bude zaujímať. Myslela som, že to nechá plávať a zakope to pod zem.
Dominika: pretože sa mi rúca....všetko....a....vyznie to psychopaticky ale...bála som sa samej seba a toho, čoho by som bola schopná.
Erik: aaale, prosiiim ťa. Nič by si nespravila :)
Dominika: myslíš si, že načo som sa štverala tam hore na tú skalu a stála tam na kraji jak idiot s mojou panikou z výšok? -_-
Videné: 10:18
Asi 5min.niečo písal na odpoveď, zmazal ju a začal znova.
Erik: to preto si sa tam trepala?
Ani jemu to asi do hlavy. Poznal ma len ako veselú, nezávislú, drzú pubertiačku, ktorá ma raj na zemi. Blbosť. V skutočnosti som bola smutná, na cigaretách závislá, zdeptaná pubertiačka, čo šťastie spoznala až keď spoznala jeho.
Erik: nad čím si tam hore premýšlala?
Dominika: nad všetkým možným...len nie nad peknými vecami.
Erik: ale niečo ťa muselo dokopať k tomu, aby si rozmýšlala nad takou hlúposou.
Dominika: prečo hlúposť? Ja som to v tej chvíli pokladala za účinné riešenie. Ušla by som tak od kopy problémov. Od rodiny, ktorá mi nie je ani rodinou, od Mareka, ktorý kvôli mne robí kktiny, od kamarátov, ktorých keď potrebujem, nemám.... Mala by som pokoj od všetkého, čo mi ničí život. :/
Erik: nič nemôže byť také zlé, aby si uvažovala nad smrťou. ;)
Dominika: naozaj? -_-
Erik: naozaj ;)
Dominika: môj život taký hrozný je.
Erik: na 100% nie! ;)
Dominika: že nie? Ja ti rýchlo zhrniem, že áno.
Dominika: od mala mám život na dve veci. Otca nepoznám, je v base. Z BA sme sa presťahovali do PD, kde to nebolo vôbec lepšie. Neboli peniaze, odpojili nás od plynu, zimu sme strávili bez kúrenia. Z PD sme sa presťahovali sem, keď mama spoznala Milana. Tu sa to tież všetko pekne skomplikovalo. Jeho deti o mne rozšírili po meste, že som štetka atď. Milan si kúpil auto, ktoré nás priviedlo k totálnemu krachu. Taktiež nás odpojili od plynu, doteraz nie je zapojený, exekutory habú všetko čo môžu. Vrchol bol keď on zdvihol ruku na moju mamu a udrel ju....
ČTEŠ
My secret Life
Romance"Poďme dozadu." zašepkala som mu do ucha. Pozrel na mňa zreničkami zúženými od túžby. "Chceš?" Prečo sa ma pýta takú hlúpu otázku, keď odpoveď je viac ako zrejmá? Na znak toho, že chcem, som prikývla. Vysúkal sa z auta a ja za ním. Vonku bolo fakt...