Erik: Dobrý večer krásna slečna :)
Čumela som na tú správu ako slepé tela na nové vráta. Nevnímala som zvuky, len tú správu.
Dominika: Ahoj :) aj keď podla mňa ešte večer nie je. :D
Erik: Ako sa máš? :)
Dominika: dobre :) ty? :)
Erik: pohodka :) čo robkáš? :3
Čo robkáš? On si asi zo mňa robí apríl. Ako sa ma môže opýtať "čo robkáš" niekto, kto ma doteraz nechcel ani vidieť? Hádam "čo robíš" a nie "čo robkáš."
Dominika: ležím v posteli :/ drasticky sa nudím :/
Erik: sama? :)
Dominika: veru sama ;) :D
Erik: celé zle :D ja sedím vonku na lavičke a píšem si na fb :p
Dominika: a ským :p ak smiem vedieť? :p :D
Erik: Dám ti nápovedu ;)
Dominika: No daj :D :3
Erik: Je milá, o niečo nižšia ako ja, má pekné, dlhé, hnedé vlasy, krásne, velikánske tmavohnedé očiská.....
Rozmýšlala som nad tým, kto to sakra môže byť....
Dominika: No neviem :/ :D
Erik: Predsa ty, ty trdlo ;) :*
Zízala som na tú správu ako kretén, s očami vypulenými až na paplóne a sánkou padnutou až v periňáku pod postelou.
Dominika: Tak tento fór :D sa ti fakt podaril, drahý môj :D daj ešte jeden ;)
Erik: Akurát že to nebol fór, drahá moja :* ;) :D
Teraz som už naozaj nepochybovala o tom, že si zo mňa robí dobrý deň.
Erik: Akurát som sa rozprával s Tomášom, že ti mám odkázať, že ťa pozdravuje.
Fajn! Koniec žartom! Prvý apríl je už za nami! Tak si zo mňa prestaň uťahovať! Na toto fakt nervy nemám....keby mi radšej chcel vysvetliť, čo majú znamenať tieto jeho posledné výpadky, ktoré mi za posledné dni robí...
Dominika: že ja jeho nie :D ;)
Erik: odkážem ;)
Dominika: nie je nutné....ja sa tvárim, že som jeho odkaz nedostala.... ;)
Erik: prečo nie? o.O :o
Dominika: to je komplikované..... :/
Erik: no vysvetľuj :)
Naozaj som mu to nechcela vešať na nos...najmä preto, že sa s ním pozná...všetko mu to bude zvestovať, vznikne ďalšia hádka medzi mnou a Tomášom a zas bude oheň na streche. Čo by som v tejto vete brala naozaj doslovne, lebo obaja sme toho schopní.
ČTEŠ
My secret Life
Romantik"Poďme dozadu." zašepkala som mu do ucha. Pozrel na mňa zreničkami zúženými od túžby. "Chceš?" Prečo sa ma pýta takú hlúpu otázku, keď odpoveď je viac ako zrejmá? Na znak toho, že chcem, som prikývla. Vysúkal sa z auta a ja za ním. Vonku bolo fakt...