Úplný koniec:

106 7 2
                                    

Dominika: že jaká sexy tapeta no fone :D

Erik: to teda :D

Dominika: že to bola tá tvoja drahá, že, že, že? :D

Erik: no :D

Dominika: že sa volá Romana, že, že, že? :D

Erik: to je tajné. ;)

Dominika: takže som trafila :D

Úplne so mnou hegali nervy. Postupne som si zisťovala všetko, čo mi zatajoval.

Dominika: predo mnou neutajíš nič :p

Erik: to teda nie :D

Na FB som si našla jej nick a začala si ho prezerať.
Rominka je vo vzťahu.

Skoro mi oči vypadli. Teda, oni mi nevypadli. Oni sa mi skoro vyliali. Rozrevala som sa na fleku. Úplne som sa zrútila. V kúte som sa chúlila ku stene, kolená pritiahnuté k brade.

Zvyšok dňa som preplakala.

____________________________________

Dominika: Ty si mi nemohol do riti povedať že: no vieš, prestaň prosim ťa, ja mam holku atď.....ty si mysliš že ja som fakt jebnuta, že si neviem pozisťovať informacie? Že si neviem dať do suvisu kolko je 5+5?V tejto chvili naozaj lutujem cely včerajšok. Iba si zneužil to, čo som ti ponukla.....nič viac, pretože keby si to naozaj nechcel, tak mi povieš NIE A DOSŤ.Nevieš si predstaviť, ako sa ja teraz citim. Ako zneužita flandra. Draha mi tento vikend nepride, ale ja si chcem pichnuť tak skočim za hentou, ta mi nohy určite roztiahne.Možno si fakt došiel kvoli tej fyzike, ale zneužil si to aj vo svoj prospech.Zamyslel si sa vobec niekedy nad tym, prečo sa voči tebe spravam tak ako sa spravam? Čo sa za tym asi skryva?Teraz prosim fakt neostaň ticho, chcem počuť tvoj nazor na toto!

Vieś čo je najvačšia ironia? Že to zasa necham plavať a zasa budem skakať jak bude Erik piskať....

Dominika: Ubližil si mi tymto...strašne moc....neriešila som to, pokial to bolo medzi tebou a ňou nezavezne, ale tu už sranda konči.... :(

Dominika: Keby som sa ťa na to presne tri dni dozadu nebola pytala, tak by som ešte možno bola ticho. Ale ty si sa tomu vyhybal...už viem prečo...

____________________________________
Štvrtok o 14:14

Dominika: Takže nič mi k tomu nepovieš, hej?

Erik: Nemam čo veď je to tak

Dominika: Aspoň že si to priznaš..... Mohol si mi to aspoň povedať...vela veci by sa tym zmenilo a hlavne by ma to tak nebolo zaskočilo a zabolelo.

Erik: Skončíme túto našu aférku a to bude asi najlepšie pre oboch, nikto nemusí mať zbytočné problémy navyše, každy ich máme vyše hlavy, choďme si každý svojou cestou a nebudeme mať problemy

Ukonči sa tak všetko to trápenie a vyhováranie sa.

Dominika: Ale tu sa vyhovaraš len ty, Erik. Ja chápem že ju lubiš a že ona možno lubi teba, to ja neviem, ale proste ide len o tie tvoje klamstvá. O tie tvoje vypadky ktore mavaš s tou tvojou ignoraciou. Ty tie sceny bereš ako detske vystupy ale ani raz si sa nezamyslel nad tym, prečo do kelu ich robim.

My secret LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat