Nie vždy ti pomôžu Blízky;

129 10 2
                                    

Za posledné tri dni sa zo mňa stala úplná troska. Kdekoľvek a kedykoľvek som sa rozrevala, bez ohladu na to, kto ma videl.

Ampermeter.

Aj toto jediné slovo mi ho pripomenulo a ja som bola na dne. Toto jediné slovo mi pripomenulo posledný večer strávený s ním.

"Ja viem aké to je, ale nemôžeš byť stále takáto." karhala ma Miška.

Alžbet so mnou zasa bola celý čas, ktorý ja ani neviem, že ubehol.

"Vieš, že aj keď som s Bianou, Mišiak je stále s tebou." vravela mi Miška. Tri dni som o sebe absolútne nevedela. Útržkovito si pamätám pár vecí, pretože v myšlienkach som bola stále s Erikom na miestach, na ktoré sme chodili.
Už sa k tomu nevracaj. Zabudni naňho.

Stále som si vravela v hlave. Za tie dni som nahlas vyslovila len pár slov. Za všetko hovorili slzy rynúce sa z očí. Každá vyronená slza bola jedna spomienka na neho.

"Chcem vedieť, čo je zač." z ničoho nič som povedala. Chcela som vedieť, kto je Romana.

"Už to nechaj tak." krútila na do mnou hlavou.

Žralo ma to, neskutočne moc ma to žralo, ale mali pravdu. Musím to už nechať tak. Posunúť sa o krok dopredu. A to pôjde len vtedy, keď naňho zabudnem.

Ale dá sa zabudnú na posledný rok života, ktorý ste strávili s niekym, koho milujete?
Pozviechaj sa konečne!

Kričala som v mysli sama na seba.

Tri dni.

Tieto tri dni mi život prevrátili úplne na ruby. Všetky základy, ktoré som si vybudovala za rok, mi zbúrali dve slová. Je koniec.

Tieto slová ma položili na samé dno a len dvaja ľudia klesli až ku mne, aby mi pomohli.

Praví kamaráti sa ukážu až vtedy, keď ich najviac potrebuješ.

Netreba ich vidieť. Možno sa schovávajú za rohom aby sme ich nevideli, no v tej pravej chvíli sa ukáżu a podajú vám ruku, aby ste vstali a začali odznova.

A možno tí, ktorí sa po celý čas tvárili ako kamaráti vám zataja všetko, len preto, že sú sebeckí.

Najviac bolí podraz od milovanej osoby, rodiny, či kamaráta.

Mňa podrazila milovaná osoba.

Rodina mi zo života robila peklo a kamaráti, o ktorých som si myslela len to najkrajšie, vám naplujú do tváre, zatial čo vy budete zmierať bolesťami. Bolesťami zo straty niekoho, pre koho ste rok žili.

Kamarát. To slovo neoznačuje zákerných ľudí. Veď, načo hádzať perly sviniam?

Kamarát je ten, ktorý sa postaví aj pred letiacu guľku len preto, aby vás zachránil.

Ja by som chcela poďakovať štyrom ľuďom.
Bibe, za to, že aj napriek tomu, čo som jej spravila sa mi dokáže pozrieť do očí a byť mojou kamarátkou.
Alžbet, za to, že aj v tých najťažších situáciach mi dokázala vyčariť úsmev na tvári.
Kike, za to, že aj napriek tomu, že o všetkom vedela, kryla mi chrbát, aj keď vedela, aké svinstvo podporuje a hlavne....
Miške, za to, že je stále pri mne a dokáže mi pomôcť. Dokáže ma vypočuť, poradiť, pochopiť, aj keď v poslednej dobe spolu netrávime vôbec čas.

O tom totiž kamarátstvo je.

Niekedy je kamarátstvo viac ako láska.

Pravé priateľstvo nikdy nepominie, no láska sa časom vytratí a trvá mnohé roky, kým objavíme nesmrtelnú, tú pravú lásku.

My secret LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat