Dominika: Erik, prosím. Že som včera nevyviedla nejakú hlúposť, čo by som mohla olutovať...
Snažila som sa rozpomenúť si na včerajší večer, ale nejak extra úspešná som nebola. Nevedela som odlíšiť realitu od sna, ktorý ma v noci zobudil. Zvláštne. To som ani nepila, ani nefajčila, ani nefetovala, či nehulila.
To som bola až v takej extáze?
Erik: to si bola až v takej extáze? :D
Akoby mi čítal myšlienky.
Dominika: evidentne :D
Erik: fuuha :D tak to už áno. :D
Dominika: haha :D rob si srandu :D
Keby bol teraz pri mne, vraždila by som ho pohľadom.
Erik: jak si to nemožeš pamätať? o.O
Dominika: nespala som skoro tri noci -_- tú noc pred tým som mala nočnú moru a túto noc sa mi snívalo to, čo sa odohrávalo vonku. Ale ani za Boha si neviem spomenúť, čo bola realita a čo sen :/
Erik: nie, nič zlé si nespravila. A čo za nočnú moru si to mala? :)
Naozaj sa mi k tej scéne nechcelo vracať.....
Dominika: fakt sa mi k tej scéne vracať nechce :/
Erik: hovorí sa, že keď povieš niekomu čo sa ti snívalo v tom zlom sne, nemalo by sa ti to prisniť znova ;)
Teraz ma naozaj prekvapil. Netušila som, že práveON bude veriť na takéto povery.
Dominika: fakt to chceš vedieť? :/
Erik: keby som to nechcel vedieť, načo by som sa ťa to pýtal ty trdielko makové. ;)
Dominika: snívalo sa mi, že hentý dvaja sa rozišli, Bibu vyrazili z domu keď sa pohádala s rodičmi, Jakub sa zabil keď skákal salto zo strechy a ty si ma zrazil autom, v plnej rýchlosti, lebo si si ma nevšimol ešte na škodovke a ja som hladela na svoju mŕtvolu. :(
Ešte teraz mi z toho sna bolo zle. Behal mi z neho mráz po chrbte.
Kráčam po ceste, je hmla, ťažká viditelnosť. Spoza mňa sa ozývajú basové repráky z idúceho auta. Obzriem sa a vidím modrú 105L.
Náraz a ja pristávam na kapote z kade sa zošmykujem pod kolesá auta, ktoré nestíha zabrzdiť.
Pozerám sama na seba, ako ležím v kaluži krvy a nehýbem sa, nedýcham. S tvárou zloženou v dlaniach pri mne stojí Erik, po líci mu steká slza a ja nemôžem nič urobiť. Skončila som. Zostala po mne len mŕtvola dobitá od nárazu.
Pri predstave na tento sen mi bolo zle. Zvierala ma bezmocnosť, s ktorou som nemohla nič urobiť.
Erik: uff.....fakt nepríjemný sen.... :/
Dominika: to mi hovor....
____________________________________
Uplynul týždeň, s Erikom sme stále v kontakte.
____________________________________
Sú prázdniny, zelený štvrtok. Chystám sa von.
Otvorila som skriňu a vytiahla z nej hnedé tielko, bledé rifle a červenú košelu, ktorú som nechala odopnutú, iba v páse zaviazanú na drobný uzlíček. Z vešaka som schmatla zelenú bundičku a obula si oblúbené biele PlayBoy tenisky. Z domu som vyrazila o 5min.skôr, ako som pôvodne plánovala.
ČTEŠ
My secret Life
Romansa"Poďme dozadu." zašepkala som mu do ucha. Pozrel na mňa zreničkami zúženými od túžby. "Chceš?" Prečo sa ma pýta takú hlúpu otázku, keď odpoveď je viac ako zrejmá? Na znak toho, že chcem, som prikývla. Vysúkal sa z auta a ja za ním. Vonku bolo fakt...