Október/November:

117 5 2
                                    

Vopred sa ospravedlňujem za chyby v texte, ale konverzácia je skopírovaná presne tak, ako bola napísaná na fb. :) takže originál správy ;)
____________________________________

Dominika: Jeej, to je mile že zas nevieš odpisať....take.....romanticke...proste....po tom som vždy "tužila". Normálne mi plniš sen. Obyčajne OK by aj stačilo.

Dominika: Ale nie...to by nebol velavaženy mlady pan Erik, keby odpisal.

Dominika: Ako fakt do piči, nič od teba nechcem, nežiadam. Len aby si normálne odpisoval. Nič ti nevyčitam, nežiarlim. Zle bolo keď som si slubovala viac a zle je keď ťa berem tak ako ty mňa, ako hračku...vlastne nikdy nič nie je dobre. Furt si nespokojný do šlaka tam. Si mysliš že mňa to bavi furt očuvať? Tak jak teba nebavi stale počuvať tieto moje vyplachy, tak mňa nebavi stale davať pozor, aby si nebol nahodou nespokojny zasa. Kriste, aby sa ti človek doprosoval aby si odpisal. Pride ti to normalne? Mne moc teda nie. Ale v pohode. Kludne možem na koniec každej spravy dopisať PROSIM ODPIŚ. Kludne možeme hrať tuto tvoju hru ktora nema ani hlavu ani pätu.

A vieš čo, PROSIM BUĎ TAKY MILUČKY A ODPIŠ.

Erik: Mna ani nepochopiš... to sa skratka neda ja sa spravam niekedy podla nalady. raz je so mnou super a raz zastreliť, do mňa skratka nemožeš tlačiť a robiť natlak lebo sa odtiahnem.

Dominika: Ty sa odťahuješ aj keď ten natlak nevyvijam. Vieš? Mysliš že mňa to stale bavi riešiť? Dokelu tam šak....ja už ani neviem čo ti na to povedať. Stale sa omielam dokola a efekt? 0%. Hrach o stenu môžem hádzať a bude to mať lepší efekt, ta stena by aspoň zelena zostala. Ty si jak obrnený, absolutne ma nevnimaš. Už fakt neviem jak ti vyhovieť. Kriste.. Skačem podla toho jaku maš naladu a furt neni dobre. Keď si pustim hubu na špacir zasa nie je dobre. Furt je všetko na piču. Tak do riti už fakt neviem kde v piči je chyba ale mňa toto nebavi. Zle mi je aj bez toho a ani kokot nevie z čoho. Zalov v pamäti do času keď sme spali u Bibi a spomeň si na tie krče čo som tam dostala. V takych sa utapam už dva dni. Mysliš že potrebujem ešte nejake hadky?

Erik: Rob ako chceš, ako uznaš za vhodne aby ti bolo najlepšie .

Dominika: Vieš kedy je mne celkom fajn? Keď neignoruješ jak ach.....vtedy som celkom ok. Lebo sa ku mne nespravaš jak k handre.

Dominika: Už som ťa o to prosila minule, zjavne si si to k srdcu nezobral. Ale ja nie som handra aby si sa ku mne tak spraval. Berem že nemaš naladu , ja ju tiež nemam. Ale aspoň si nevybijam zlosť na tych, ktory za to nemožu doriti.

Dominika: Vraviš že sa tak nechceš spravať a predsa to tieto tvoje vypadky robia.

Dominika: A ešte niečo...rozhodni sa čo odo mňa chceš. oboje mať nemôžeš. Nie som robot aby som sa prepinala na rezim off keď, naladu nemaš a na režim on keđ naladu maš.

Dominika: Vieš čo? Sorry že som povedala svoj nazor. Rupli mi nervy. Zabudni na to. Rob čo chceš. Tvoj život.

Fakt sorry, nazor je nazor. Moj sa nemeni. Myslim si to stale ale ok, nechavam si ho pre seba ;) už fakt nič neriešim. S nikym. Najlepšie byť sam.

Dominika: Obyčajne OK by bolo fajn.
Dominika: Vieš čo je sranda? že si vydržal presne mesiac byťnormalny a komunikovať. presne mesiac. Presne na deň.

____________________________________
Streda: 21:58

Dominika:Prosim, precitaj si to. Ok?

My secret LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat