BAB 2
Doctor faris jalan arah pergi bilik baby.Doctor faris bawa wulan pulang di bilik baby.
Doctor faris kawal emosi bawa bersama dengan bayi tanya dan cari jururawat yang bertugas di hospital dan bertanya.
Jururawat namanya julia seorang paling sexy di tempat kerja hospital ni.
Julia"yeah encik,boleh saya bantu encik"jururawat julia tanya dan suara hati julia'tampan lelaki ni dan nama siapa'
Doctor faris"boleh saya bawa anak saya balik,boleh tak"doctor faris tanya,suara hatinya(harap faris bawa wulan balik rumah)
😣😣😣😣
Julia"boleh encik,nama encik siapa? dan umur berapa?,mari sini ic encik dan nombor telefon encik,senang sikit tugas kami.Encik"julia cakap dan dalam hati gembira dan senyum pada doctor
farisDoctor faris nada romantis goda semua wanita melihatnya.
😍😍😍😍
Doctor faris"hello cik,cik okay tak ni"doctor faris tanya dan senyum pada jururawat julia.
Doctor faris panggil banyak kali jururawat julia buka mulut pandang tampan doctor faris.
Julia"saya minta maaf encik,nama encik ni faris,nombor encik berapa? dan umur berapa?"julia jururawat tanya dan senyum pada doctor faris.
Doctor faris"oh,tak apa,saya terlupa nama,umur saya 28 tahun,nombor saya 016-578934608.Nama anak saya wulan"doctor faris cakap dan hatinya gembira dan melihat bawa anaknya wulan.
Julia"terima kasih encik faris,ni surat lahiran anak encik"jururawat serah maklumat anak doctor faris kepada doctor faris.
Doctor faris senyum seorang diri ceria hari ni.
😃😃😃
Doctor faris"sama-sama cik julia"faris cakap dan senyum'saya harap julia jururawat tak ingat faris kerja apa pada julia
Julia"tanya ni,encik faris apa sebenarnya"jururawat berasa pelik kenapa?faris tak jawap soalan julia tanya tadi.
Doctor faris"sebenarnya saya kerja doctor di hospital ni"Doctor faris beritahu dan senyum kepada julia.
Julia betul teka saya tadi mesti julia tanya soalan ni.
Julia"saya minta maaf doctor faris,saya tak tahu encik ialah doctor di hospital ni,tak mungkin,doctor faris ketua paling tampan di hospital ni,betul tak"julia jururawat cakap tak fikir dan terkejut dan dengar doctor faris cakap tadi.
Rupanya,lelaki ni faris ialah doctor faris,semua jururawat lain gossip pasal sebut doctor hot dan popular di hospital.
Doctor faris"tak apa julia,saya maafkan julia,betul teka julia cakap tadi.Saya jarang keluar dalam bilik saya"doctor faris beritahu dan senyum pada julia.
😉😉😉😉
-----------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Doctor Ego Suka Gadis Biasa
RomanceHospital ni milik orang tua faris orang kaya tetapi sayangnya sikap sosial ,doctor faris sedih kematian isterinya nama fatin(isteri doctor faris)sebabkan penyakit hidung berdarah dan kurang darah putih. Kematian Fatin(isteri doctor faris)melah...