Dengki

330 6 0
                                    

BAB 19

    Sejak zaman sekolah dulu mila dan hana dengki pada anis.Sebabnya,anis boleh putusan peperiksaan spm cemerlang markah 100 semua lulus mata belajaran.

     Mila dan hana kuat tipu orang tua sendiri.Mila dan hana tak boleh sambung belajar seterusnya di tempat belajar universiti atau peluang kerja.

    Sebabnya,mila dan hana selalu ponteng masa semua mata belajaran cikgu lain mengajar di sekolah ni.

     Mila dan hana kaki lawan cakap cikgu lain.Kes buli pelajar kelas lain perempuan seperti anis.

     Orang tua mila dan orang tua hana bertahankan dan percaya kata anak masing-masing,pelajar perempuan lain buli mila dan hana.

     Bukan mila dan hana buli pelajar perempuan lain.Orang tua mila dan orang tua hana keluarga susah dan kerja kebun,jual nasi.

     Orang tua mila"sepatutnya anak kita dapat putusan peperiksaan spm cemerlang bukan anis.Mila sahaja buat sangat belajar sungguh ni"orang tua mila dengki dan hina pada orang tua anis dan anis.

    Orang tua hana"anis buli hana,hana seorang baik hati,tak mungkin hana buli anis.Orang lain dengar katanya orang tua anis"orang tua hana cakap dan bertahankan anaknya nama hana.

    Orang tua hana percaya anaknya nama hana cakap daripada orang lain cakap.

😑😑😑😑

-----------------------------------------------------------

Doctor Ego Suka Gadis BiasaWhere stories live. Discover now