BAB 25
Mila"kau tak layak milik doctor faris,doctor faris milik aku bukan kau anis,anis layak lelaki kerja kebun.Kau tak mati lagi"mila cakap dan tikam guna pisau ke arah badan anis kepada anis.Anis tahan lengan tangan anis luka tak serious.
Anis"kenapa mila sangat benci pada anis,anis tak ganggu orang lain"anis bertanya dan sedih pada mila.
😠😠😠😠😠
Mila"aku benci dengan kau anis 'sebabnya,ramai lelaki pakat kau seorang,sejak hadir kau datang mari sekolah semua lelaki tergila kejar kau anis,dulu ramai lelaki pakat aku,kau nak apa dan semua dapat.Tetapi aku susah dapat"mila cakap dan dengki pada anis.
Anis"saya tak pernah berduli semua lelaki,mila tak malu bergaduh sebab semua lelaki puji dan pakat mila bertaubat.Mila berhenti dengki orang lain"anis cakap dan nasihat pada mila bertaubat.
Mila"aku tak nak dengar cakap kau anis,kau anis beri duit semua lelaki puji kau betul tak"mila cakap dan hina orang lain puji bukan harapkan sebab duit.
Orang tua anis"mila cakap molek sikit,orang tua mila tak ajar cakap sopan santun,puji bukan bayar.Sebab puji mila bergaduh anak saya nama anis ke"orang tua anis cakap dan marah pada mila
Orang tua anis kata mila sakit hati anis.
Orang tua mila"betul mila cakap tadi,anak kau bersalah bukan anak aku mila.Kau orang tua anis sama sikap cikgu di sekolah ni"orang tua mila cakap dan bertahankan anaknya nama mila
Rina"molek sangat.Orang tua bertahankan anak pelik tak ada sopan santun"ibu faris cakap dan marah pada orang tua mila.
Doctor adam"jangan orang tua faris,orang tua anis bergaduh dengan orang tua mila banyak bersabar,kita berbincang cara molek.Jangan kita ikut hati dingin dan tak baik"doctor adam cakap tegas dan halang kepada orang tua anis,orang tua mila dan orang tua faris.
Orang tua mila,orang tua anis dan orang tua faris pecah belah tiga pihak bertahankan anak masing-masing.
😇😇😇😇
Doctor faris"awak semua orang diam"doctor faris cakap jerit kuat dan sampai tiga pihak diam.
Doctor adam"baru awak semua bertiga pihak diam jangan buat bising di sini,jangan buat malu orang tua bergaduh'senang sikit saya call polis berminit sampai tangkap mila.Mila cuba bunuh anis"doctor adam cakap tegas dan cerdik pasal ni.
😤😤😤😤
Orang tua mila"anak aku mila tak tikam anis,kalau doctor faris terima cinta mila bukan anis.Apa? kurang mila berbanding anis ni"orang tua mila nada rayu dan tanya pada doctor faris.
Doctor faris"mila tak pandai jaga anak saya luka kaki,mila sepak wulan sampai kaki darah,wulan sampai sedih,wulan minat anis jadi ibu,anis seorang perempuan pandai masak dan pandai luah masa wulan.
Doctor faris"kalau kau anis sibuk buat kerja sekolah,ulang kaji semua mata belajaran dan sopan santun seperti gadis melayu akhir.Anis layak jadi ibu untuk wulan"doctor faris cakap dan dengar cakap anaknya ciri ibu macam mana.
Orang tua mila"mila tak cakap sepak wulan.Jaga wulan"orang tua mila senyum dan percaya cakap pada mila.
Orang tua anis"orang tua mila tak perlu bertahankan mila jahat seperti ular berbisa"orang tua anis marah dan senyum kepada orang tua mila.
Kereta polis sampai..
🚓🚓🚓🚓Polis kimi"berhenti,nama saya kimi daripada balai polis siapa call saya tadi.Mana satu mila"polis kimi tanya dan senyum pada doctor faris.
Doctor faris"ni mila.Mila tikam isteri saya anis ni"doctor faris cakap dan pegang mila serah pada pihak polis.
Mila"ibu tolong saya,saya tak bersalah.Ibu beritahu kepada pihak polis"mila cakap dan buat muka kasihan pada orang tua mila.
Polis kimi"mila masuk dalam kereta sekarang"polis kimi cakap dan pisau masuk dalam plastik pada mila.
Doctor adam"saya call polis,jangan bagi lepas seorang bunuh.Hukum mila beratnya"doctor adam cakap dan bersalam tangan pada polis kimi.
Polis kimi"terima kasih awak semua.Kerjasama awak semua encik dan puan"polis kimi cakap dengan muka serious masa jalan bawa mila arah masuk kereta polis.
🔪🔪🔪🔪🔪🔪
-----------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Doctor Ego Suka Gadis Biasa
RomanceHospital ni milik orang tua faris orang kaya tetapi sayangnya sikap sosial ,doctor faris sedih kematian isterinya nama fatin(isteri doctor faris)sebabkan penyakit hidung berdarah dan kurang darah putih. Kematian Fatin(isteri doctor faris)melah...