BAB 23
Pagi
Sejak hari itu,anis tak berkata apa-apa berlaku anis dengan doctor faris kenangan pahit tak mudah lupa.Anis bangun wulan di bilik wulan.
Wulan"wulan pergi mandi.Mama bangun bapa"wulan nada suruh anis bangun doctor faris.
Anis"mama takut.Bangun bapa ni"anis dengan muka takut dan sikap doctor faris.
Wulan"saya minta tolong bangun bapa.Lewat pergi tempat kerja"wulan cakap dan rayu pada anis bangun bapanya.
Anis"mama cuba bangun bapa"anis cakap dan jalan arah di bilik doctor faris.
Doctor faris masih tidur dan tak boleh buka mata.Anis melihat doctor faris kasihan tak ada bangunnya.
Anis"abang faris bangun.Dah lewat pergi tempat kerja ni"anis senyum dan suara lembut bangun pada doctor faris.
Doctor faris"sayang rupanya,saya ingat siapa,sayang mari sini.Abang faris peluk sayang"doctor faris buka mata sikit dan senyum goda pada anis.
Doctor faris gatal peluk anak dara seperti anis
Anis"abang faris kawal nafsu.Saya belum kahwin bersama dengan abang faris"anis cakap dan nasihat pada doctor faris.
Doctor faris"ok,saya dah bangun wulan belum.Saya dah sarapan atau belum"doctor faris tanya dan senyum pada anis.
Anis"semua dah siap.Doctor faris pergi mandi nanti pergi tempat kerja ni"anis beritahu dan senyum pada doctor faris.
Doctor faris"anis dah kerja tugas ni.Anis suka tak di tempat kerja anis"doctor faris tanya dan senyum pada anis.
Anis"semua dah siap tugas doctor faris bagi"anis cakap dan kemas di tempat tidur bilik doctor faris kepada doctor faris.
Doctor faris pergi mandi.Dah siap mandi di bilik air.
Seterusnya,doctor faris pakai baju dan seluar,doctor faris kemas barang masuk bagnya.Doctor faris bawa bag punya doctor faris dan tutup di biliknya.
Anis tunggu dari bilik air,doctor faris suruh keluar anis di bilik doctor faris.Doctor faris duduk meja makan bersama dengan anis dan wulan.
Wulan makan roti bakar dengan air teh,doctor faris mee goreng bersama dengan air kopi.Anis makan awal dari pada wulan dan doctor faris.
Semua dah siap cuci pinggan,semua tutup lampu dan lain-lain di rumah doctor faris,anis dan wulan bawa bag masing-masing.
Doctor faris naik hidup kereta punya doctor faris.Doctor faris hantar anis dan wulan.
Doctor faris"wulan jangan pergi mana"doctor faris cakap dan nasihat anaknya nama wulan.
Wulan"yeah bapa"wulan senyum dan bersalam tangan dengan peluk pada doctor faris.
🎒🎒🎒🎒🎒
"bye,bye wulan"Di hospital..
Julia"hi,anis kenapa bibir anis tu.Jangan doctor faris kiss anis'betul tak"julia cakap dan faham sikap pada doctor faris lemah iman.
Anis"tak.Kakak julia"anis cakap dan masa buat kerja tugaskan depan dengan julia.
Doctor faris masuk biliknya.Ada seorang lelaki mari di tempat hospital ni,seorang lelaki tu namanya pak ali.
Pak ali"hi adik berkerja baru di sini ke"pak ali tanya dan senyum pada anis.
Anis"yeah.Saya berkerja baru"anis cakap dan senyum pada pak ali.
YOU ARE READING
Doctor Ego Suka Gadis Biasa
RomanceHospital ni milik orang tua faris orang kaya tetapi sayangnya sikap sosial ,doctor faris sedih kematian isterinya nama fatin(isteri doctor faris)sebabkan penyakit hidung berdarah dan kurang darah putih. Kematian Fatin(isteri doctor faris)melah...