BAB 26
Orang tua anis"jahat mila luka tangan anis,padam muka mila.Mila tak habis dengki anis"orang tua anis cakap dan marah pada mila.
Julia"tak faham,wanita zaman sekarang perempuan bergaduh sama perempuan,bukan berbincang,wanita bergaduh,sebabkan lelaki seorang ni ada dunia ni.Wanita zaman sekarang lapar kasih sayang jantan bukan ibu dan bapa"julia cakap dan geram pada mila koya cantik.
Orang tua faris"sabar awak semua orang jangan marah nanti naik darah tinggi ,mila dah dapat masuk dalam penjara.Tak perlu awak semua orang risaukan"orang tua faris cakap dan senyum dalam hatinya marah kepada mila.
Suara hati(orang tua faris)
Mila bukan body sexy pun,anis body super sexy,mila berani cakap ganggu anis,mila bukan orang kaya orang tua mila.
Mila tak cermin dirinya.mila tak layak milik anak saya faris.Anis cantik semua sempurna dalam dirinya berbanding mila banyak kurang diri dan tak cantik.
Anis"saya rosak majlis ni,saya minta maaf awak semua orang ada di sini.Aduh sakit juga"anis cakap dan berasa bersalah pada orang tua faris.
Sebabkan mila buat semua orang bergaduh dan marah pada anis.
Rina"bukan salah anis,mila salah rosak majlis kahwin ni.Orang tua mila dan mila seperti setan"ibu faris cakap dan beri semangat pada anis.
Doctor faris"yeah,anis banyak sabar,awak semua orang datang di sini serah pihak polis buat tindakan pada mila.Awak semua orang sila makan dan biarlah mila mati dalam penjara"doctor faris marah dalam senyum pada anis.
Bella"mari kita pergi makan.Malas aku layak tino seperti mila lapar kasih sayang seorang lelaki"bella geram dan marah pada mila.
Doctor adam"aku malas dengar sebut nama mila cakap tadi.Aku rasa muntah tino tu cakap tadi seperti mila"doctor adam cakap masa sambil ambil makan atas meja hidangan.
Anis"terima kasih abang faris terima saya.Saya selalu menyusahkan abang faris"anis cakap dan risau pada doctor faris.
Anis duduk bersama dengan doctor faris duduk kerusi pengatin.
Doctor faris"sama-sama anis,anis tak menyusahkan abang faris,anis seorang dalam hati abang faris.Abang faris belum pernah jumpa gadis sabar seperti anis ni"doctor faris cakap dan peluk pada anis di depan semua orang.
Doctor adam"encik faris peluk anis balik rumah encik faris,jangan encik faris peluk anis depan saya dan semua orang ada di sini.Anis tak lari mana"doctor adam geram dan cemburu pada doctor faris peluk anis dalam bilik sakit
Doctor adam tak mengaku cemburu dan melihat doctor faris peluk anis depan doctor adam.Bella tak pernah peluk doctor adam.
Bella"abang cemburu ni.Nanti balik kita peluk setiap hari,ok"bella cakap dan faham sangat suaminya pada doctor adam.
Cikgu sucita"cantiknya anis seperti puteri,patutlah anis jual mahal dan tak berduli lelaki lain.Tampan suami anis ni"cikgu sucita gurau dan ketawa pada anis.
Anis"saya bersyukur berjumpa seorang lelaki baik hati seperti abang faris,saya tak cantik pun,cikgu sucita cantik daripada anis tak cantik.Cikgu pergi makan dari tadi"anis cakap dan bersalam tangan dengan cium tangan cikgu lain sekolah anis dulu pada cikgu sucita.
Cikgu lain dan pelajar lain pergi makan,semua makan dan minum atas meja hidangan banyak jenis makan.
Sekolah dulu dan tempat belajar universiti dulu cikgu lain dan pelajar lain mari bersalam tangan dan bagi hadiah pada dua pengatin perempuan dan lelaki anis bersama dengan doctor faris.
"selamat nikah pengatin baru Faris dengan Anis kahwin ni kekal selama-lamanya"ucapkan semua pelajar dengan semua guru dan cikgu musa tempat belajar anis universiti(IPTN)
"selamat nikah pengatin baru Faris dengan Anis kahwin ni kekal selama-lamanya"ucapkan Doctor adam bersama dengan isterinya nama bella dan kawan bella nama julia.
Wulan"wulan sayang sangat mama,bapa dan mama.Saya nak adik boleh tak,mama"wulan nada rayu dan ketawa pada anis,wulan senyum dan melihat pada anis muka merah tanda malu.
Doctor faris"saya rasa tak sabar dan nak anak lagi.Saya teringin melihat dan sentuh perut besar anis bergerak macam mana ni"doctor faris cakap dan ketawa bersama dengan isterinya pada anis.
Anis"saya bayang dah,anis bergerak macam mana,kalau anis hamil.Mesti anis seperti ibu kucing hamil dan jalan slow"anis cakap dan risau perut anis hamil nanti pada doctor faris.
Doctor faris"tak sabarnya saya,saya teringin melihat anis hamil.Mesti anis sexy masa anis hamil ni"doctor faris cakap dan bayang dalam fikir pelik pada anis.
Orang tua anis"anis,anis bersama dengan doctor faris dengan romantis di depan kita"orang tua anis cakap dan senyum pada anis,anis bersama dengan doctor faris.
Orang tua faris"wow romantis dua pengatin ni anis dengan faris"orang tua faris cakap dan senyum dalam hati gembira pada anis dan doctor faris.
Semua orang tak berkata apa-apa dan melihat,semua orang sambung makan.Orang tua anis dan orang tua faris sibuk majlis kahwin anis bersama dengan doctor faris.
Anis cubit pipi suaminya doctor faris tak marah dan baik hati.Doctor faris peluk anis dengan romantis sampai doctor adam bulu mata dan melihat.
Bella faham sikap suaminya nama doctor adam,doctor adam sikap tak mengaku cemburu dan melihat anis peluk doctor faris dengan romantis.
Kalau bella peluk suaminya nama doctor adam.Doctor adam hilang cemburu pada anis dan doctor faria.
Julia dengan suami bawa anaknya pergi makan,julia dan suaminya dan anak sambung makan dan letih cakap tadi.Cikgu musa fikir tadi dan mana satu makan atas meja hidangan dan banyak pilihan makan.
😉😉😉😉😉😉
-----------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Doctor Ego Suka Gadis Biasa
RomanceHospital ni milik orang tua faris orang kaya tetapi sayangnya sikap sosial ,doctor faris sedih kematian isterinya nama fatin(isteri doctor faris)sebabkan penyakit hidung berdarah dan kurang darah putih. Kematian Fatin(isteri doctor faris)melah...