Garang

364 6 0
                                    

BAB 6

     Wanita pakaian baju mahal dan kaca hitam gaya model.Semua orang tak minat pandang wanita.

     Wanita jalan pergi hospital dan berjumpa doctor faris sikap mengaku kekasihnya.

      Julia"cik apa,cik cari siapa"julia berasa pelik dengan wanita lain dan sikap pelik gaya koya orang putih seperti artis.

     Fitrah"aku cari faris ada tak"fitrah buka kaca mata hitamnya dengan gayanya.

     Julia"maaf cik,doctor faris tak ada dan belum masuk kerja"julia cakap dan marah pada fitrah.

     Fitrah"mu,aku tak kenal aku super model popular,mu faham tak,pukul berapa abang faris masuk kerja,panas tempat ni,cair mekaup aku,mekaup aku mahal,mekaup aku RM20000.000 tahu tak mu"fitrah sombong dan bangga dirinya sexy.

     Julia"saya minta maaf cik,nanti saya beritahu encik faris.Ada orang cari encik faris"jururawat geram dan cakap pada fitrah.

    Julia rrurawat benci dan tengok tino ni fitrah koya,ingat dia seorang sexy,kaki makan ubat.

    Fitrah"aku lupakan diri aku,aku fitrah,kerja super model milik suami aku amirul tu anak datuk keluarga orang kaya,mu jangan pakat suami aku,siap mu ganggu suami aku.Mesti julia belum kahwin,betul tak"fitrah cakap dan hina orang lain bukan sempurna.

     Julia"nama saya julia dah kahwin suami saya pengetua di sekolah,saya tak minat ambil suami orang lain terutama julia,mananya fitrah ambil suami orang sebenarnya"jururawat kenal dirinya pada fitrah.

    Julia"tak ada malu cik fitrah ambil suami orang lain,ada hati cik fitrah nasihat kita,dia dirinya tak betul,dah suami,cik fitrah gatal cari lelaki lain kenapa?"jururawat geram kepada fitrah

     Julia"cik fitrah tak takut dosa,cik fitrah berduakan suami orang lain kenapa,cik fitrah pergi balik dan jaga suami cik fitrah.Jangan cik fitrah ganggu encik faris"jururawat nasihat dan katanya sakit hati pada fitrah.

😒😒😒😒😒😒

-----------------------------------------------------------

Doctor Ego Suka Gadis BiasaWhere stories live. Discover now