BAB 21
Di rumah...
Anis"saya siap buat kerja sekolah ni,kerja sekolah banyak,senang ada file dan masukkan kertas dalam file ni.Doctor faris"anis air minuman dan makanan.
Mesti lapar anis ke,dari tadi anis fokus buat kerja sekolah,doctor faris bawa makan dan air minum untuk anis.Doctor faris bawa dan letak atas meja minum dan makan.
Anis"terima kasih doctor faris,saya tak menyusah.Doctor faris buat susah dan bawa air dengan biskut"anis cakap dan senyum pada doctor faris.
Anis minum air cawan dan makan biskut pandang doctor faris.
Doctor faris"sama-sama anis,tak apa"doctor faris cakap dan senyum pada anis.
😍😍😍😍
Mulai belajaran...
Cikgu musa"saya ajar ni,semua pelajar faham tak,pelajar dah beli belum saya suruh beli file,kertas dan buku.Angkat tangan dah beli"cikgu musa kira berapa pelajarnya beli file,kertas dan buku.
Rakan kelas anis"saya dah beli buku,kertas dan file"rakan kelas anis cakap dan senyum angkat tangan.
Cikgu musa"bagus tu,semua pelajar kelas ni,semua pelajar belum jawap soalan saya tadi"cikgu musa cakap dan tanya kepada rakan kelas anis.
Rakan kelas anis"kami faham,betul ke esok peperiksaan akhir universiti (IPTN).Cikgu musa ni"rakan kelas anis cakap dan tanya pada cikgu musa.
Cikgu musa"taklah,4 bulan baru peperiksaan bukan esok peperiksaan semua pelajar jangan salah faham ni"cikgu musa beritahu dan muka masam pada semua pelajar dalam kelasnya.
Rakan kelas anis"yes masa awal lagi,baru rehat minda"rakan kelas anis senyum pada cikgu musa.
4 bulan kemudian..
Anis"macam mana ni,kerja sekolah belum siap lagi,berapa hari peperiksaan universiti.Belum baca lagi"anis cakap dan kepala pening pada doctor faris.
Doctor faris"ok,anis fokus buat kerja sekolah,baru baca buku,jangan anis pening kepala"doctor faris cakap dan nasihat pada anis.
😃😃😃😃
Anis"terima kasih,doctor faris beri semangat pada saya,saya buat kerja sekolah"anis fokus buat kerja sekolah dan sorry wulan,anis tak ada masa luah bersama dengan wulan.
Wulan"boleh tak.Wulan buat kerja sekolah anis"wulan cakap dan fikir pasal budak.
Anis"terima kasih wulan comelnya anak doctor faris"anis senyum dan cubit pipi wulan.
Wulan"tak apa,wulan teman anis di tempat ni"wulan senyum dan melihat pada anis.
4 bulan peperiksaan univesiti tiba
Anis"saya belajar bersungguh-sungguh.Dapat putusan cemerlang semua mata belajaran"anis cakap dan senyum pada wulan.
Anis dengan muka serious fokus masa baca buku di ruang tamu rumah doctor faris.
Doctor faris"wow,rajin anis baca buku"doctor faris cakap dan tengok anis baca buku.Anis"doctor faris doakan anis,anis boleh jawap peperiksaan esok.Anis call orang tua anis"anis cakap dan senyum pada doctor faris.
Doctor faris"yeah anis,saya doakan anis dapat putusan cemerlang"doctor faris cakap dan melihat,doctor faris duduk sofa di sebelah anis baca buku.
Orang tua anis"hi,anis dan doctor faris apa khabar,kami rindu anis.Anis baca buku ke"orang tua anis datang tiba,cakap dan bertanya pada anis.
Anis"terkejut saya,niat saya call ibu dan bapa,esok saya peperiksaan akhir,sekarang ni,anis baca buku.Ibu dan bapa doakan anis berjaya dapat putusan cemerlang dan lulus"anis beritahu dan senyum pada orang tua anis.
YOU ARE READING
Doctor Ego Suka Gadis Biasa
RomanceHospital ni milik orang tua faris orang kaya tetapi sayangnya sikap sosial ,doctor faris sedih kematian isterinya nama fatin(isteri doctor faris)sebabkan penyakit hidung berdarah dan kurang darah putih. Kematian Fatin(isteri doctor faris)melah...