Hospital Sakit Jiwa

294 9 0
                                    

BAB 27

    Suatu hari,hana marah lalu bawa pisau arah bella di hospital doctor faris.Hana suka doctor adam.Doctor adam tolak di cinta hana.

   Sebabnya,doctor adam dah kahwin dan cinta setia isterinya nama bella.

     Hana"kau keluar,kau minta cerai suami kau doctor adam,doctor adam milik aku"hana cakap jerit dan marah bella keluar tempat kerja tugasnya.

    Julia"kau gila suami orang,kau tak malu ambil suami orang,kau cari lelaki lain.Jangan kau ganggu doctor adam"julia cakap dan nasihat pada hana.

    Hana"aku tak berduli,doctor adam cinta aku bukan dia,aku nak mesti dapat"hana cakap dan bangga diri orang tua hana penuh ingin hana.

     Doctor faris"kau tino gila,kau tak kasihan bella"doctor faris cakap dan marah pada hana.

    Hana"kau faham apa,kalau soal cinta aku bagi pada doctor adam,aku tak kasihan bella,bella hancur rumah tangga.Aku tak berduli"hana cakap dan niat jahat hidup senang pada doctor faris.

     Hana tak berduli hancur rumah tangga bella bersama dengan doctor adam.

     Doctor adam"aku tak cinta kau hana,aku sayang bella seorang dalam hati aku.Bella seorang dalam hati adam"doctor adam cakap dan marah pada bella isterinya,

     Hana"apa kurang aku berbanding bella.Aku masih muda"hana marah dan tanya pada doctor adam.

Di hospital sakit jiwa

      Doctor adam"mari hana.Kita pergi jalan"doctor adam cakap lalu tarik tangan hana,doctor adam lalu hantar hana di hospital sakit jiwa.

     Hana"abang bawa pergi mana saya.Saya malulah"hana senyum dan peluk pada doctor adam.

Julia,doctor faris dan bella...

kasihan hana
tak ada orang lelaki suka hana
hana suka buli orang lemah
Soal cinta tak di beli siapa
cinta tak boleh paksa
hidup senang jangan hancur rumah tangga suami dan isteri dosa

    Orang tua hana"mana hana doctor faris"orang tua hana cakap dan tanya pada doctor faris.

    Doctor faris"anak mak cik nama hana tu.Doctor adam hantar hospital sakit jiwa ganggu isteri adam"doctor faris cakap dan senyum pada orang tua hana

    Orang tua hana"kenapa doctor faris halang doctor adam hantar hana hospital sakit jiwa,kau orang jahat di hospital,biasalah tu anak ambil suami orang.Isteri adam bagi doctor adam pada anak saya"orang tua hana cakap dan sikap sama hana gila duit dan harta doctor adam.

    Julia"patutlah anaknya hana sikap sama orang tua hana gila harta dan duit doctor adam.Orang tua macam apa?"julia cakap dan marah orang tua hana.

😒😒😒😒😒😒

    Orang tua hana"julia bukan sexy pun,hana sexy lagi daripada julia,saya saman hospital ni.Kau orang ambil anak aku tanpa setuju kami"orang tua hana cakap dan marah,orang tua hana saman supaya boleh dapat duit banyak.

    Fitrah"mak cik,mak cik berani sentuh di hospital ni.Aku saman mak cik dan pak cik masuk dalam penjara baru tahu"fitrah cakap dan marah pada orang tua hana.

"kau tunggu balas aku,kau bayar balik,kau berani malukan aku pada semua orang"orang tua hana cakap jerit pada di hospital doctor faris.

Bilik hospital sakit jiwa

     Doctor adam"hana,hana tunggu di sini,saya ada banyak kerja belum siap,saya pergi sekajap.Hana"doctor adam cakap dan risau isterinya nama bella pada hana.

suara hatinya

saya terpaksa hantar hana di hospital sakit jiwa,saya tak nak ada cinta ketiga.

    Hana"tak apa abang adam.Bilik apa ni"hana  tanya dan senyum pada doctor adam.

     Orang tua hana datang lalu tampar muka doctor adam depan doctor faris,julia dan bella di hospital.Orang tua hana geram dan marah doctor adam hantar hana di hospital sakit jiwa.

    Orang tua hana marah dan benci muka tengok doctor adam.Doctor adam sentuh bekas tampar ibu hana.

    Orang tua hana"aku nak.Kau bebas hana di hospital sakit jiwa ni"orang tua hana geram dan marah pada doctor adam.

    Doctor adam"aduh sakit pipi aku.Mak cik tiba tampar muka aku kenapa ni"doctor adam terkejut dan tanya bekas tampar pada ibu hana

    Ibu hana dengan muka marah dan tak berkata apa-apa.

     Ibu hana"aku ingat anak kau hana.Aku tak akan bebas anak kau sampai tua"doctor adam marah orang tua hana.

😤😤😤😤😤

     Doctor adam jalan dan muka merah malu,jatuh imej doctor,semua doctor lain tengok orang tua hana malukan doctor adam,semua doctor lain biasa terjadi berkini.

     Orang tua hana"mari hana keluar hospital sakit jiwa,patutnya bella duduk dekat sini bukan hana"orang tua hana marah lalu bawa balik hana.

     Hana"jahat doctor adam,tipu hana,rupanya bilik ni di hospital sakit jiwa"terkejut orang tua hana beritahu pada hana.

"siap kau doctor adam,aku bunuh isteri kau bella..."hana balas demdam pada doctor adam

"bagus tu hana,jangan biarkan harta jatuh tangan bella,harta doctor adam milik kita bukan bella"orang tua hana racun fikiran anaknya hana.

👿👿👿👿👿

-----------------------------------------------------------
     
       

Doctor Ego Suka Gadis BiasaWhere stories live. Discover now