BAB 4
Doctor faris bawa wulan di letak atas katil bersama dengan doctor faris,doctor faris tak pandai jaga bayi.Doctor faris fikir cari orang gaji dan buat benda cederakan wulan.
Doctor faris"saya tak pandai jaga wulan masa kecil,saya sibuk kerja dan tak ada masa jaga wulan,saya buat iklan orang gaji khusus untuk wanita"doctor faris letih dan terus pergi mandi.
Doctor faris letak cermin mata atas meja sebelah tempat tidurnya.Doctor faris jalan terus pergi arah bilik air dan terus mandi anaknya nama wulan.
Doctor faris"wulan muka comelnya dan lembut pipi"doctor faris melihat sungguh cantik anaknya.
😘😘😘😘
Berapa jam kemudian....
Doctor faris keluar dalam bilik dengan wulan dan susah jaga anak sendiri.Doctor faris harap jumpa seorang gadis jaga wulan masa kerja.
Wulan tidur di atas katil bersama dengan doctor faris,doctor faris ambil surat amanah arwah isteri doctor faris nama fatin.
Doctor faris poket dalam seluarnya panjang doctor faris.Doctor faris buka surat dan sedih.
-----------------------------------------------------------
Surat Isterinya....
Assalamualaikum......
Fatin...
I Love You,sayang tak boleh hidup tanpa abang,sayang minta maaf abang,sayang tiba hidung berdarah.
Selepas itu,sayang pergi sendiri hospital:-
Doctor katanya
Sayang kurang darah putih dan hidup tak panjang.
Sayang terpaksa sembunyi penyakit sayang ni daripada abang.Sayang tak nak abang risau kesihatan sayang
Sayang bakar surat sakit tentang penyakit sayang ni,abang janji dengan sayang,abang jaga anak kita sampai dewasa,sayang tahu hati abang sunyi.
Sayang tak ada nanti,kalau betul abang cinta sayang.Abang cari perempuan ganti sayang dan boleh jaga anak kita"
Anak kita perlu kasih sayang seorang ibu,sayang tak nak
Orang lain kata
Anak kita,seorang gadis malang bukan.Sebabkan dia hadir sayang mati.
Sayang banyak menyusahkan abang masa sayang hidup,halal makan dan minum sayang,sayang bagi abang kahwin lagi.Asalkan abang jaga anak kita.
Sayang sikit pun tak cemburu dengan abang kahwin lagi.Abang cari perempuan baik hati dan jaga anak kita
Ikut hati abang letak nama apa pada anak kita,sayang selalu ada di sisi abang dengan anak kita.Abang dan anak kita selalu ada dalam hati sayang.
Mesti anak kita nanti seorang gadis dan comel.Sayang rasa anak kita ni mesti perempuan sungguh cantik.Jaga kesihatan abang.
Sayang tahu abang letak nama apa pada anak kita,betul tak nama anak kita wulan.Betul teka sayang.
Jangan abang lepas emosi pada anak kita.Anak kita tak salah.
Sayang dah tanya dah doctor pasal masa anak kita dalam perut sayang:-
doctor kata
Anak puan tak ada penyakit pada anak kita.
Abang jangan risau anak kita sihat dan tak ada penyakit,abang jaga dan anak kita jaga kesihatan.Jangan abang lewat bangun di tempat kerja.
Abang fahamlah,kalau baby selalu menangis,abang hantar wulan ke sekolah sampai universiti"
"I LOVE YOU(doctor faris)
Fatin
(Nur Fatin wani binti Yusuf)----------------------------------------------------------
Doctor faris tutup surat arwah isteri doctor faris.Doctor faris simpan dalam kotak.
Surat ni kenangan terindah dan tak mudah lupakan doctor faris bersama dengan fatin.
Doctor faris"jujur dalam hati abang,I love you too sayang,sayang tak menyusah pada abang.Abang rindu peluk sayang"doctor faris sapu air mata lengan bajunya dan basah pipi doctor faris.
Wulan terkejut dari tidurnya dan menangis di bilik doctor faris.
Doctor faris"wulan dah bangun dari tidur,jangan wulan menangis,mesti wulan lapar,kejap bapa buat air susu untuk wulan,ni susunya wulan.Wulan sila minum"doctor faris cakap dan risau pada wulan.
Doctor faris buat air cepat susu terus masuk mulut wulan minum dan senyum pada doctor faris.
😭😭😭😭😭😭😭
Doctor faris"wulan selalu dalam hati bapa'tak boleh,wanita lain ganti sayang dalam hati abang"doctor faris senyum dan melihat pada wulan.
Doctor faris"abang rindu peluk sayang seperti dulu.Sayang seorang gadis dalam hati abang"doctor faris cakap dan sedih pada arwah isterinya
Doctor faris"sayang seorang gadis fahami keadaan abang,sayang pandai jaga hati abang,sayang pandai baca al-quran,pandai masak,basuh kain dan lain-lain"doctor faris ingat masalalu dan puji pada arwah isterinya.
😔😔😔😔
-----------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Doctor Ego Suka Gadis Biasa
RomanceHospital ni milik orang tua faris orang kaya tetapi sayangnya sikap sosial ,doctor faris sedih kematian isterinya nama fatin(isteri doctor faris)sebabkan penyakit hidung berdarah dan kurang darah putih. Kematian Fatin(isteri doctor faris)melah...