BAB 13
Julia"terima kasih encik dan puan,nanti saya panggil nama anak encik dan puan.Saya lupa tanya nama encik dan puan apa"julia senyum dan bersyukur ada rezeki hari ni pada orang tua anis dan anis.
Orang tua anis"nama saya hadi.Ni isteri saya nama ain"orang tua anis cakap bangun dari tempat duduk dan berkenalan diri pada julia.
Julia"ok.Encik hadi dan puan ain dengan anis tunggu angka giliran anis"julia cakap dan siap tulis tentang pesakit baru datang hari,jalan pergi bilik doctor faris jaga wulan.
Tok,tok..
"boleh saya masuk doctor faris"julia
"boleh julia masuklah pintu tak kunci"doctor farisDoctor faris"ada apa julia cakap ada pesakit baru hari ni,jangan wulan sedih.Wulan comel"doctor faris cakap dan senyum pada julia
Doctor faris cakap dan buat ketawa pada wulan.Wulan tetap menangis.
Julia"ni kertas maklumat tentang pesakit perempuan.Orang tua anis bawa anaknya anis datang sekali hantar anaknya"julia beritahu dan senyum pada doctor faris.
Doctor faris"nama siapa anak puan dan encik"doctor faris bertanya dan senyum pada julia.
Julia"anaknya nama anis dan encik dan puan nama hadi dengan ain"julia cakap dan dalam hati gembira,julia senyum dan melihat doctor faris seperti dulu.
Doctor faris"anis sakit apa"doctor faris bertanya dan senyum pada julia.
Julia"anis sakit demam biasa"julia cakap dan senyum pada doctor faris.
Doctor faris serah wulan pada julia,julia pegang wulan.Doctor faris susah buat kerja.
Doctor faris"julia tolong panggil anis dan orang tua anis jumpa saya"doctor faris pakai cermin mata dan fokus pesakit.
Julia"ok.Saya pergi panggil orang tua anis dan anis"julia jalan dan buka pintu,julia panggil pesakit anis dan orang tua anis.
Orang tua anis dan anis buka pintu lalu berjumpa doctor faris bersama dengan wulan dalam bilik doctor faris.
Dalam bilik doctor faris
Orang tua anis dan anis terkejut dan melihat doctor faris pegang anaknya nama wulan.
Hadi"anak siapa ni.Doctor faris pegang tu"ayah anis cakap dan tanya pada doctor faris.
Doctor faris"ni anak saya,kenapa encik hadi.Tiba encik hadi tanya saya soal ni"doctor faris cakap dan senyum seperti dulu.
Hadi"mana isteri doctor"ayah anis ingin doctor faris dah kahwin dan belum kahwin pada doctor faris.
😃😃😃
Doctor faris"isteri saya nama fatin dah mati dah,sebabkan fatin penyakit hidung berdarah.Fatin kurang darah putih"doctor faris beritahu dengan muka masam dan sedih ingat kembali pada ayah anis
Ibu anis"abang ni tanya soal pelik,tengok doctor faris sedih,saya minta maaf doctor faris.Kata suami saya sakit hati doctor faris"ibu anis cakap dan muka merah malu sikap suaminya nama ayah anis tanya pelik dan pada doctor faris.
Doctor faris"tak apa,puan ain saya maafkan encik hadi,sudah ramai tanya isteri saya pergi mana.Ni anak puan ke"doctor faris cakap dan senyum pada orang tua anis.
Ain"yeah,ni anak saya namanya anis.Anis salam doctor faris"ibu anis cakap dan senyum pada doctor anis.
Anis"nama saya anis,comel anak doctor.Siapa namanya"anis cakap sikap baik hati,suka pada baby seperti wulan dan budak pada wulan.
YOU ARE READING
Doctor Ego Suka Gadis Biasa
RomanceHospital ni milik orang tua faris orang kaya tetapi sayangnya sikap sosial ,doctor faris sedih kematian isterinya nama fatin(isteri doctor faris)sebabkan penyakit hidung berdarah dan kurang darah putih. Kematian Fatin(isteri doctor faris)melah...