BAB 7
Sarapan pagi.
Doctor faris bangun dari tempat tidur dan tutup lampu di bilik doctor faris.Doctor faris kemas tempat tidurnya.
Doctor faris letak wulan kerusi sofa.Senang sikit doctor faris kemas tempat tidurnya.
Doctor faris jalan pergi di bilik air.Selepas itu,doctor faris siap mandi dan cari baju pergi tempat kerja
Doctor faris pakai baju kemaja seluar panjang dan pakai cermin mata.Doctor faris siapkan maklumat tentang pesakit dan lain-lain.
Doctor faris pergi letak fail dan bag dalam kereta,doctor faris angkat anaknya nama wulan pergi di dapur.
Doctor faris senyum dan masak seorang diri.Selalunya isterinya fatin masak sarapan pagi untuk suaminya doctor faris setiap hari siang,petang dan malam.
Doctor faris masak sarapannya dan anaknya,doctor faris saupkan makan dan minum wulan senyum sungguh comel.
Doctor faris siapkan wulan dan letak wulan duduk kerusi baby.Doctor faris makan mee goreng dengan air teh panas.
Selepas itu....
Doctor faris cuci orang diri.Doctor faris semua cuci pinggan dan gelas.
Seterusnya....
Doctor faris pakai sarung tangan tukar lamping wulan tukar pakai baju baby.
Doctor faris bawa sekali wulan tempat kerja,doctor faris cari panggil julia.Julia tolong jaga anaknya nama wulan.
Doctor faris"julia boleh tak jaga wulan anak saya,saya bagi gaji bonus untuk julia jaga anak saya ni"doctor faris cakap rayu julia jaga anak doctor faris nama wulan kepada julia.
Julia"ok encik faris,saya jaga wulan,tak apa encik,saya ikhlas jaga anak encik,saya tak nak orang lain katanya saya gila duit.Encik bagi gaji sama berkerja lain ni"jururawat senyum pada doctor faris.
Julia"comel anak encik,encik cari berganti isteri encik,boleh jaga encik dan anak encik.Kasihan wulan perlu kasih sayang ibu"julia cakap dan puji pada wulan.
Julia"sampai bila julia jaga anak doctor faris wulan,julia ada anak dan suami,julia minta maaf encik,bukan saya cakap kasar pada encik.Saya doa encik jumpa gadis baik boleh jaga anak encik"jururawat senyum dan cakap pada doctor faris.
Doctor faris"tak apa julia,kalau begitu julia minta maaf,saya maafkan pada julia,aminnn"doctor faris cakap dan senyum pada jururawat.
Doctor faris"saya jumpa gadis baik boleh terima keadaan saya duda dan ada anak saya nama wulan,julia bawa wulan saya'boleh tak,julia jaga anak saya nama wulan,julia panggil bella jaga tugas julia"doctor faris cakap dan senyum dalam hatinya gembira.
Doctor faris buka computer pasal tentang semua pesakit di hospital ni.Julia bagi susu pada anaknya nama wulan hisap botol susu dalam bilik tempat kerja doctor faris.
😉😉😉😉😉😉
-----------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Doctor Ego Suka Gadis Biasa
RomanceHospital ni milik orang tua faris orang kaya tetapi sayangnya sikap sosial ,doctor faris sedih kematian isterinya nama fatin(isteri doctor faris)sebabkan penyakit hidung berdarah dan kurang darah putih. Kematian Fatin(isteri doctor faris)melah...