40 Hari Mati Fatin

295 6 0
                                    

BAB 8

Solat hajar

     Semua orang jiran dan berkerjanya datang baca yassin dan baca doa untuk arwah isteri doctor faris nama fatin.Fatin seorang jururawat orang berkerja doctor faris seorang keluarga orang kaya.

     Orang tua fatin mati.Sebabkan kemalangan motor hantar bawa bekal makanan untuk anaknya nama fatin di tempat kerjanya.

    Doctor faris menangis baca yassin untuk arwah isteri doctor faris nama fatin kepada doctor adam kawan doctor faris.Doctor adam senyum dan katanya semangat untuk doctor faris tak putus asa.

     Doctor adam faham keadaan doctor faris sukar lupakan kenangan indah.Anaknya nama wulan tu julia jaga anak doctor faris masa doctor faris baca yassin.

    Selepas habis baca yassin.Balik semua orang,doctor faris tuan rumah bagi makanan hadir datang rumah doctor faris..

      Doctor adam"faris kuat semangat dan jangan ikut emosi,saya tahu sukar wanita paling kita sayang pergi meninggalkan kita"

     Doctor adam"saya pesan pada faris jangan marah wulan tak salah,saya cadangkan faris cari berganti fatin"

      Doctor adam"kasihan wulan perlu ibu jaga dan sayangnya,oklah,saya balik dulu esok adam pergi kerja,saya doakan gadis boleh terima faris dan wulan,bye"doctor adam katanya beri salam dan peluk pada doctor faris.

      Julia"saya nak balik sudah lewat malam ni,esok saya pergi kerja,terima kasih makanan ni,jaga diri faris dan wulan.Suami dan anak saya tunggu saya,bye"jururawat beri salam tangan faris dan letak wulan atas katil tempat faris.

     Doctor faris"sama-sama julia.Saya menyusahkan julia ke"doctor faris cakap dalam dua muka pada julia.

   Julia"tak apa encik faris.Encik faris jaga anaknya nama wulan,encik faris beri kasih sayang"jururawat cakap dan senyum pergi tinggal di rumah doctor faris.

       Kereta masing-masing pergi dan balik rumah dah lewat malam ni.Esok kerja.

🚗🚗🚗🚗

-----------------------------------------------------------

Doctor Ego Suka Gadis BiasaWhere stories live. Discover now