BAB 11
Dua wanita mila dan hana sikap gatal dan suka tipu datang berjumpa.
Bella"cik sakit apa"bella cakap dan tengok wanita gatal pada mila dan hana.
Wanita gatal nama mila dan hana seorang pelajar sekolah sama dengan anis.Mila dan hana suka buli anis.
Sejak sekolah rendah mila dan hana sikap dengki cantik muka anis.
Mila"tangan saya keluar darah banyak.Tak boleh keluar darah"mila hati gembira boleh jumpa doctor faris.
Mila sikap gila duit dan kaki tipu orang lain.Sebabnya,mila guna pisau luka tanganya sendiri.
Bella"mari ic adik,mana orang tua adik.Kenapa adik mari sendiri"bella cakap dan nampak pada mila.
Mila suka tipu dan sengaja luka bukan tak sengaja.
Mila"aduh sakit ni.Kakak julia tak percaya saya ke"mila cakap dan mari sendiri.
Mila niat jahat dalam hatinya,mila dating doctor faris,boleh mila jadi isteri doctor faris.Mila suka berangan.
Seorang wanita kawan mila nama hana seorang wanita tak nak kalah anis.
Hana"oh,mila kata sibuk kerja sekolah.Rupanya ular terlepas dalam sangkar"hana cakap dan senyum racun pada mila.
Mila"ikut hati aku,tangan aku luka,mu hana mari sini kenapa"mila geram dan hancur rancang mila dekat doctor faris.
Hana"aku nampak luka barah,kau mila lapar kasih sayang,kau mila ni sama luka barah di tangan aku,abang faris.Hana aduh sakit ni"hana geram dan senyum pelik pada mila
Hana dan mila bergaduh doctor faris.
Bella"semua diam,jangan mu dua orang buat bising di hospital ni"bella cakap dan cepat marah pada mila dan hana.
Julia nasihat dan kuat sabar pada bella,julia sibuk jaga wulan dalam bilik doctor faris.Hana dan mila dengan masam muka.
Mila"mu kerja doctor faris,aku jadi isteri faris,aku dah lama dah,aku berhenti sekolah.Hahaha"mila nada sombong dan bangga diri pada doctor faris.
Hana"aku jadi isteri faris.Mu jadi sapu lantai"hana cakap dan hina orang lain pada mila.
Bella"aku hilang sabar,dua orang gila mila dan hana,tak ada orang lelaki suka mu berdua.Aku doakan kau berdua ni mila dan hana tak ada dapat pakat hati encik faris"bella marah dan sakit hati pada mila dan hana.
Bella teras dan malas layak cakap berdua mila dan hana gila suami orang.Doctor adam mari jumpa bunyi bergaduh.
Doctor adam"ada apa berlaku sebenarnya bella.Sebab apa.."doctor adam tanya dan senyum pada bella.
Bella"awak berdua tino gila buat sakit,bukan sakit pun,dua orang ingin jumpa encik faris"bella cakap dan sedih basah pipi bella,bella jadi teras cerita berlaku tadi pada doctor faris.
"Wow tampannya doctor ni"
Hana dan Mila
😍😍😍Mila"doctor dah kahwin dan belum"mila tanya dan senyum goda pada doctor adam.
Doctor adam"maaf adik,saya dah kahwin dah,saya suami bella"doctor adam cakap dan benci wanita seperti mila kaki duit tino.
Hana"hi doctor tampan.Doctor adam tak nak kahwin dengan i"hana katanya rayu seperti ular berbisa pada doctor adam.
Doctor Adam"sorry,saya bukan jenis makan ular,hospital untuk orang sakit bukan cari jodoh.Pegawai tangkap dua wanita gila dan ganggu di sini"doctor adam cakap dan call telefon bimbitnya.
Pegawai ali pergi hospital dan tangkap dua orang gila hana dan mila.
"mu cerai doctor tu"hana dan mila
Doctor adam"sayang ok,kalau dua orang gila datang lagi,sayang panggil pegawai selamat,mari kita dua jumpa pergi bilik encik faris,sayang pergi balik rumah.Abang nampak sayang teras berlaku tadi"doctor adam cakap tegas dan pelukkan isterinya nama bella.
Bella"yeah abang"bella cakap tak ada semangat dan senyum pada suaminya nama doctor adam
Dalam bilik doctor faris
Doctor faris"kenapa bella sedih ni,apa berlaku tadi sampai saya tak boleh fokus buat kerja ni.Doctor adam ceritakan"doctor faris tanya dan letak pen masa fokus buat kerja pada doctor adam dan bella
Doctor adam"kini ceritanya dua orang gila hina bella.Dua orang tino gila suruh saya cerai bella"doctor adam cakap dan ceritakan satu bersatu pada doctor faris.
Bella"boleh tak.Saya balik rumah" bella nada sedih dengan muka masam pada doctor faris.
Doctor faris"ok,bella boleh balik,nanti saya cari berganti tugas bella,jangan bella risau.Saya bagi cuti dua minggu doctor adam dan bella rehat dan minda"doctor faris buat sendiri dan julia terpaksa ambil tugas bella.
Bella bersama dengan doctor adam"terima kasih,encik faris faham keadaan kami dua orang.Kami pergi dulu"bella bersalam tangan dan pelukkan pada doctor faris
Doctor faris"sama-sama bella dan doctor adam banyak tolong saya dulu'sekarang ni,saya tolong bella dan adam.Selepas itu,dua minggu datang balik kerja"doctor faris cakap dan senyum pada bella bersama doctor adam
Bersiap balik dua orang bella bersama dengan doctor adam.
Naik kereta bella bersama dengan doctor adam balik rumah.😃😃😃😃
-----------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Doctor Ego Suka Gadis Biasa
RomanceHospital ni milik orang tua faris orang kaya tetapi sayangnya sikap sosial ,doctor faris sedih kematian isterinya nama fatin(isteri doctor faris)sebabkan penyakit hidung berdarah dan kurang darah putih. Kematian Fatin(isteri doctor faris)melah...