Dalam Penjara

284 8 0
                                    

BAB 28

Di hospital

    Hana"doctor adam kenapa kau hantar aku di hospital sakit jiwa"hana cakap dan marah pada doctor adam.

   Doctor adam"saya terpaksa hantar anak mak cik hana di hospital sakit jiwa.Sebabnya,hana ganggu saya dan isteri saya"doctor adam cakap dan marah pada hana.

    Julia"doctor adam.Doctor faris panggil biliknya"julia beritahu dan senyum pada doctor adam.

    Doctor adam"yeah.Julia tolong jaga bella"doctor adam tak sedap hati dan fikir bella isterinya pada julia.

      Julia"ok,saya jaga bella isteri doctor adam.Hana buat apa dengan bawa pisau tangan tu"julia cakap dan risau pada bella.

    Hana"pisau ni,padam muka kau.Cis kau hidup lagi bella"hana cakap dan tusuk jantung bella,tetapi bella sepak tangan hana sampai pisaunya hana terjatuh.

     Bella"aduh sakit kaki aku,jahat kau hana.Kau tino dah gila bunuh orang ni"bella cakap dan marah pada hana

    Kaki bella luka sepak tangan hana pisau arah kaki bella sepak.

    Orang tua hana"tulah,kau tak cerai doctor adam,tak kita cara kasar bella kasihan bella.Luka sikit kaki bella manjanya"orang tua hana dan hana sanggup apa sahaja dapat harta dan duit doctor adam.

     Doctor adam"orang tua kurang ajar datang kenapa,bukan kau marah hana,kau sokong hana.Kau orang tua macam mana apa"doctor adam cakap dan marah pada orang tua hana

     Amir"saya polis,nama saya amir encik dan puan siapa call saya.Mana satu gadis bernama hana"polis cakap dan tanya di hospital doctor faris.

    Doctor adam"saya call polis.Dia ni hana"doctor adam bersalam tangan polis dan tarik tangan lalu bawa hana masuk dalam kereta polis.

    Orang tua hana"encik polis.Bukan hana ni"orang tua hana tak mengaku dan selamat hana daripada polis

    Amir"yeah ke.Saya rasa tipu"polis cakap dalam hatinya faham orang tua sayang anaknya sanggup tipu dan selamat anaknya.

     Orang tua hana"encik polis tarik tangan orang lain tu.Doctor adam tarik tangan gadis bukan hana"orang tua hana cakap dan tak akan biarkan anaknya masuk dalam penjara.

     Doctor adam"encik polis,jangan encik polis bagi bebas orang tua hana serah hana pada pihak polis,hana luka kaki isterinya.Hana cuba bunuh bella"doctor adam sedih dan sikap orang tua sayang anaknya,bukti jelas dah anak bunuh bella di depannya.

🔪🔪🔪🔪

   Hana"mama bebas hana saya tak bersalah"hana cakap jerit lalu minta tolong orang tua hana bebas hana daripada polis.

    Orang tua hana"jahat.Bella masuk dalam penjara bukan hana"orang tua hana cakap dan marah pada doctor adam.

Di penjara hana

    Hana"lepas aku,aku tak bersalah bella aku tak biarkan kau bella bahagia doctor adam.Doctor adam milik aku bukan kau bella"hana marah dan balas demdam pada bella.

     Mila"kau kenapa berada di penjara ni"mila cakap dan hina,mila duduk kerusi di penjara pada hana.

    Hana"saya ingat siapa tadi.Kenapa kau mila ada di sini"hana tanya dan senyum pada mila.

   Mila"aku benci muka anis,anis selalu bernasib baik'sebabnya,aku bunuh anis di masjid kahwin anis bersama dengan doctor faris"mila geram dan cakap pada hana.

Geram...

    Mila"yeah ke,doctor adam call polis,polis masuk aku dalam penjara kerana tangan anis luka sikit.Kenapa kau ada di sini"mila beritahu cerita satu bersatu pada hana.

    Hana"geram aku cuba bunuh bella'sebabnya,bella luka kaki,doctor adam call polis,polis tarik tangan aku masuk dalam di penjara,bella selalu bernasib baik.Benci aku muka tengok bella"hana cakap dan marah pada bella.

     Hancur rancang aku dengan orang tua hana.

    Orang tua hana dan orang tua mila jumpa anak masing-masing di penjara kesan bunuh anis dan bella.

    Faiz"puan dan encik nak apa dan jumpa saya"ketua polis bertanya dan senyum pada orang tua hana dan orang tua mila.

    Orang tua mila"encik polis,orang tua mila.Anak aku mila tak bersalah semua fitnah"orang tua mila cakap dan bertahankan anaknya nama mila.

   Faiz"bukti kuat anak puan bersalah bunuh dan luka anis,kami tak boleh buat apa,kecuali orang tua anis cabut saman mila"ketua polis beritahu dan marah pada orang tua mila.

   Orang tua hana"anak saya hana tak bersalah encik polis.Bukan hana bunuh dan luka kaki bella"orang tua cakap dan reka cerita sebenarnya pada ketua polis.

    Faiz"orang tua menang anaknya dan bertahankan anak-anak masing-masing.Kecuali bella boleh cabut saman hana"ketua polis dengar dan cerita ayat sama orang tua hana dengan orang tua mila.

😑😑😑😑😑

-----------------------------------------------------------

      

     

      

     

Doctor Ego Suka Gadis BiasaWhere stories live. Discover now