sunfloweroce: 💄 @kissme.kr
jeonjk, jenniekim, lalalalisa, jisooyaa, kimtaetae, parkjimin +125.918 ♥️ 21.034 💬
+11454: senden daha iyi bir model bulamazlardı ❤️
+7129: ne kadar güzelsin 💛 saçlarını hep böyle yap unnie 💜💓
+642: saçları niye kalıp gibi duruyor?
❧
"Beş gün sensiz ne yapacağım ben?" Bir eli belimde, diğeriyle ise saçımdan çıkan tutamı kulağımın arkasına sıkıştıran Jungkook'a baktım. Vücutlarımız birbirine yapışıktı, sarılıyorduk ve yüzlerimizin arasında yarım karış bile yoktu. Sadece birbirimize bakıyorduk.
"İnan ben de bilmiyorum ne yapacağımı." dedim ve başımı göğsüne yasladım. Gözlerim kapalıydı ve akciğerlerimi kokusuyla ne kadar doldurursam o kadar iyi diye düşünerek kokusunu derin derin içime çektim. Saçlarımı okşarken arasına öpücükler bıraktığını hissediyordum.
Beş günlüğüne Avusturalya'ya ailemin yanına gidiyordum. Onları gerçekten çok özlemiştim ama Jungkook'u da bırakmak istemiyordum. İşleri ve okulu yüzünden benimle gelemiyordu. Şu anda havalimanındaydık ve yaklaşık 5 dakika sonra bilet kontrolleri yapılacaktı, gitmeliydim.
Son kez kokusunu içime çektim ve başımı kaldırıp dudaklarına uzun bir öpücük bıraktım. İkimizin de ayrılmaya niyeti yoktu. Zorla başımı geriye çektim ve kollarından sıyrıldım. "Seni seviyorum." Aynı şekilde karşılık verdiğinde arkamı döndüm ve ilerledim.
Bavulumla beraber cihazdan geçtikten sonra ona el salladım ve uçağın kalkacağı kapıya ilerledim.
Ne kadar çok bağlanmıştık birbirimize şu bir buçuk aylık süreçte. Kendimden beklemediğim bir şekilde onu delicesine seviyordum. Daha önce aşık olmamıştım ya da birisini onu sevdiğim kadar hiç sevmemiştim. O yüzden şu an bunu yaşıyor olmak benim için hâlâ bir hayaldi.
jeonjk: hoşçakal sincap❤️
sunfloweroce: hoşçakal tavşan💋🖤
Görüldü✔️✔️
12 saat sonra...
jeonjk: vardın mı?
sunfloweroce:
sunfloweroce: eve yeni girdim
jeonjk: uçakta uyudun mu?
jeonjk: gerçi yüzün şişmiş
sunfloweroce: güzelce uyudum
jeonjk: aferin
sunfloweroce: yemeğini yedin mi?
jeonjk: güzelce yedim
sunfloweroce: aferin
sunfloweroce: annem en sevdiğim yemekleri yapmış ve şimdi de yemeğe çağırıyor
sunfloweroce: sonra yazarım <3
jeonjk: iyi ye yemeğini sincap ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
play me like a violin
Fanfictionsunfloweroce: insanları kolayca kırabilecek kapasiteye sahipsin sunfloweroce: ve ben sana bunu yapman için ikinci bir şans vermeyeceğim Görüldü✔️✔️ [ Jeon Jungkook & Rosé Park ] 2019