sunfloweroce: şarkı inanılmaz güzel olmuşsunfloweroce: şimdi gidip klibi birkaç kez daha izleyeceğim
Görüldü✔️✔️
jeonjk: üzgünüm mesajını gördükten sonra yazacaktım ama taehyung boğazına yemek kaçırdı, onunla uğraştım
jeonjk: sonra da yazmayı unuttum
jeonjk: bu arada beğenmene sevindim :)
Görüldü✔️✔️
❧
sunfloweroce: 🌑🌻
psooyoung, jenniekim, lalalalisa, jisooyaa, jeonjk + 83,216 ♥️ 13,491 💬
+538: model olmak için doğmuşsun bebeğim
+974: gözlerim bayram etti teşekkürler
+1146: badsé 🖤
psooyoung: GODDÉSS 👑
❧
"O fotoğraf da neydi öyle? Yemin ederim ekran kilidi yapasım geldi." dedi Doyoung. Söylediği şeye güldüm.
Okulun yakınlarında bir kafede Soo-Young, Doyoung ve ben oturuyorduk. Öğlen paylaştığım fotoğraf hakkında konuşuyorlardı.
"O sabah seninle konuştuğumda hesabı kapatacağını düşünüyordum ama şu an asla takmıyor gibisin." Soo-Young'un dediği şeyle ona döndüm.
"İnsanların ağzı torba değil ki büzesin dediğinde vazgeçmiştim, haklıydın çünkü. Hesabımı seviyorum ve böyle bir şey için kaybedemem." Gerçekten hesabı kapatmayı düşünmüştüm çünkü insanların beni tanımadan yaptığı yorumları gördükçe sinirden deliye dönmüştüm. Ama sonra Soo-Young'la konuşmuştum ve biraz olsun rahatlamıştım.
"Modellik teklifini kabul edeceksin değil mi Rosé?"
"Bilmiyorum" Bitmiş içeceğimin pipetiyle oynarken cevapladım onu.
"Ne demek bilmiyorum? Geleceğin için çok önemli bir basamak olabilir bu." dedi Soo-Young. "Seni anlıyorum, kafan karışık ama eline böyle bir fırsat geçmişken değerlendirmelisin."
Tam o sırada ellerinde kahveleriyle bizim masaya gelen ikiliye kaydı gözlerim.
"Selam oturabilir miyiz?" dedi Jennie tatlı gülümsemesiyle. Üzerindeki Chanel ceketi, kot pantolonu ve beyaz tişörtüyle oldukça şıktı. Lisa ise şort tişört kombini yapmıştı. İkisi de fazlasıyla havalıydı.
Üç gün önce Jisoo dahil üçü de beni İnstagram'dan takip etmiş ve fotoğraflarımı beğenmişlerdi. Lisa'yla tanışıyordum ama Jennie ve Jisoo ile hiç konuşmamıştım.
"Tabii"
"Naber, nasıl gidiyor?" Lisa bakışlarını bizde gezdirdi çantasını sandalyeye asarken.
"İyi gidiyor da sen bize hazırladığınız videodan haber ver." dedi Soo-Young. Çok iyi koreografisi olan bir dans videosu hazırladıklarını ve eğer bu video beğenilirse bir seri yapacaklarını duymuştuk.
"Evet, hazırladık bir şeyler." dedi Lisa kendinden emin bir şekilde. Tanrı aşkına, bu gruptaki herkes kendinden nasıl bu kadar emin olabilirdi?
Gerçi ben de onlar gibi okulun başından beri popüler olsaydım, eminim ki kendime güvenim bu kadar tam olurdu.
"Ona şüphemiz yok zaten." Hepimiz Doyoung'un söylediği şeye gülerken Jennie'yle bakışlarımız buluştu ve bana doğru eğilerek elini uzattı.
"Tanışma fırsatımız olmadı. Ben Jennie."
"Rosé" dedim ve elini sıktım.
"İnstagram'da çok popülersin adının Rosé olduğunu bilmeyen yoktur herhalde." Sen de okulun en popüler kızısın, seni de tanımayan yoktur demek istedim ama ağzımı kapalı tutarak bu dürtüyü geri çevirdim.
"Jungkook'tan duyduğum kadarıyla resimde baya iyiymişsin." Jungkook beni onlara mı anlatmıştı? Yok artık!
"O sanatın vücut bulmuş hâli, resim ne ki?" dedi eliyle beni gösteren Doyoung. Kızlar yine dediği şeye gülerken o hâlinden memnun görünüyordu.
Muhabbet biraz daha ilerledi ve kızlarla birbirimize numaralarımızı verdik. Saat geç olduğu için artık eve gitmeliydim, vedalaştık ve kafeden ayrıldım.
Dışarıdan soğuk görünen bu ikili gerçekte çok daha samimiydi ve itiraf etmeliydim ki Jennie'nin bu kadar cana yakın olacağı aklımın ucundan geçmezdi.
Eve gittiğimde pizza eşliğinde biraz dizi izledikten sonra ağrıyan gözlerimle yatağıma gittim.
Yaklaşık bir haftadır Jungkook ile konuşmuyorduk, konuşamayacağımızı biliyordum ve onun müsait olduğunda yazmasını bekliyordum. Şarkıları çıktığında inanılmaz bir ilgi görmüştü ve çok fazla coverı yapılmıştı. Beklenildiği gibi yine başarmışlardı.
❧
jisooyaa: are u ready for fun?
jenniekim, lalalalisa, psooyoung + 37,034 ♥️ 2,789 💬
+817: bangtan varsa bu parti yıkılır
+561: @+817 tabii var. yeni şarkılarını kutlamak için yapıyorlar zaten
kimnamjoon: always 🎉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
play me like a violin
Фанфикsunfloweroce: insanları kolayca kırabilecek kapasiteye sahipsin sunfloweroce: ve ben sana bunu yapman için ikinci bir şans vermeyeceğim Görüldü✔️✔️ [ Jeon Jungkook & Rosé Park ] 2019