8. Rész

378 8 0
                                    

Szerencsére ma nem lesz suli szóval elég sokáig aludtam.
Amikor felkeltem egy laza nadrágot és pólót meg persze fehér neműek vettem fel.
Egy laza kontyba felkötöttem a hajam és le mentem.
Senki nem volt itthon. Liam hagyott egy üzenetet, hogy van egy kis dolga azt elintézi.
Rá néztem az órára és láttam, hogy 12:00-t mutat.
Elég dolog aludtam ezek szerint. Meg reggelizett vagyis ebédeltem majd leültem a nappaliba.
Aztán csak néztem ki a fejemből, mert nem tudtam mit csinalhatnék.
Fél óra elteltével még mindig ott ülök és nézek ki a fejemből, az unalmamat a csengő zavarja meg.
Fel álltam és ki mentem megnézni ki csenget, majd ajtót nyitottam.
-Szia. Liam nincs itthon de én baromira unatkozom szóval...- mutatom, hogy jöjjön be.
- Őőő...- néz rám furcsán.
- Ha meg gondoltad magad, hogy be jossz majd tedd be az ajtót.- mondom majd be mentem.
Be mentem és ő is be jött utánam.
Be mentem a konyhába.
- Kérsz valamit? -nézek rá.
- Egy pohár vizet?
- Ezt kérdezed vagy mondod?
- Mondom?
- Mért kérdezel minden mondatot? -kérdem fel vont szemöldökkel.
- Mért kell vissza kérdezned mindig?
- Mert ilyen vagyok. Esetleg kávét?
- Nem, köszi. Ilyenkor már nem iszok kávét.
- Még csak dél van.
- Igen, de nem iszok kávét.
- Ohh értem.
Majd aztán meki víz helyett egy pohár colat.
- Hogy-hogy be hívtál?
- Unatkozok itthon. Egyedül vagyok nem tudom mit csinaljak. Szóval, ha már itt vagy nem kell felhívnom teged, hogy gyere át házit írni. - le hoztam a cuccomat és fél óra alatt végeztünk a házi többi részével.
- Ugye, hogy nem is vagyok olyan szörnyű.
- Ez ha viccnek szántad akkor nálam hatástalan.
Ülök fel a konyhaszekrényre.
- Nem viccnek szántam. Csak tudnám, hogy miért nem kedvelsz.
- Nem arról van szó, hogy nem kedvellek.
- Hát akkor miről?
- Egy arrogáns segfej vagy.
- Nem is vagyok segfej. Helyesnek helyes vagyok nem? Ezt tagadhatnám de igaz.- érte kijelentésre meg forgattam a szemem. Ő elem állt és mellem támasztotta a kezet így már csak pár centire voltunk egymástól.
- Ez nálam hatás talan. - harapom be az alsó ajkam.
- Én is harapnám.- erre csak arrébb löktem vagyis akartam.
- Mit?- nem figyeltem, hogy mit kérdezek. Csak a szám beszélt és nem az agyamra hallgatott.
Elmerengtem gyönyörű kék szemében és észre se vettem, hogy ő közeledik felém, majd amikor az ajkaink között már csak egy leheletnyi volt valaki hirtelen be rontott a házba , Dylan meg arrébb ment.
- Li te vagy az?- szállok le a szekrényről.
- Igen, én. Itt van Dylan?
- Igen, itt vagyok.- megy ki a konyhából.
- Nézzünk meg egy filmet.
- Hát jó.
Elkezdtünk nézni egy filmet amire amúgy nem figyeltünk. Én kerültem középre és Dylan a kezemet végig simitotta úgy , hogy Liam ne vegye észre. Én erre rá néztem majd ő is rám.
Vissza néztem a filmre és ő meg meg fogta a kezemet.

- Na ez a film szar volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Na ez a film szar volt.-ül fel Liam Dylan meg elengedi a kezemet.
- Ja, szerintem is.
- Ti akartátok ezt nézni. Mi is volt a címe?
- Azt hiszem Boldogító igen vagy nem.- mondja Liam.
- Hát Li nem tudom mióta nézel ilyen filmeket. - ülök fel.
- Hát ööö...
- Azóta, hogy szakítottak vele.
- Kuss Dy.- csapja meg egy párnával.
Dylan meg vissza csapja mielőtt én bele keverednék fel állok és így nézem őket.
- Rosszabak vagytok mint a gyerekek.
- Mit mondtál? - néz rám Dylan.
- Rosszabbak vagytok mint a gyerekek.
- Arra gondolsz amire én?- néznek egymásra Liammel.
- Igen.
- Mire gondoltok?
- Majd meglátod.- fut oda hozzam Dylan, Liam meg csak nevet majd a medence felé visz. Amint oda értünk bele dobott.
- Nem tudok úszni.- kiabálok majd a mosoly le fagy az arcáról és be ugrik utánam. Amint be ugrott utánam le nyomtam a fejet a víz alá. Liam ki csattog és azt mondja.
- Meg szívatott, hogy nem tud úszni?
- Igen. Mondhatni. -mászok ki a vízből.
- Mégis hova mész?- húz vissza a vízbe.
- Ki szállni és meg száritkozni.
Majd meg csörren a telefonom.
- Ki kell szalonon csörög a telefonom. - majd el enged és ki szállok. Fel vettem .- Igen?
- Mikor tudunk talakozni? - kérdi apa.
- Mért akarnék én veled találkozni?
- Mert van egy ajándékom neked.
- Hol?- megyek arrébb.
- Ott ahol dolgozol ott jó?
- Mikor?
- Ma, három körül.
- Jól van. Ott leszek.
Majd le tette köszönés nélkül.
- Minden oke?- jön oda Liam.
- Persze, minden a legnagyobb rendben. De nekem most el kell mennem. Majd jövök.
- Hova mész?
- Fel a szobába. - majd be mentem és megszárítottam a hajam majd vissza le mentem.
Kettő óra van, ha most elindulok még oda érek a Pop,s-ba.
- Jessi hova mész?- húz vissza Liam.
- Csak Jackel találkozom és megbeszéljük a beosztásomat.
- Jól van.
- A kocsidat oda tudod adni? Előbb oda érek.
- Na és ha...
- Nem fog rendőr lenni.
- Biztos?
- Igen tuti.
- Akkor tessék.
- Köszönöm.- majd elvenném tőle a kulcsot de elhúzza.
- De...
- Na kezdődik.- mondom majd rá nézek.
- Ha a kicsikémnek valami baja lesz akkor...
- Igen, tudom...megölsz vagy ami a legrosszabb...nem adod oda többet a kocsit.
- Igen.
Elindultam majd amikor oda értem be mentem a Pop's-ba.
Amire oda értem apa már ott várt.
- Mit szeretnél? - ülök le mellé.
- Ezt oda adni.- teszi le a jogsimat elém.
- Ennyi?
- Meg még annyi, hogy ne higyj anyádnak el semmit. Remélem lesz annyi benne, hogy elmondja az igazat.
- Milyen igazat? Miről beszélsz?
- Majd meg tudod. -áll fel.
- De most mondd el hallod..- húzom vissza.
- Nem én vagyok az apád. - itt rá néztem és csak meglepetten néztem. A könnyeim elkezdtek folyni.
- Ezt most csak azért mondod mert...
- Nem, tegnap az anyád megkeresett és azt mondta nem én vagyok az apád.
- Akkor ha nem te vagy az apám akkor ki? - de erre már nem válaszolt hanem el ment.
Nem akartam el hinni amit mondott, ki rohantam a Pop's-ból és a kocsiba ültem be.
A könnyeim csak még jobban sírni kezdtem.
Majd elindultam ki fordultam a parkolóból és csak mentem. Haza akartam menni...de mit mondtam volna Liamnek?
Faggatna, hogy mi történt. Mégis mit mondtam volna? Bocs de nem vagyok a rendes testvéred?
Nem figyeltem az útra, egyre nehezebben tudtam figyelni.
Majd hirtelen valami a motor háztetőn csapódott és én meg a fejemet a kormányba vertem.
Egy éles sípolás ütötte meg a fülem. De rájöttem, hogy ez a fülem, a fulem sipol és faj a fejem, talán meg vérzik is.
Kiszálltam a kocsiból megnézni, hogy mi történt és akkor vettem észre, hogy egy srác a kocsi előtt fekszik.
Oda siettem hozzá és amikor meg fordítottam még jobban sírni kezdtem.
- Dylan... Dylan kérlek kell fel. - nehezen de kinyitja a szemét. - Ne aludj el. Gyere elviszlek a korhazba.
- Ne...- mondja gyengén.
- De muszáj mert bármi bajod lehet.
- Nem. Vigyék...Liamhez. Ő tudni fogja....hogy mit tegyünk. - mondja levegőért kapkodva. - Vigyél Liamhez.
- Jó.- majd fel segítettem kinyitottam a hátsó ajtót és beültettem. Lefeküdt mert ülni nem nagyon volt ereje. - Dylan én úgy sajnálom.-de mire hatra néztem addigra nem volt magánál.
Haza vezettem gyorsan és be jártam az udvarba a kapu be csukodott és szóltam Liamnek.
Ki jött majd segített be vinni. Valakit hívott miután az ágyamra rakta és a férfi pedig pár perc után ki is ért. Egy fél órát lehetett bent nála a doki talán, majd ki jött.
- Mindne rendben?
- Igen, nincs élet veszéjben.... Pár bordája repedt meg. Bekötöttem neki, de minden rendben van. A fején a vér az elállt.
Igazából magammal nem foglalkoztam a hajam pont takarta a fejemet ahol vérzett szóval szerencsére Liam nem vette észre.
- De Liam, ha ezt valaki...
- Nem tudja meg senki. Nyugodj meg.
- Rendben. Sziasztok.
- Szia.- köszön Liam én pedig be akartam menni a szobába. De nem enged be.-Mi történt?
- Majd később el mondom. Engedj be.- nézek rá könnyes szemmel.
- Mit tettél?
- Majd elmondom esküszöm csak kérlek had menjek be m, hogy tudjam jól van.
- Menj.- engedi el a kilincset majd be mentem. Leültem mellé a székre.
Dylan még aludt, nagyon sajnálom amit tettem vele.
- Jajj Dylan tudom, hogy most nem hallasz de én nagyon sajnálom. Nem akartalak elütni.
- Mindenkinek ezt mondod?
- Dylan?- nézek rá.-Jól vagy?
- Persze, nyugi jól vagyok.
- Hál istennek. -nyugszom meg.
- De azért nyugtass meg, hogy nem azért ütöttél el mert utálsz.
- Nem azért. Sajnálom.
- Akkor?
- Nem láttam az utat...és...
- De...-jön be Liam.
- Mi történt? - néz rám Liam.
- Találkoztam apával vagyis akkor meg azt hittem, hogy vele...vissza adta a jogosítványomat és mondta, hogy anya hazudik nekünk. Vagyis nekem...- gyűlik könny a szemembe.
- Ezt mire értette?
- Aztán meg kérdeztem, hogy mire gondol és azt mondta, hogy nem az ő lánya vagyok.
- Mi?- néz rám Liam.
- Azután be ültem az autóba és elindultam először nem akartam haza jönni, de aztán sírtam és a sírástól nem láttam az utat és valakit elütöttem, a motorháztetőn csapódott és én meg...kiszálltam a kocsiból és...oda mentem és láttam, hogy Dylan az aztán kórházba akartam vinni de mondta, hogy vigyem Liamhez.- Liam nem mondott semmit csak ki ment és mielőtt kiment bele vágott a falba. - Liam most meg hova mész?- nem válaszolt csak ment és mire én ki értem addigra ő az autóval ment el. Vissza mentem Dylanhez és leültem mellé vissza.
Aztán csak ültem és néztem nem tudtam mi legyen, vagy hogy mit mondhatnék.
- Mindne rendben?- kérdi Dylan.
- Azt hiszen igen.
- Milyen ott a fejed?
- Hmm?
- Ott piros, ugye az nem vér?
- Nem dehogy is.
- Mi történt amikor rá csapódtam a kocsira?
- Már elmondtam.
- Meg gondolom le fejelted a kormányt.
- Igen. - ül fel.
Elforditja a fejem el húzza a hajam onnan és hozzá nyúl a sebhez.
Halkan felszisszenek, majd elengedi.
- Adj valamit...- adok neki egy papír zsepit.- Hát ez nem lesz elég. - áll fel.
- Te nem állhatsz fel Dylan.
- Dehogy is nem.
- Dylan tényleg feküdj vissza.
- Miért aggódsz ennyire értem?
- Mert...
- Mert?
- Nem tudom.
- Hát jó. Na mutasd a fejed.-ül le velem szembe. Jodot tesz egy vattára és a fejemhez teszi. Itt is felszisszentem.
- Miért kedvelsz engem?
- Mi?
- Jól hallottad.
- Az igazat akarod hallani?
- Igen.
- Liam még annak idején pár éve mutatott rólad egy fotót.
- És?
- Már akkor megtetszettel nekem. Nagyon is. Most, hogy ide költöztetek mi meg sulit váltottunk vagyis én tok jól jött ki mert a te osztályokba kerültem be...
Meg fogja a vállamat és ahogy egymással szemben állunk ő neki tol az ajtónak és meg fogja a nyakam majd csókol.

 Meg fogja a vállamat és ahogy egymással szemben állunk ő neki tol az ajtónak és meg fogja a nyakam majd csókol

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Riverdale: Egy új kezdet ffWhere stories live. Discover now