17. Rész

171 5 0
                                    

***
Reggel fel keltem és úgy keltem fel, hogy végre lesz egy jó napom és elmondom Dylannek, hogy-hogy döntöttem.
Szóval fel öltöztem:

Majd le mentem és elindultam Dylanhez

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Majd le mentem és elindultam Dylanhez. Oylan fél kettő körül lehetett az idő .
Le parkoltam a ház előtt és be mentem. Amanda a ház vezetőnő ajtót nyitott és be engedett. Fel mentem a szobába és be nyitottam amikor ki nyílt az ajtó nem hittem a szememnek. Dylan és egy szőke hajú csaj voltak az ágyon és éppen szeretkeztek.
A szemem könnybe lábadt és éreztem ahogy a könnycsepp lefolyik az arcomon.
- Úristen....- mondom halkan.
- Bazd meg.- néz hátra Dylan.
Elindultam le és az ajtó felé vettem az irányt.
- Jessi kérlek várj.
- Hagyj békén!
- Ne haragudj.- fogja meg a kezem.
- Ne haragudjak azért mert meg csalsz? Ugye csak szivatsz?!
- Elragadtattam magam.
- Na ne észre se vettem. Nem érdekel és igaza volt Liamnek. Kár volt, hogy össze jöttem veled
- Sajnálom, többet ilyen nem lesz.
- Nem is. Mivel szakítok veled.
- Mi?
- Nekem ez így nem megy. Ide jöttem, hogy elmondjak egy jó hírt és ez fogad.
- Sajnálom.
- Hagyj békén.- majd elindultam ki és az autóm felé futottam.
Amint oda értem haza siettem és be mentem a házba. Ott már tényleg elfogott a sírás. Ülök le a kanapéra.
- Jessi jól vagy? Mi történt? -hallom meg Kat hangját.-Mit csinált az a hülye?
- Mentem hozza és...amikor fel értem a szobába akkor ok éppen...-nem tudtam tovább mondani.
- Ki fogom nyírni.
- Hagyd...nem akarok itt lenni csak el menni tőle jó messzire.
- Summernek meg ki tépem az összes száll haját.
- Summer?
- Igen. Egy szőke nagy melle csaj.
- Szőke haja volt igen, de szerencsére nem láttam a melleit.
- Szerintem ő volt az. Nyugi intézkedem.
- Tényleg nem kell.
- lyen nincs. Menj most meg az arcod, öltözz pizsibe és eszünk egy fagyit meg ki beszéljük a gondokat mit szólsz?
- Ez nem hangzik rosszul.
- Ugye..- majd fel álltam és fel mentem.

Kat szemszöge:

Amiutan Jessi fel ment csengettek. Fel keltem és kinyitottam az ajtót.
Hirtelen meg lepődtem, hogy ő mit keres itt.
- Jessi itthon van?
- Jé egy köcsög...hogy vagy kis kancsó?
- Szóval itt van. Beszélnem kell vele.
- Már nincs el is ment. Futni azt hiszem. De sírt szóval tuti te vagy az oka. Mit csináltál?
- Hát tudod igazából semmi rosszat esküszöm. Csak kiabáltam vele. Mért érzem azt hogy hazudsz? Végülis Liamnek is el mondhatod.... Vagy Jessi mondja el és akkor véged. Én nem fogom vissza tartani... Főleg ha nem tudom mit csináltál.
- Summer vissza jött és én....
- Tudom, hogy vissza jött...mi?
- Megcsaltam Jessit.- lábad könnybe a szeme.
- Meg ölöm azt a mocskos szukát. Ha már viszket neki nem bírja vissza fogni magát ahogy te sem.
- Kérlek had beszéljek vele.
- Várj egy kicsit. Ezt mint egy barát mondom. Most látni sem akar, de pár nap múlva keresd meg. És majd én el mondom Liamnek. Keresek egy olyan pillanatot amikor majd nem akar meg ölni. Te meg fogd vissza a botot mert le töröm.
- Jól van. Köszönöm. Tudod hogy őt mindennel jobban szeretem
- Gondolom különben nem könnyeznél.
- Nagyon elszurtam.
- Ja... Mert nem birtok magatoknak parancsolni. Főleg te.
- Már azóta megváltoztam.
- Én is. Össze jöttem a legjobb barátommal.
- Hár igen. Na de holnap találkozunk. Addigra el mondom Liamnek.

Riverdale: Egy új kezdet ffOnde histórias criam vida. Descubra agora