Két nappal később:
Éjjel nem igazán tudtam aludni így felkeltem és edzettem egy kicsit legalább nem gondolkodtam Dylanen és Summeren.
A legjobb dolog az egészben az-az, hogy kaptam egy levelet, felvettek az egyetemre és bár szeptemberben de kezdhetek.
Dylant ebben a két napban nem nagyon láttam az egyik felém azt mondja bárcsak oda jönne és azt mondaná amit hallani akarok, a másik felém azt mondja maradj távol tőle.... Summer be kavar ebbe az egészben, az egész kapcsolatunk amilyen boldogan indult olyan szomorúan zárult.
De ma megpróbálok nem Dylanre figyelni, Kat és Liam elvisznek egy nagyon klassz helyre ahogy ők elmondták, ,,ők is így mondták''.Írói szemszög:
Míg Jessica készülődik semmit nem sejt abból amit a bátya és a barátnője terveltek ki.
Kat össze pakolt ahogy Liam is, és várták Jessica elkészülését.Jessica Payne:
Amint elindultunk arra a helyre, még mindig nem mondták meg, hogy hova megyünk.
Az oda úton egy kicsit tudtam aludni amíg csak Liam és Kat neki nem álltak vitatkozni.
Amint oda értünk abban a pillanatban a szobámba mentem ami nagyon is tetszett...Elmentem ki a teraszra és megláttam a gyönyörű tájat amit hó borított. Nyilván azért mert a hegyekben vagyunk. Fantasztikus ez a hely, azt hiszem többet fogok ide járni. Nagyon tetszik.
Arra gondoltam mivel ilyen friss levegő van itt fent elmegyek futni. Felvettem a futó ruhám:Majd a fülhallgatót a fülembe dugtam és zenét kezdtem el hallgatni.
Az épületből ki érve lementem és elindultam futni. A friss levegő nagyon jót tett, a futás közben ki tisztult az elmém és rátaláltam egy kisebb kunyhóra is. A hegy légalján.