Reggel fel keltem és ismeretlen helyen ébredtem. Körbe néztem és meg láttam Dylant az ágyon.
Fel keltem és haza mentem.
Haza értem és fel mentem a szobámba. A szobámban viszont nem volt bevetve az ágyam. Azt hittem Jessi jött haza.
- Jessi te vagy az?
- Nem csak én.- jön ki Kat a fürdömből.
- Azt hittem Jessi jött haza.- ülök le az ágyra. Ő pedig velem szembe az ölébe bele ül.
- Nem csak én vagyok. Azt hittem hiányoztam.
- Persze, hogy hianyoztál csak Jessi nem tudom hova ment és féltem.
- Hát igazából Jessi már nagy lány tud magára vigyázni.
- Mi?
- Hát már nem kislány.
- Szóval nem kislány. Az lehet de ő a húgom és egyértelmű, hogy haragszom rá!- förmedek rá.
- Jól van. Akkor látom rám itt nincs szükség én el megyek. - kel fel rólam és fel öltözik majd elindul az ajtó felé majd el ment....***
El aludtam miután Kat elment és arra keltem fel, hogy valahonnan motor hang jön.
Pár óra elteltével Jessi is meg érkezett. Hallottam, hogy fel jár a felhajtón a motorral. Erre fel ugrottam ki másztam az ágyból és elindultam le....Jessi szemszöge:
Ahogy a motoron ültem csak mentem és nem tudtam, hogy merre megyek.
Aztán el jutottam egy helyre és oda le ültem. A telefonomat kikapcsolták még mielőtt ide értem mert tudom, hogy Liam és az én telefonom össze van kötve vagyis látja, hogy hol vagyok.
De egy idő után elsötétült minden.....,,Változtatnál ha el vennek tőled azt akit szeretsz? Meg változtatnál egy rossz embertől? Meg változol ha bántanak?
A multad sem több egy elfeledett valtozasnál. Változtatnál ha újra át élned a legszebb perceket?
Változtatnál ha újra a tied lenne az aki gyógyír a sebedre? Meg változtanál valaki más fájdalma miatt és akkor mit éreznél ha neked is fájdalmat okoznak?
Ha faj látni őt akkor biztos lehetsz benne, hogy fáj. De ha valami megváltoztat az biztos, hogy a szerelem.''- Hé Hercegnő ébresztő!!- hallom meg egy pasi hangját.
- Hagyd nem látod, hogy ki van ütve? Vajon Liam mennyit ad a kis pofijának?
- Liam nem fog neked adni értem semmit ugyanis nem vagyunk jóba.
- Ohh az egyetlen hugicaval nincs jóba?
- Nincs. Hol vagyok és ti kik vagytok?
- Itt vagy nálunk és mi pedig a bátyád ,,haverjai'' vagyunk.- mutat idéző jelet a kezével.
- Akkor én miért is vagyok neki fontos?
- Mert a kis húga vagy. - erre csak fel nevettem.
- Liam és én még csak szóba se állunk egymással.
- Hazudsz.
- Miért tenném?
- Mert....
- Na látod nekem van igazam. Semmi értelme, hogy itt őrizgettek.
- Igaza van. Liam és ő utaljak egymást nem fog érte fizetni.
- De ha már itt tartunk a bátyám mibe is keveredett bele?
- Drog ügyletei vannak. - itt vagy szemekkel néztem rájuk. - Ja árulta de a pénzt nem adta le a főnöknek.
- Ohh értem. Szóval el engedtek?
- Majd holnap előbb nem.- mennek ki a helyiségből.
- Hé most engem itt hagytuk jaja és üdítő nélkül?
- Lehet. - majd ki mentek.
Egyedül maradtam egy elég sötét és büdös helyen talán nem kellett volna kikapcsolnom a telefonomat.
***
Pár órával később valaki ismét vissza jött.
- Szóval te vagy Payne húga.
- Ja valami olyasmi és te meg?
- Egy pasas akit nem akarsz meg ismerni.
- Na és ha mégis?
- Kétlem.
- De ha te tudod a nevemet akkor én mért ne tudhatnám a tiedet?
- Zayn...- jön közelebb.
- Szóval Zayn....mi a francot keresek itt?- nézek fel rá ugyanis egy székre ültettek meg kötözve.
- Idővel rá jössz...
- Főnök most mi legyen vele?- jön be a kettő csicskása.
- Engedjétek el. Úgyse talál vissza a házhoz.
- Várj mi?!- nézek rá.
- Oda vigyétek vissza ahol voltam. Legalább onnan haza is tudnék menni.
- Majd holnap reggel. Ma már tele van zsaruval az egész környék.
Szóval a zsaruktól félnek. De viszont ami le sokkolt az az, hogy Liam és a drog? Ezt el se hiszem.
Talán olyan hajnali négy körül lehet az idő szóval hamarosan haza engednek már szerencsére.
Vissza jött az a magas fekete hajú srác.
- A fiúk vissza visznek Ida ahol voltál, de ahhoz egy valami szükséges még.
- Mégis mi?- áll mögém majd az orromhoz tesz valamit. Először a fejemet próbáltam lefordítani de nem tudtam. Nem tudtam küzdeni vele és csak egyre sötétebb lett.- Még úgyis találkozunk. Mondd meg Liamnek és annak a haverjának, hogy még keresem őket.- súgja a fülembe és elsőt eredett minden.
Amikor magamhoz tértem ugyan azon a padon voltam ahova meg tegnap mentem.
Rá ültem a motorra és haza mentem.
Talán négy óra körül lehet. Amint haza értem fel mentem a lépcsőn, de Liam már mérges tekintettel nézett rám.
- Hol a fenébe voltál?! Meg beszéltük, hogy nem fogod kikapcsolni a telefonodat!
- Máshogy alakult.
- Mivan?! Hol voltál?
- Kérdezd a drogos kis barataidat, hogy hova vittek. Neked jobban kéne tudni, hogy miről van szó. El se hiszem a bátyám drogozik. Az éneklést is azért hagytad abba!? Vagy onnan inkább ezért rúgtak ki?
- Milyen drogos ügyek?
- Jól tudod azt te is.
- Nem.
- Ne játszd a hülyét Liam, nem áll jól. Mióta drogozol? De ami a legfontosabb mennyivel tartozol Zaynek?
- Zayn?
- Igen.
- Zayn Malik?
- Gondolom.
- Jajj ne.
- Ez mit jelent?
- Semmit, mindegy is. Nem drogozok és nem tartozók nekik. Ne hidd el amit ő mondd. Nagyon veszélyes egy ember. Nagyon sok rossz dolgot tett már. Szinte mindenki ismeri.
Ki kerültem Liamet és fel mentem a szobámba.
Rá kerestem Zayn Malikra a neten.
Persze, hogy ismerik ő is tagja volt Liam bandájának.
Tudtam, hogy ismerős valahonnan. Miután le csuktam a gépet. El mentem lezuhanyozni és utána aludni.
Arra keltem fel, hogy valaki simogatja a hajam és beszél hozzám de először meg nem nyitottam ki a szemem.
- Már azt hittem, hogy el tűntél. Nem is tudom mit kezdenék nélküled ha egyszer itt hagynál. Szeretlek.
- Én is téged.
- Te fent vagy?- fordulok felé.
- Pár perce igen.
- Komolyan gondoltam amit mondtam.
- Igen tudom. Liam csak úgy be engedett?
- Igen. Aztán el ment azt mondta meg keresi Zaynt.
- Várjunk te is ismered?
- Persze régen így hárman voltunk nagyon jó haverok.
- Mi? - esik le mit mondott Zayn.
- Haverok voltunk. Miért?
- Te is bent vagy a drog üzletbe igaz? - rám néz és le dermed mintha azt mondaná a szemével, hogy erről meg honnan tudok.- Remek.
- Nem vagyok bent semmilyen üzletben. Apám üzleten kívül, de abba Liam is benne van.
- Miért hazudtok mind a ketten?
- Nem hazudunk.
- Azt mondtad szeretsz ugye?
- Igen.
- Akkor mondd el az igazat.
- De z az igazság.
- Szóval nem is szeretsz igazán.
Erre nem mondott semmit.
- Tudod mit... most inkább jobb ha elmész. Majd hívlak.
- Liam azt mondta maradjak itt veled.
- Nem vagyok már kisbaba akire vigyázni kell. Menj el majd hívlak.
- Jó. - áll de az ágyról és le hajol, hogy meg csókoljon de el fordítom a fejem.- Én tényleg szeretlek. Szia.- majd ki megy a szobából.
Senki nem mondd semmit se ő se Liam miért jó nekik az, hogy hazudnak állandóan.
Ez már egyre idegesítőbb. Egyszerűbb lenne ha hagynám a témát de nem megy. Arról a két emberről van szó akiket szeretek. Nem akarom, hogy bajuk legyen.
- Jessica itthon vagy?- hallom meg anyu hangját.
- Igen.- megyek le az emeletről.
- Szia.- köszön John.
- Anya én nem...- szakít félbe.
- Semmi baj meg értem, hogy ki borultál én is ezt tettem volna. - mondja majd rám mosolyog.
- John vagyok mint azt már tudod. Ezek szerint én vagyok az apád.
- Ohh...na és azt hiszed, hogy ennyi elég?
- Igen?- nézek rá.- Nem? Nem...nem...
- Jessica én és John arra gondoltunk, hogy mi lenne ha össze költöznénk azért, hogy jobban megismerjék el egymást?
- Nem is tudom.
- Át gondolhatod nem muszáj egyből válaszolnod. - mondja John.
- Oké.
- Mit szólnátok hozzá ha én most el mennék be vásárolni és ti addig beszélnétek....
- Jó.- mondja John. Majd anya lement. - Szóval mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
- Hú, hát...először az tuti, hogy felnőtt.
- De nem pincér a Pop's-ban.
- Nem. Az csak munka, hogy ne itthon unatkozzak.
- Na és mit szólnál hozza ha a cégemben kapnál egy munkát?
- Mi a foglalkozásod?
- Magánnyomozó vagyok. De van egy cégem ami igazából nem ezzel kapcsolatos.
- Hanem?
- Ott házak terveznek.
- Szóval mérnök vagy?
- Igen.
- Szuper, én is ilyenben gondolkodtam.
- Na ez nem is lenne rossz. Mert majd akkor te át vehetnék a céget. Meg esetleg majd a férjed.
- Férj? Nem inkább nem.
- Na és ki az a srác aki a háttér képed?
- Honnan....
- Magánnyomozó vagyok emlékszel?
- Ja hát igen tényleg. Dylan Mood a neve.
- Értem.
- Most utána M fogsz nézni igaz?
- Lehet.
Anya nem sokkal később vissza jött és be ment a konyhába mi meg Johnnal beszéltünk és kiderült, hogy nem is olyan paraszt mint aminek hittem.....