Finale son iki bölüm~Jisoo'dan
Jin ile oturup romantik bir film izlerken kapı çaldı. Jin kapıyı açtığında içeri Jenmin ve Liskook çifti girdi.
-Hoşgeldiniz. Rose nerde?
Lisa gelişigüzel bir şekilde karşımdaki koltuğa yayılarak cevap verdi.
LS: Evde kalmak istediğini söyledi.
Yoongi ile yaşadıkları sebebiyle Rose'a buraya gelmediği için kızamazdım.
JM: Aslında bilmeniz gereken şeyler var.
Ne anlatacaklarını biliyordum aslında. Onların bizim gibi olduklarını ve G-Dragon'un Jennie'yi düşündüğü için bizi bu işten uzak tuttuğunu da biliyordum.
Hepsini Jin anlatmıştı. Hatta boşu boşuna Yoongi'ye kızgınlardı. Sebebini bu akşam Jin'den öğrenmiştim.
Rose'a söylemek için yarını bekliyordum ki Rose ile birlikte herkes öğrenmeliydi ki ben ağzımı kapalı tutamamıştım.
JS: Aslında ne anlatacağını ben biliyorum Jimin. Sizinle başka bir şey konuşacağım.
Jennie bıkkınlıkla nefesini verdi fazlasıyla solgun ve yorgun görünüyordu.
JN: Unnie artık anlat Çünkü bir an önce yatağıma kavuşmak istiyorum.
Başımı salladım.
JS: Önce Jimin derdini anlatsın. Eminim ki sizde anlayışla karşılayacaksınız.
JK: Aslında ilk başlarda yani sizin ilk bizimle tanıştığınız zaman bizim imkansız olduğumuzu biliyorduk.
Jimin devam etti.
JM: Bunun sebebide sizi normal biri olarak sanmamızdı. Biz de sizler gibiyiz.
Jennie ile Lisa kaşlarını çatmış bir şekilde dinliyorlardı.
JN: Aslında biz de sizden bu yüzden uzak duruyorduk. Bizim de aynı sebepten.
LS: Neyse çokta önemli değil. Şu an beraber miyiz? Beraberiz. Mutlu muyuz? Oldukça. Bence sorun yok.
Tam da Lisa'dan beklediğim bir cevap. Bu kızın zekiliği de aynı ben.
JN: Lisa'ya katılıyorum. Hatta daha iyi oldu bunu bilmemiz. Jisoo unnie senin anlatacağın başka konu neydi?
Bir an anlatıp anlatmamakla kararsız kalsamda Jin kendiliğinden anlatmaya başladı.
J: Konu Yoongi ile Rose.
Jennie sinirle ayağa kalktı.
JN: Bu konuyu bence girmeden kapatalım. Çünkü bu konu beni fazlasıyla geriyor.
Ayaklanan Jennie'yi Jimin durdurdu.
JM: Bence bunu dinlemelisin.
Jennie oturunca Jin anlatmaya devam etti.
J: Yoongi tamamen suçsuz. Yaptığı tek şey canından da çok sevdiği Rose'u korumak.
JN: saçmalık! Rose ağlarken ona biz destek olduk. Yoongi'nin ne yaptığını anlatmama gerek yok herhalde.
LS: Jennie unnieme sonuna kadar katılıyorum.
Jin sözünün kesilmesini hiç sevmezdi ve kızlar sözünü kesmişti.
J: Sözümü kesmeyin. Yoongi her zaman Rose'un yanındaydı. Sadece siz fark etmiyordunuz. Siz düşmanınız tarafından tehdit edilmek ister miydiniz? Özellikle kanser anneniz düşmanınızın hastanesinde tedavi görürken?