Ama ben bu kişiyi tanımıyorum ki. Kolundaki dövme ilgimi çekti çünkü aynı dövme ikimizde de vardı. Bu ne demek oluyordu? Kolumuzdaki dövme silinmeye başlamıştı imizin de .
"Hey, kimsin sen?"
"Ben Jongin ama Kai de."
"Kolundaki dövmeyi açıkla."
Yüzündeki hafif yaralar dikkatimi çekti. Sormadım bunlar nasıl oluştu diye. Tek düşündüğüm dövmeydi. Bu dövme Lisa'da, Rose'de, Jisoo'da ve bende vardı sadece. Bu kendi aramızdaki bir anlaşma stiliydi. Birimizin başına bir şey gelse dövme sızlardı. Tıpkı Lisa'yı o halde gödüğümde olduğu gibi. Kem küm ediyordu belli ki konuşmamak için zaman topluyordu.
"Bak kai! Bu sadece 4 kızın arasındaki bağı gösteriyor ama sen de de olmasının açıklamasını istiyorum."
"Bunu sonra anlatsam olur mu? Nasıl olsa tekrar karşılaşacağız."
"Tekrar karşılaşacağımızı nerden biliyorsun? Belki bir daha seni göremeyeceğim?"
"Bundan emin olabilirsin ve sana sarılabilir miyim?"
"Neden bana sarılacak mışsın?Ben seni tanımıyorum."
"Yakında beni çok iyi tanıyacaksın. Lütfen Jennie sana sarılmama izin ver! Buna gerçekten çok ihtiyacım var."
"Adımı nerden biliyorsun?"
"Çok şey bilmek istiyorsun Jen."
Jen mi? Bu lakabı bana ailem takmıştı ve sadece onlar söylerdi. Bunu nerden biliyordu? Bu çocuğu gerçekten çok merak ettim. Ama bana dolu gözlerle bakıyordu ve ben bu tanımadığım çocuğa sarılacaktım."
"Aishh!"
Deyip sarıldım. Kollarında güveni hissediyordum sebepsiz yere. Sarılmamızı Jimin'in sesi böldü.
"Sarılmanız bittiyse Jennie artık evinize gitmeniz gerekiyor. Gitmemiz lazım, hadi."
"Sen Angelina'nın yanına git, çünkü beni Kai bırakacak. Dimi Kai?"
Kai'ye ölümcül bakışalarımı yolluyordum.
"Evet, Jennie'yi eve ben bırakacağım. Sen git!"
"Jennie'yi ben götürücem, bu bana söylendi."
"Kız arkadaşımı eve ben bırakıcam sen de kız arkadaşınla ilgilen."
"Kız arkadaşım?"
"Sakatsın galiba kız arkadaşımı evine ben bırakıcam, sen de kız arkadaşının yanına."
"Bak Kai misin nesin? Jennie bana emanet. Ben emanete hıyanet etmem."
Ona emanetmişim hıh! Bunları sorumlusu zaten sensin.
"Başıma bugün ne geldiyse senin bu planın yüzünden geldi zaten. Bir de bana gelipte bana emanetsin diyemezsin anladın mı?"
"Sen neyden bahsediyorsun? Senin için ne kadar endişelendim haberin var mı?"
"Neyse Kai. Benim Jimin'e anlatmam gereken olaylar var, bir daha ki sefere görüşmek üzere."
"Görüşürüz."
Jimin'in arabasına doğru yürüyorduk, ön koltuğa kurulmuş bir adet Angelina görmüştüm, bu benim sinirlenmeme sebep oluyordu. Güzel, Angelina'yı ifşalamak için iyi bir fırsattı.
"Ya sevgilim nerde kaldın? Jennie senin Jimin'in yanında ne işin var?"
"Angelina! Kapat o çeneni ve arka koltuğa geç. Jennie ile konuşacaklarımız var."
Angelina korkmuştu çünkü Jimin'in beni sevdiğini gayet iyi biliyordu ve bunu göze almayı istemiyordu.
"Jimin neden şimdi ben arka plandayım ha?"
"Öyle olması gerekiyor. Şimdi de dediğimi yapıyorsun!"
Angelina sinirli bir şekilde arkaya geçti. Ben de galibiyette ön koltuğa oturdum.
"Anlat Jennie! Bu olayda beni suçlamanın sebebi ne ha?"
Angelina hemen lafa atladı.
"Ne olmasını bekliyorsun ki Jimin? Senden vicdan azabı çekmeni istiyor o kadar. Bir nevi intikam."
"Angelina sana fikrini sorduğumu hatırlamıyorum! Şimdi yol boyu o çeneni kapat ve bir daha lafımı bölme!"
Ne değişti de Angelina'ya böyle davranıyordu acaba?
"Jennie devam edebilirsin."
"Okulda bir çocuk yanıma geldi. Lisa kaçırıldı dedi. Bende endişelendim ve okuldan çıktım. Bilinmeyen biri mesaj attı. Lisa'nın kanlı bir fotoğrafı vardı. Fotoğraftan nerde olduklarını anladım. Hemen gittim. Lisa'yı dövmüşlerdi. Etrafıma baktığımda Angelina geldi ve bir grup insan. Aralarında 1 tane adam vardı. Angelina bana gelip sence numaranı nerden buldum ? Dedi. O zaman Bilinmeyenin Angelina olduğunu anladım. Angelina da numaramı senin verdiğini , bunların senin planladığını ve benim ölmemi istediğini söyledi. Ben o zaman çok sinirlenmiştim. Senin yüzünü bile görmek istemiyordum. Angelina aralarında bulundurduğu adamdan bana tecavüz etmesini istedi. Beni Kai kurtardı. Sonra da sen geldin zaten."
"Sana neden inanayım?"
"Asıl sen! Bunları neden planladın? Neden? Bu kadar mı alçaldın ha?"
"Ben bunları planlamadım. Sen bizi kıskandığın için Angelina'ya çamur atıyorsun."
"Sizi neden kıskanayım ha? Başından beri seni sevmeyen senden uzak duran, seni tersleyen bendim."
Beni sinirlendirmişti. Angelinaya çamur atmak için yaptığımı sanıyor. Ben de bunların onun planladığını düşünüyorum.
"Al şu telefonu izle o zaman!"
Evet, Lisa Aşkım o haldeyken bile onları videoya çekmiş.
"Ne oldu Jimin? Gerçekler zoruna mı gitti? Niye planladın ha? Hatta ben arabadan inmek istiyorum. Ben niye beni öldürmek isteyen bir kişinin arabasında duruyorum ki? Bu çok saçma şimdi arabayı durdur."
"Bak sana yemin ederim ki ben böyle bir şey yapmadım. Ha bu arada inmesi gereken kişi sen değilsin. Angelina in arabadan!"
"Nasıl ya?"
"İn arabadan dedim sana!"
"Jimin o senin sevgilin. Ben ise senin hiçbir şeyinim. Oldukça nefret beslediğin biriyim. Onun inmesi değil benim inmem gereki..."
"Jennie! Ne olur bir kere de sözümü dinle ya bir kerede. Angelina sen mi inersin arabadan yoksa ben mi zorla indireyim?!"
Angelina arabadan inmişti ardından Jimin bağırdı arkasından.
"BU ARADA İLİŞKİMİZ BİTTİ!"
Mutlu muyum? Bilmiyorum. Ruh halim bozuk plakta dönüp duran bir şarkı gibi. Ardından bana döndü ve
"İçinde kaybolduğum o güzel kahverengi gözlere bakmayı özlemişim."
11. BÖLÜM BİTTİ!
Nasıldı beğendiniz mi?
Jenmin başlıyor ha?
Kai sizce Jennie'yi nerden tanıyor?
Dövme olayı sizce ne?
Oy ve yorum yapmayı unutmuyoruz.ÖPÜLDÜNÜZ!...😘😘😘
Kelime sayısı:790