Yoongi'den
Rose ye fotoğrafların hesabını soracaktım ancak işler tamamen tersine dönmüştü. Telefonum çaldığı için Rose yi içerde bırakıp boş bir odaya daldım.
Arayan kişi bilinmeyendi. Kim olabileceğini düşünürken telefonu açtım.
-Alo!
Birkaç kere daha seslenmiştim ancak karşı hattan sadece cızzz sesi geliyordu.
Telefonu kapattım, sinirlenmiştim çünkü ben Min Yoongi namı değer Swag Sugaya oyun oynamışlardı.
Telefonumu kapatıp aşağıya inecektim ki gelen mesajla durdum.
Bilinmeyen;
-Bir neden bulup o evden çık. Ardından da *konum* buraya gel. Eğer gelmezsen hiç düşünmeden Roseyi öldürürüm.Beni Rose ile tehdit etmişti, kimdi bu? O konuma gidecektim, Rose ye bir şey yapacaklar korkusuna değil, her kimse onu beni tehdit ettiği için öldüresiye dövmek için gidecektim.
Aşağıya indiğimde Rose koltukta oturmuş telefonuyla ilgileniyordu. Masumluğu beni kendisine tekrar aşık ettirirken ona zarar gelecek düşüncesi gerilmeme sebep olmuştu.
-Rose.
Başını telefonundan kaldırıp gülümsedi.
-Efendim Yoongi?
Bir neden bulmalıydım. Şimdi ben ve Jungkook evdeydik yani onları kullanamazdım. Ama Taeyi kullanabilirdim.
-Şey Tae dans ederken ayak bileğini incitmiş de yanına gideceğim. Senin için bir sorun olur mu?
Başını iki yana sallayınca gülümsemiştim. Bilinmeyen numarayı kafama takmıştım, beni sevgilimle tehdit etme gücünü kendinde bulan bu baba yiğidi merak etmiştim doğrusu.
-Ben de gelsem. Hemen hazırlanıp geliyorum. Bekle beni.
Panikle Rose nin gitmesini engelledim, bir yalan uydurmalıydım.
-Ihm Şey Tae yalnız benim gelmemi istemiş, diğerleri de gelmedi zaten. Hem hemen dönücem ben.
Rose bıkkınlıkla omuzlarını düşürdü ve koltuğa geri oturdu.
-Tamam öyleyse. Sen gittikten sonra ben Wendy ile buluşayım bari.
Benim için bir sakıncası olmadığı için onaylamıştım. Ayakkabılarımı giyip hızla evden çıktım. Konum o kadar da uzak değildi. Yani 5-10 dakikaya orda olurdum.
Banka oturdum ve beklemeye başladım. Gelen kişi ile sinir sistemim alt üst olmuştu. Bu adamın burda ne işi vardı?
Rose'den
Yoongi çıktığında Wendy aradım. Kızlarla çoktandır görüşemiyorduk ve onları gerçekten çok özledim.
Jennie unniem eve gelmişti ama gözleri kıpkırmızıydı. Yoksa Jimin ile kavga falan mı ettiler?
-Unnie. Neden gözlerin kızarık?
Jennie unniem gülümseyerek bana baktığında ben de ona gülümsedim.
-Enişten eşek şakası yaptı da.
Gülümsemem artmıştı, Jennie unnieme kızlarla buluşacağımızı söylemeliydim.
-Unnie, Wendy ve kızlarla buluşacağız.
Jennie unnie gözlerini mutlulukla açtığında kahkaha attım, çok tatlı gözüküyordu.