Gözlerim iyice açılmıştı, bunu gören Jimin ne düşündüğümü anlayıp gülümsemişti.
-İç çamaşırlarını beğendim güzelim.
Ah burası çok sıcak olmaya başladı. APTAL Jimin! APTAL BEN! Niye o kadar içersin ki?!
-GİT BURDAN APTAL.
-Hemen kızma ya. Üstünü tabii ki ben değiştirmedim yani isterdim ama Lisa dan yediğim tokatla elimi dahi yaklaştıramadım.
İçime su serpildi resmen, Lisa yı öpücem hatırlatın bana.
-Ee?
-Ne Ee?
-Çıksana odamdan salak, öküz ,hayvan.
Gülerek odadan gitti. Telefonumu elime aldığımda bildirimlere baktım. Kai den mesaj vardı.
Kai:
Jennie. Rahatsız etmiyorumdur inşallah. Ben bugün müsaitsen seninle ****kafede buluşalım mı? Bir şeyler içeriz.Ne diyecektim şimdi? Jimin kesinlikle bunu yanlış anlardı ama ben yine de gidecektim. Sonuçta sadece bir kahve içecektik. Jimin gibi... Ah neyse. Evet onu affetmiş olabilirim ama o yaşadıklarımı asla unutmayacaktım.
Me:
Tabii ki. Ne zaman buluşalım?Mesajı atar atmaz geri cevap vermişti. Ben ise cool görünmek için instagram da bir iki dakika geçtikten sonra mesaj attım. Mesajını beklemiyorum misali. Ah ne diyorum ben?
Kai:
Saat 16.30 da buluşalım. Bu arada seni seviyorum Jennie.Ne yazacaktım şimdi? Ne yapacağımı da bilmiyorum.
-Ne bakıyorsun telefonuna far görmüş tavşan gibi?
-J-jimin?
-Versene sen şu telefonu!
Vermemekte dirensem kesinlikle işleri yokuşa sürerdim. Telefonumu eline verdim.
-Onunla cidden buluşucak mısın?
-Evet!
-SENİ SEVİYORUM NE DEMEK LAN!
-Ne o Jimin? Bağırmayı kes. Ayrıca Kai ye gerçekten değer veriyorum. Hem hatırlatırım. Büyüyü yapmasaydın şu an onunla sevgili olacaktım.
-Vur Yüzüme Vur! O zaman ben çıkayım aradan siz sevgili olun...!
Ne diyor gene bu ya? İlişkimiz hep böyle mi olcak bizim? Yoruldum...
-Gitmek istersen gidebilirsin. Seni zorla tutan yok. Eğer seni sevmeseydim şu an ah herneyse kime ne anlatıyorum ki ben.
-Şey ben özür dilerim. Bencilce davrandım.
-Aşağıya inelim.
Ah Kaiye cevap vermeyi unuttum.
Me:
Sana seni seviyorum diyemicem üzgünüm... ama ben sana gerçekten değer veriyorum.Cidden bu çocuk telefonun başında mı sürekli? Aptal mısın Jennie? Jimin sana mesaj atsa hemen cevap verirsen o da öyle.