,,Kde všichni jsou?‘‘ nechápavě se mě Vicky zeptala, byla tak nedočkavá ,že jí nedošlo kolik je.
,,Je půl osmé v pátek ráno Vicky, to jenom my tu můžeme být takto brzo.‘‘ se smíchem jsem odpověděla Vicky. Bez dalších dotazů se hnala ke dveřím, zaklepala a čekala na vyzvání Johna – našeho tatera.
,,Vstupte!‘‘ ozvalo se za dveřmi a Vicky nedočkavě vrazila dovnitř a já těsně za ní. John zrovna tetoval což jsem nečekala. V tuto dobu tu má obvykle jenom nás nebo ještě spí na gauči v čekárně.
,,Holky, vydržte jen něco doděláme. Toto je Yuri, můj dlouholetý zákazník.‘‘ s úsměvem nás John rychle představil. Vicky do mě nenápadně šťouchla loktem a očima ukázala směr k čekárně. Naznačila tím ,abych šla za ní.
,,Dobře, počkáme zatím venku.‘‘ odpověděla nervózně Victorie. Co s ní je? Obvykle se kouká jak John tetuje.
,,Viděla jsi ho? Ty svaly? Ty oči? Ten úsměv?‘‘ už mě to došlo. Vicky se rozplývala nad tím známým od Johna. To je zvláštní. Obvykle s kluků nevšímá.
,,Čeho si ty nevšimneš.‘‘ jak jsem to dořekla ,tak jsem se zazubila a vyplázla na Vicky jazyk. Té se objevil úsměv od ucha k uchu což jsem nečekala.
,,Rychle, jdeme zpátky.‘‘ Vicky se valila zpátky a já jsem si šla do automatu pro čokoládu a sedla jsem si na Johnův oblíbený gauč. Zamilovaná Vicky, to zas dopadne..
Z pohledu Vicky.
,,To bylo rychlý.‘‘ řekl John hned jak jsem se objevila mezi dveřmi. Jen jsem se usmála a sedla si naproti Yurimu. John mu právě dodělával ostatný drát na levé ruce. Na neuvěřitelné svalnaté ruce. Seděl naproti mně bez trička a sjížděl mě pohledem. Cítila jsem se jak se pomalu začínám červenat. Byl vážně nádherný.
,,Johne, jakto že si se nepochlubil ,tak pěknou kamarádkou?‘‘ promluvil a poté na mě mrkl. John se zasmál a pokračoval v práci. ,,Já jsem Yuri.‘‘ podal mi pravou ruku s náznakem potřesu.
,,J.já jsem Victorie.‘‘ zakoktala jsem a stiskla mu ruku. Oproti mé byla vážně obrovská. V momentě kdy se naše ruce stiskly jsem ucítila tu sílu a to mě nemusel ani zmáčknout. Po chvilce se naše ruce bohužel zase odloučily a on pokračoval v pozorování mé maličkosti.
,,Ostnatý drát?‘‘ přerušila jsem trapné ticho a zeptala se Yuriho na jeho tetování.
,,Jestli mi dáš telefonní číslo, můžu ti vysvětlit smysl všech mých kérek.‘‘odpověděl a usmál se. Jeho zářivě bílé zuby mě uchvátily natolik ,že jsem jen zalapala po dechu a začala diktovat číslo. Yuri si vytáhl s kapsy mobil a začal psát.
,,A tvé číslo?‘‘ koketně jsem dodala. Bez odpovědi začal něco na mobilu psát a já si připadala trochu trapně. Po chvilce mě zabrněla kapsa a Yuri se usmál. Vytáhla jsem mobil a přečetla si SMS.
Smím tě pozvat někam na drink? –Yuri.
Usmála jsem se od ucha k uchu což Yuri asi zpozoroval ,protože se usmál také. Tázavě se na mě podíval a já kývla. Ano, opravdu jsem se nezmohla na nic víc, jen kývnutí. Po chvíli se na nás Johny podíval a začal se smát.
,,Jestli s myslíte ,že nevidím jak pohledy koketujete ,tak jste na omylu.‘‘ zasmál se a v spravil si brýle.
,,Drž hubu a pokračuj.‘‘ nervně odpověděl Yuri a zamrkal na mě. Já se jen usmála.
,,Jdu se podívat co dělá Jamie.‘‘ řekla jsem a šla do čekárny. Jamie seděla na gauč a četla si.
,,Tak povídej.‘‘ aniž by zvedla oč od knihy věděla přesně proč jsem došla.
,,Pozval mě rande!‘‘ potichu ,ale živě jsem řekla a poté jsem začala poskakovat radostí. Než stačila Jamie něco říct už jsem seděla naproti Yurimu zkoumala jeho tetování. Každá kérka byla originální ,nikdy jsem ty symboly neviděla. Po chvilce jsem uviděla ,že má na prsou docela čerstvou jizvu. Nejméně 8 stehů.
,,Koukáš na to?‘‘ asi si toho všiml a pravou rukou ukázal na svou jizvu.
,,Promiň já..‘‘ bylo mi to trapné. Známe se sotva hodinu a už ho tady očumuju.
,,To je v pohodě. Je stará necelé 3 týdny.Šel jsem zrovna po ulici a nějaká skupinka kluků mlátila jednoho o dost mladšího chlapce ,kterému jen pomalu stékaly kapky slz po tváři, nemohl jsem se na to jen tak koukat ,tak jsem se do toho vložil. Jeden měl nůž a já ho neviděl ,ale myslím ,že toho do dnes lituje. Hned po tom co se mě tím nožem dotknul on i jeho kamarádičkové se nejméně půl roku nepodívají na žádný kontejner.Jistě chápeš.‘‘ se smíchem dokončil svůj příběh.
,,Pááni.‘‘ nevěděla jsem co na to říct. Dojalo mě to. Normálně se tady tito tipy mužů o druhé nestarají ,ale Yuri je jiný. Je báječný. Nevím jak to udělal ,ale jsem z něj totálně vedle. Jeho smysl pro humor, jeho charakter nebo jeho oči. Je prostě dokonalý.
,,Tak ty Bivoji. Můžeš se podívat.‘‘ promluvil Johny na Yuriho a zasmál se.
,,Dobrá práce Bro, jako vždy.‘‘ pochválil ho a já jsem vstala a šla se podívat blíž. Když Yuri viděl jak obdivuju jeho novou kérku usmál se a zvednul ruku abych lépe viděla.
,,Je fakt dobrá.‘‘ s jasem v očích jsem pochválila Johnovu práci. Yuri se postavil a tím se mě vyskytl pohled na celou jeho krásu. Je to chlap nebo skála? Ty jeho svaly jsou obří a to se mě líbí. Yuri hned poznal jak si ho prohlížím.
,,Chceš si sáhnout?‘‘ s úsměvem zatnul ruku a ohnul se ke mně. Natáhla jsem dlaň a šáhla si na jeho vypracované tělo. Nikoho s takovými svaly jsem ještě nepotkala.
,,Wow! Je to skvělé!‘‘ s úsměvem jsem ho pochválila.
,,Ne ,tak jako ty.‘‘ podíval se mi do očí a vyslovil tu úžasnou větu. Cítila jsem jak rudnu. To bylo to nejhezčí co jsem za poslední roky slyšela. Je báječný.