Part 23.

15 1 0
                                    

Z pohledu Victorie.

Probudila jsem se v Yuriho posteli ,ale něco tu bylo jinak. Kde je Yuri? Opřela jsem se o lokty a pomalu vstřebávala to odporné světlo. Koukla jsem se na mobil ,abych zjistila kolik je. Měla jsem 5 změškaných hovorů od Jennifer. Divím se ,že nemá kocovinu, ráno je na tom vždycky blbě když se opijet tolik co včera. Cože? Zařvalo mé podvědoví ,když jsem zjistila ,že jsou 4 hodiny odpoledne. Nikdy jsem ,tak dlouho nespala. Prohrábla jsem si vlasy a vstala z postele. Samozřejmě jem  hned tleskla ,protože to světlo blo vážně dost dobrý. Chcu to do svého pokoje. Vlastně když jsme tak u toho co bych chtěla do pokoje, chci ta i Yuriho. Vím ,že je to trošku divné ,ale prostě chci. Matně si vybavuju jak jsem vedle něho usínala. Jakjsem mu ležela na hrudi a cítila tu úžasnou vůni. Měla jsem na sobě Yuriho tričko. Dobře, to triko mu už nevrátím. Zasmála jsem se nad svou myšlenkou. Zajímalo by mě kde je tu koupelna, v tak velkém domě musí mít určitě každý pokoj minimálně jednu. Rozhlédla jsem se po pokoji a vedle skříně byli dveře. Rychle jsem šla k nim a otevřela je, samozřejmě ,že tam koupelna byla. Vklouzla jsem dovnitř a uvuděla se v zrcadle. Panebože! Zařvalo mé podvědomí. Měla jsem rozmazanou řasenku a naprosto rozcuchané vlasy. Dobře, toto není dobré. Žehličku mám doma a kartáč taky. Rychle jsem prohlížela šuplíky a snažila se najít aspoň hřeben. Bingo! Pomalu jsem si začala rozčesávat vlasy. Až jsem byla hotová ,tak jsem automaticky šáhla po kartáčku co měl Yuri položený vedle umyvadla. Je mě jedno ,že není můj. Ta pachuť je fakt strašná. Rychle jsem si vyčistila zuby a šla dolů. Po celém domě se ozývala hlasitá hudba spolu se smíchem. O co jsem přišla?

,,Konečně ses nám probudila.'' se smíchem se na mě otočila Jay ,která zase popíjela nějakej drink. Jen jsem se zasmála a zamávala. Yuri šel ihned ke mě a objal mě kolem pasu. Co to?

,,Jak si se vyspala?'' vedl mě ke gauči. Zahlídla jsem ,že Lars je u plotny a asi se pokouší o tanec. Ajo Larsi.

,,No dobrý. O co jsem přišla?'' nechápavě na ně koukám. Všichni jsou jak sfetování.

,,Dáš si palačinky s nutelou nebo marmeládou?'' zře na mě Lars.

,,S nutelou. Dík.'' odpovím rychle. Yuri si mezitím sedl vedle mě a má úsměv od ucha k uchu. 

,,Madam ráda nutelu?'' pošeptá mi a na obličej má furt ten jeho praštěnej úsměv. To si mezitím dali jointa nebo co?

,,Nevím co jste pili ,ale chci taky.'' hned jsem zareagovala. Všichni se zasmáli a Lars mi donesl ty palačinky. Poděovala jsem a on si sedl vedle Jay ,které se automaticky objevil úsměv na tváři. Dneska je fakt divnej den. Pustila jsem se do palačinek. Ty kráso, jsou vážně dobrý. Lepší jak ty moje. Nad svou myšlenkou jsem se nasraně usmála. Couž.

,,Chutná?'' zareagoval hned Yuri.

,,Jsou úžasné. Dík.'' odpovděla jsem. Koutkem oka jsem zahlédla jak mě Yuri pořád sleduje. Na jednu stranu je to nepříjemné ,ale na tu druhou jsem zase ráda. ,,Jak dlouho jste vzhůru?'' prolomila jsem to trapné ticho.

,,Tak 2 hodiny určitě.'' zareagoval Lars a Yuri se zasmál.

,,To přidej bro.'' dodal Yuri. Já jen nechápavě měnila výrazy.

,,Klid Vicky. Taky jsem vstala před chvilkou.'' připojila se Jay. Aspoň ,že tak. 

,,Co kotník?'' zeptala jsem se Jay. Ano, musím mít ovšem přehled. Couž. Jen mávla rukou a Lars jí dal pusu na tvář. Co to? Otočila jsem se na Yuriho s nechápavým pohledem a ten mě ihned vtiskl své rty k těm mým. Dobře, teď už vážně nevím o co tu kurva jde. Po chvilce jsem začala spolupracovat a povolila mu přístup k mému jazyku. 

,,Šprcky jsou ve skříni vedle televize.'' zařval Lars a Jay vybuchla smíchy. Okamžitě jsme toho nechali a já cítila jak mé líčka začínají nabírat červenou barvu. Yuri se zasmál a dal ruku kolem mých ramen. Já jsem dál jedla své palačinky a totálně jsem nechápala. Jak jsem dojedla šla jsem si pro mobil, musím zavolat Jenn. Vzala jsem si mobil a vytočila její číslo.

,,Kurva, kde jste? Scháním vás celé odpoledne!'' zařve do telefonu a já slyším z pozadí jak se Justin směje. 

,,Klid niggo. Jsme u Larse a Yuriho.'' proč je tak nasraná? Co jí přelítlo přes hlavu?

,,Fajn. Tak za 10 minut pro vás dojedu. Na večer máme domluvený nějaký kšeft.'' protočila jsem oči a tipla to. Ona mluví jako kdyby se tom věnovala celý život. Seběhla jsem schody dolů a vzala si Jay bokem.

,,Za 10 minut je tu Jenn a má náladu jako kdyby jí někdo sebral chlast.'' zasmála jsem se. Jenn nění alkoholička ,ale hlídá si vždycky své ''zásoby''. Jay na mě vyvalila oči.

,,S klukama jsem se domluvila ,že večer zajdem do baru.'' odsekla Jay. Je to sice lákavé ,ale musí se to zrušit. Nechci ,aby na nás Jenn byla zase nasraná. Chytla jsem jí za ruku a táhla do obýváku.

,,Hej kluci. Nenecháme ten bar na zítra? Teď jsme mluvili s Jenn, potřebuje s něčím pomoc.'' rychle jsem zareagovala a snažila se být aspoň trochu přesvědčivá. Viděla jsem zklamaný pohledu u obou dvou.

,,Zítra ,ale na 100 pro. Jasný?'' odpověděl Lars a Yuri si mě změřil pohledem. Doprdele. Jen jsem kývla hlavou a šla se s Jay převlíct.

Double love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat